високи стойности на Темп.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

високи стойности на Темп.

Мнениеот stoyan0264 » Сря 02 апр 2008 14:24


Здравеите господа.Нямаше ме доста време и не съм в час.
Имам следния проблем:
Когато карам на дълго (Пасат 1,8 моно.1992,бензин) температурата показва малко над 90градуса,нормално ли е?
А градско си показва 100 редовно да не кажа постоянно.
Перка включва над 100.
Моля да ме светните по въпроса за нормална работна температура за перките за термостатите и така на татък за този модел ,че да не прецакам колата.
Много съм ви задълже.
Благодаря.




Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Сря 02 апр 2008 14:30


колега пробва ли с търсачката :deal ,сигорен съм че има много изписано за термостати,перки и температура,само трябва да имаш нерви да четеш.


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Сря 02 апр 2008 15:01


Аз си мисля , че малко над 90 трябва да се вкл. 1-ва степе на перката и температурата да не бяга на горе.
А при мен може да не се вкл и да пуска направо 2-ра степен.
По тази логика Паси трябва да пердаши навсякъде с пусната перка на 1- ва степен, защото на дълго ми дъни 92-95 градуса.
Не мога да разбера.
Малко ми сълзи и радиатора между другото.Да не е от там?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 02 апр 2008 15:18


Според мен просто датчика не ти показва правилно температурата.
Това за сълзенето вземи го оправи, че ако шурне някъде извън града и не ми се мисли! :horror:


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Сря 02 апр 2008 15:21


Кой датчик?
А втората степен на перката много силна ли е?
Да не би да вкл. 1-ва , а за 2-ра да не стигала температурата въобще?
Датчика е нов да го е*а!


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Сря 02 апр 2008 15:25


Има и друго.
Някой път перката вкл. към 105-110
Значи маркучите са горещи в този случай - задържам си ръката например за 10-ина сек.Топли са и двата.
???????????????????
Моля да ми помогнете.
БЛАГОДАРЯ!


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Сря 02 апр 2008 15:31


Вярно е, че търсачката ще ти изкара достатъчно много теми в Техническия, стига да дадеш търсене на температура на охлаждащата течност.
Но в кратце.
Според мен или датчика ти е повреден, т.е. първа степен не ти задейства или е просто само с една степен(което се отнася и за вентилатора, при мен колата дойде така от Германия). Първа степен на вентилатора трябва да се включи при достигнати 95 гр. а втора при 102 гр. Нормално е температурата на прибора ти показва малко над 90 гр. Не е проблем, че достига до 102 гр., но не е нормално да не може да ти охлади вентилатора до ок 90 гр. На втора степен вентилатора върти с по-голяма скорост-повече обороти.
Вземи си добавка за спиране на течове в охладителното система, за предпочитане е течната.


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Сря 02 апр 2008 15:36


Какво мога да направя аз ?
Да сменя ли датчика на радиатора?
Ако сега на дълго ми показва 90-95 , какво ще правя лятото в градски режим на работа майка му да е*а!


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 02 апр 2008 18:23


Ако сега на дълго ми показва 90-95 , какво ще правя лятото в градски режим на работа майка му да е*а!

A бе какво ти дреме какво показва датчика беее.... нали вероятно си мерил , че когато показва така всичко де факто ти е нормално .... значи , може да ти показва и 100 градуса постоянно , ама като си сигурен , че е 90 - голям праз ! Ще му мислиш , когато вземе да показва повече от нормалното .... иначе какво му е ....двигателя все още не може да си "види " температурата от таблото :wink:


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Чет 03 апр 2008 7:14


Както колегите по-горе са посочили -провери първо датчика-имам чувството , че таблата с мигачите със стрелки нещо се "стресират" от новите датчици продавани в България и все показват "инфарктни" температурни стойности. Относно сълзенето от радиатора - ако е само сълзене пробвай Редуелд . Продават го по ШЕЛ, струва около 7-8лв. синьо шишенце - при мене спря моментално сълзенето,а и не запушва парното.Успех!


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Чет 03 апр 2008 8:13


Много ви благодаря за съветите колеги!
Може и да съм с 1 степен на перката .
Например днес в Бургас беше доста хладно сутринта и пак ми се включи перката .Температурата показваше точно 100.
Като датчика на радиатора е с 3 кабела значи ли че е с 2 степени перката?
Перката се включва и когато почна да правя нъакакви сложни маневри или да паркирам,даже и зимата.
Другото което ме стресира е че включва се на 100 например и когато се изключи шибанията пак показва 100.
Еи това не мога да го разбера?
Ако някой ми изясни тези нещица ще съм му много благодарен.
Благодаря!


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Чет 03 апр 2008 9:37


Не търсиш братко, ама хич не търсиш.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 4%E0%F2%E0 В моя пост в тази тема съм изровил още 6 теми с помоща на Търсачката.

:idea: Щом имаш три кабела, трябва да имаш и съответно по три пина на мотора на вентилатора и на датчика, за да работят две степени, освен ако нещо не е прецакано. Датчика - с две степени струва ок 20 лв. на немската фирма BEHR.
Ако имаш други въпроси, моля те дай на лични.
Жив и здрав


Потребителски аватар
Vladko_1
Мнения: 227
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот Vladko_1 » Чет 03 апр 2008 12:30


Днес я гледах тази тема.Ей сега като се прибирах реших да пробвам нещо.След като стигна 96 градуса ми включи и двете перки.Иначе като съм карал извън градско ми е стигала до 102 температурата.Не знам така ли трябва да бъде.Един мой приятел,който е доста добър автомонтьор ми каза,че минус на пасатите било,че работят на малко по-висока температура.


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Чет 03 апр 2008 17:46


Един мой приятел,който е доста добър автомонтьор ми каза,че минус на пасатите било,че работят на малко по-висока температура.

Е тва изобщо не е вярно!


Потребителски аватар
Vladko_1
Мнения: 227
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот Vladko_1 » Пет 04 апр 2008 10:53


не знам :) може и да не е прав :cry:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта