Теч на масло от мотора

Техническа и сервизна информация за Passat
vovdvd
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 11 мар 2008 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Теч на масло от мотора

Мнениеот vovdvd » Чет 03 апр 2008 11:14


Искам да се оплача от теч на масло от гарнитурата на главата. Става въпрос за Пасат Б4 95 год. с двигател ADZ 1.8 90к.с.
Теча е много малък и е точно над набитите номера на блока на двигателя. Тъй като не губи много масло, питането ми е трябва ли задължително да се сменя гарнитурата на главата и трябва ли да се шлайфа задължително главата. Не може ли да се смени само гарнитурата и да се провери крива ли е главата.
Последното питане ми е къди има добър сервиз в София за тези проблеми.




Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Чет 03 апр 2008 11:24


абе ако сваляш главата - по добре да се шлайфа...


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Чет 03 апр 2008 12:09


Трябва да се прави, защото ще става повече. Може и да вкара масло в антифриза или обратното. Вроятността да намалее или да изчезне е никаква. Като отваряш, най добре да направиш всичко, да не отваряш после пак. За сервиз не знам. Аз я правих тази операция, но не съм 100% доволен.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kostadinov12, radotom и 41 госта