Странно бълбукане в таблото

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vetmed
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Странно бълбукане в таблото

Мнениеот vetmed » Вто 20 ное 2007 16:41


При увеличаване на оборотите се появява странен шум, наподобяващ бълбукане, все едно през тръба преминава вода с мехурчета въздух, чува се в таблото над климатроника. Ходих на майстор, той каза че за първи път чува такова нещо, и със сигурност не е от климатроника. Що за чудо може да е то?




Потребителски аватар
vetmed
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот vetmed » Сря 21 ное 2007 16:06


Забелязах също че антифриза намалява, течове засега не съм открил, никакви други симптоми няма, всичко е ок, само това бълбукане си остава. Някой няма ли някаква идея????


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Сря 21 ное 2007 16:49


Ако няма видими течове, антифриза ти намалява, чуваш бълбукане в таблото, може би е логично да се замислиш за радиатор на парното.


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Сря 21 ное 2007 18:56


А дали не е гарнитура на главата. Да вкарва газове в охлаждането и те да бълбукат. Ако е радиаторчето на парното би трябвало да прокапе някъде, изпарения или нещо такова.


Потребителски аватар
vetmed
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот vetmed » Сря 21 ное 2007 19:39


proxy написа:Ако няма видими течове, антифриза ти намалява, чуваш бълбукане в таблото, може би е логично да се замислиш за радиатор на парното.

Помислих за това, но какво може да му се случи та да почне да бълбука, освен както казва колегата dandan да е гарнитура и да влизат газове в охлаждането, но при отворена капачка на казанчето не излизат мехури. Интересното е че след като допълних системата с антифриз, бълбукането се чува много по слабо. Колата я купих наскоро, така че не знам имала ли е проблем преди това. Чудя се, възможно ли, е да не е обезвъздушено охлаждането и това да са въздушни мехури които постепенно излизат и за това да намалява антифриза?


Потребителски аватар
vetmed
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот vetmed » Сря 21 ное 2007 19:43


Между другото температурата заспива на 90 градуса и не се покачва повече, ако това има някаква диагностична стойност.


Потребителски аватар
vetmed
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот vetmed » Сря 21 ное 2007 20:08


Още нещо се сетих, тръбите на системата не са твърди, ако вкарваше газове от цилиндрите, би трябвало да са......?????????????


Потребителски аватар
PaskoFan
Мнения: 42
Регистриран на: Пет 28 мар 2008 7:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот PaskoFan » Чет 10 апр 2008 21:15


А точно за това се ровя и аз в търсачката,имам същия проблем и доливам
200-300 грама на 2-3 дни. Шумът от таблото е точно такъв,ходих при един двама специалиста но или не им се занимаваше или не бяха на ясно.
Последно реших да ходя да ми замерват "CO" в антифриза да не е от сдухана глава,но това ще е другата седмица
Има ли някакво решение на твоя проблем?? :(


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Чет 10 апр 2008 22:08


Колеги имах същият проблем като при вас.Шумът обаче при мен изчезваше след като колата ми загрееше.Също губих антифриз по малко и разбрах откаде е .На разширителният съд има пробка от долу която при мен беше винаги мокра и се събираше капка.След подмяна на охладителната течност,защото аз карах с накаква от лукойл зелена си купих от магазина на шкода розова G12.Смених си и капачката на казанчето и проблемът отпадна.
Не знам каква е връзката но вече 4 месеца не съм доливал нищо.
п.п.Трябва тръбите да са твърди но не много след като е загряла колата защото все пак в системата има налягане.Ако обаче си останат меки и след като колата загрее значи системата не прави налягане.Възможно е да има проблем.Но все пак това е при мен.При вас може и да е различно,потърсете допълнителна информация и от друг.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: genata_74 и 71 госта