Кой ПАСАТ да избера м/у B3 и B4?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Lube®
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 1:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шопия
Контакти:

Кой ПАСАТ да избера м/у B3 и B4?

Мнениеот Lube® » Пет 21 мар 2008 21:10


Става въпрос за моделите 89-93 и до 93-97г. (който всъщност са 3 и 4 :roll: )
КОлегата ми иска да вземе Пасат-комби, като идеята е здрава и голяма кола и да носи на товар...
Той самия твърди че стария Пасат е по-здрав от по-новия, по-малко гние и е по надежден автомобил, което само по себе си няма логика, ни една кола с годините не става по здрава...
Автомобила ще се ползва като служебен и здравината(+ мощен мотор - поне пълна инжекция ) са водещи при избора!
Разбира се цената е различна, и това не е без значение, но все пак за него емоциите взимат връх при покупка на автомобил, както и на сегашното рено Еспейс което не спря да се троши и да дава ядове, и се е навил да го отърва, че ну писна да налива пари в него...
Много благодаря предварително за отговорите, и ще се надявам да са колкото се може по-обективни, което за съжаление не се предполага от насоката на темата!
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот valerius » Пет 21 мар 2008 21:14


4-ка ;) след 1997-ма. всичко по него е като на 5-цата. 1.9ТДИ 110к.с. Вариант-Комби
няма да е зле да научиш какво караш и защо са именувани така преди да пишеш дивотии! mod edit: vaskoto1
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=38785


Потребителски аватар
Lube®
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 1:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шопия
Контакти:

Мнениеот Lube® » Пет 21 мар 2008 21:18


това го знам и аз..., моята следваща вероятно ще е такава, но става въпрос за дуракоустойчива кола за работа...


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пет 21 мар 2008 21:21


valerius, страхотно мнение, поздравявам те! А, пооправил си го :D

По темата - няма значение кой от двата - разликите са минимални. Според мен е по-важно да се гледа да е читава колата. При избор между конкретни Б3 и Б4 аз бих избрал по-запазената.
За двигателите - 1.6 и 1.8 бензиновите са слабички за пасатора без значение от мощността. От по-големите имам впечатления от 2Е - пасва на колата - прилично върви и повече от приличен раход. За по-големите нищо не мога да кажа, само се надявам някой ден да мога да си позволя да сложа 6так на моето купе :D
Късмет!
П.С. Как така не си успял да го убедиш да вземе 100/С4?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 21 мар 2008 23:27


При положение, че колата ще се ползва като служебна, мисля, че икономията е от не-маловажно значение!
При все, че съм противник на дизела (исключвам 2.0 ТДИ - новите), то за в случая мисля, че най-добре ще легне едно турбо дизелче, 1.9 ;)
И въртящ момент си има, за да вози, и икономийка си дава... пей сърце! :dance:
Иначе аз лично съм с В3, 2Е мотор, комби и съм хипер-доволен от колата!


Потребителски аватар
Manolov
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 16:02
Автомобил: Seat Inka
Двигател: 1Y
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Manolov » Пет 21 мар 2008 23:29


Давай по-новата колега.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 21 мар 2008 23:41


Аз съм също на мнение 1.9ТДИ като там вече по-новата е по-добре като избор (стига да е запазена де).Иначе аз лично за себе си съм се ориентирал към конкретен автомобил - В4 1.9ТДИ 110к.с. - разхода му е като на 90к.с. (110 печели заради променливата геометрия на турбината) а върви повече ;)
Ако все пак си решил да е бензинова и на газ избора ти се свежда до 1.8 моноинжекция - оптималния двигател за газ/бензин и Пасат комби.Нашите служебни са такива и нямат грешка.
За разликите жеду В3 и В4 - минимални само по външния вид и вече в дизеловите двигатели (появява се въпросния 1.9 ТДИ 110к.с.).Иначе като конструкция и предница и т.н. са идентични.
Успех!


svilen5
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот svilen5 » Съб 22 мар 2008 6:52


почти сигурно е че по новата е по добра
читавия атомобил си остава читав
моното е по надеждно от пълната инжекция-просто няма толкова много датчици. с течение на времето всичко се скапва, така че поддръжка на моно е по евтина, а и 94-95 са с по евтини консумативи от 96-97 (ангренажен ремък и др.)


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 22 мар 2008 10:20


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=38785
Нека всеки, преди да пише в този раздел, да прочете горното.


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Мнениеот Peteff » Съб 22 мар 2008 11:10


между б3 и б4 - б4 ... нямам впечатления но имам приатели с б4 ... казват че е железен ... бе VW Rulz :)


Потребителски аватар
rodeo man
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот rodeo man » Съб 22 мар 2008 20:04


имам б3 комби е няма такава кола :headbang товаря я като бус не е придричив евтина поддръжка ( не се чупи ) само масло сменям и карам
но ти си реши


Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот stereofonix » Съб 22 мар 2008 21:03


Колега сравнително нов съм но ще се опитам да ти дам макар и леко логически съвет. Споменаваш че колата ще е за товарене и за работа следователно макар да карам бензин/газ дизела има по-голяма тага мотора и за товарене като муле ще е по-добре.Относно това какав модел да е дали Б4 или Б3 си мисля така: Щом е кола за работа а не за газария колега ти няма да иска да даде мн пари тъи като няма да ползва за гъзариика а за работа. Ако ще има определен бюджет (примерно 4000-4500) за кола то за тез пари ще вземе що-годе добра Б4-ка но погледнато от друга страна за същите тези пари ще вземе един перфектен Б3 които след време многократно ще му се изплати следствие от малкото ремонти които не му се направят (а знаете колкото и да е здрава една колата по нашите пътища и танк няма как да не даде дефкт или да не се потроши ). И двата модела са с доста допирни точки но аз съм за Б3. Все пак кажи ориентировъчно за какво ще се ползва колата и долу-горе какви пари мислят да се отделят за кола. След това мисля ще още по добре ще те ориентира ме за модела.


Потребителски аватар
Lube®
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 1:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шопия
Контакти:

Мнениеот Lube® » Съб 22 мар 2008 21:30


бюджета е 4к. и то след регистрацията...
задължително ще се внася от Италия с познат, така че ще се гони цена.
След съвета на колегата myrshavija днес му пуснах мухата за едно Ауди 100 2.3 и човека я хареса, но като знам че е ламер и кара докато се не счупи нещо ще ми е жал за горката кола...
Това е общо взето м/у двата пасата и ауди ще се избира!


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот mufin » Нед 23 мар 2008 20:27


Lube® написа:бюджета е 4к. и то след регистрацията...
задължително ще се внася от Италия с познат, така че ще се гони цена.
След съвета на колегата myrshavija днес му пуснах мухата за едно Ауди 100 2.3 и човека я хареса, но като знам че е ламер и кара докато се не счупи нещо ще ми е жал за горката кола...
Това е общо взето м/у двата пасата и ауди ще се избира!


Карал съм и Пасат и Ауди 100 (има ги в гаража ми)
Аудито го забрави изобщо - луксозна, кола, но изключително капризна. Скъпа за подръжка и невероятен разход на градско.
2.3 мотора е механичен инжекцион и слагането на газ е голяма авантюра. По същата причина не ти препоръчвам и пасат 2.0 който е със същия инжекцион.
Щом е за работа - 1.8 МОНО (щото май има и пълен отново механичен инжекцион)
1.8 е много много здрав мотор, учудващо икономичен и прост за подръжка.


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Нед 23 мар 2008 20:44


mufin написа:...
Аудито го забрави изобщо - луксозна, кола, но изключително капризна. Скъпа за подръжка и невероятен разход на градско.
2.3 мотора е механичен инжекцион и слагането на газ е голяма авантюра. По същата причина не ти препоръчвам и пасат 2.0 който е със същия инжекцион.
....

Откъде точно ти дойде на ум, че пасата е с механичен инжекцион не мога да се сетя :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: daimen, Spiccer и 33 госта