Здравеите господа.Нямаше ме доста време и не съм в час.
Имам следния проблем:
Когато карам на дълго (Пасат 1,8 моно.1992,бензин) температурата показва малко над 90градуса,нормално ли е?
А градско си показва 100 редовно да не кажа постоянно.
Перка включва над 100.
Моля да ме светните по въпроса за нормална работна температура за перките за термостатите и така на татък за този модел ,че да не прецакам колата.
Много съм ви задълже.
Благодаря.



високи стойности на Темп.
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Аз си мисля , че малко над 90 трябва да се вкл. 1-ва степе на перката и температурата да не бяга на горе.
А при мен може да не се вкл и да пуска направо 2-ра степен.
По тази логика Паси трябва да пердаши навсякъде с пусната перка на 1- ва степен, защото на дълго ми дъни 92-95 градуса.
Не мога да разбера.
Малко ми сълзи и радиатора между другото.Да не е от там?
А при мен може да не се вкл и да пуска направо 2-ра степен.
По тази логика Паси трябва да пердаши навсякъде с пусната перка на 1- ва степен, защото на дълго ми дъни 92-95 градуса.
Не мога да разбера.
Малко ми сълзи и радиатора между другото.Да не е от там?
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Вярно е, че търсачката ще ти изкара достатъчно много теми в Техническия, стига да дадеш търсене на температура на охлаждащата течност.
Но в кратце.
Според мен или датчика ти е повреден, т.е. първа степен не ти задейства или е просто само с една степен(което се отнася и за вентилатора, при мен колата дойде така от Германия). Първа степен на вентилатора трябва да се включи при достигнати 95 гр. а втора при 102 гр. Нормално е температурата на прибора ти показва малко над 90 гр. Не е проблем, че достига до 102 гр., но не е нормално да не може да ти охлади вентилатора до ок 90 гр. На втора степен вентилатора върти с по-голяма скорост-повече обороти.
Вземи си добавка за спиране на течове в охладителното система, за предпочитане е течната.
Но в кратце.
Според мен или датчика ти е повреден, т.е. първа степен не ти задейства или е просто само с една степен(което се отнася и за вентилатора, при мен колата дойде така от Германия). Първа степен на вентилатора трябва да се включи при достигнати 95 гр. а втора при 102 гр. Нормално е температурата на прибора ти показва малко над 90 гр. Не е проблем, че достига до 102 гр., но не е нормално да не може да ти охлади вентилатора до ок 90 гр. На втора степен вентилатора върти с по-голяма скорост-повече обороти.
Вземи си добавка за спиране на течове в охладителното система, за предпочитане е течната.
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Ако сега на дълго ми показва 90-95 , какво ще правя лятото в градски режим на работа майка му да е*а!
A бе какво ти дреме какво показва датчика беее.... нали вероятно си мерил , че когато показва така всичко де факто ти е нормално .... значи , може да ти показва и 100 градуса постоянно , ама като си сигурен , че е 90 - голям праз ! Ще му мислиш , когато вземе да показва повече от нормалното .... иначе какво му е ....двигателя все още не може да си "види " температурата от таблото

- Dart
- Мнения: 259
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Както колегите по-горе са посочили -провери първо датчика-имам чувството , че таблата с мигачите със стрелки нещо се "стресират" от новите датчици продавани в България и все показват "инфарктни" температурни стойности. Относно сълзенето от радиатора - ако е само сълзене пробвай Редуелд . Продават го по ШЕЛ, струва около 7-8лв. синьо шишенце - при мене спря моментално сълзенето,а и не запушва парното.Успех!
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Много ви благодаря за съветите колеги!
Може и да съм с 1 степен на перката .
Например днес в Бургас беше доста хладно сутринта и пак ми се включи перката .Температурата показваше точно 100.
Като датчика на радиатора е с 3 кабела значи ли че е с 2 степени перката?
Перката се включва и когато почна да правя нъакакви сложни маневри или да паркирам,даже и зимата.
Другото което ме стресира е че включва се на 100 например и когато се изключи шибанията пак показва 100.
Еи това не мога да го разбера?
Ако някой ми изясни тези нещица ще съм му много благодарен.
Благодаря!
Може и да съм с 1 степен на перката .
Например днес в Бургас беше доста хладно сутринта и пак ми се включи перката .Температурата показваше точно 100.
Като датчика на радиатора е с 3 кабела значи ли че е с 2 степени перката?
Перката се включва и когато почна да правя нъакакви сложни маневри или да паркирам,даже и зимата.
Другото което ме стресира е че включва се на 100 например и когато се изключи шибанията пак показва 100.
Еи това не мога да го разбера?
Ако някой ми изясни тези нещица ще съм му много благодарен.
Благодаря!
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Не търсиш братко, ама хич не търсиш.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 4%E0%F2%E0 В моя пост в тази тема съм изровил още 6 теми с помоща на Търсачката.
Щом имаш три кабела, трябва да имаш и съответно по три пина на мотора на вентилатора и на датчика, за да работят две степени, освен ако нещо не е прецакано. Датчика - с две степени струва ок 20 лв. на немската фирма BEHR.
Ако имаш други въпроси, моля те дай на лични.
Жив и здрав
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 4%E0%F2%E0 В моя пост в тази тема съм изровил още 6 теми с помоща на Търсачката.

Ако имаш други въпроси, моля те дай на лични.
Жив и здрав
- Vladko_1
- Мнения: 227
- Регистриран на: Съб 24 фев 2007 11:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Днес я гледах тази тема.Ей сега като се прибирах реших да пробвам нещо.След като стигна 96 градуса ми включи и двете перки.Иначе като съм карал извън градско ми е стигала до 102 температурата.Не знам така ли трябва да бъде.Един мой приятел,който е доста добър автомонтьор ми каза,че минус на пасатите било,че работят на малко по-висока температура.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: azlk_TURBO, nikolay_ss и 34 госта