Много, много сложен проблем....

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ABT
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 03 авг 2005 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Зарата

Много, много сложен проблем....

Мнениеот ABT » Сря 03 авг 2005 22:41


като начало искам да каже че ми е първия пост в този форум, а след това и че скоро си взех успешно изпитите и на 15 август ще си получа книжка та :D но... до тук с веселата част...
първо да кажа за каква кола се отнася: VW Passat 1.8mi RP 90ps 1990г
проблема е... ами най-общот казано акумулатора се хаби без видим причини, значи какво става: бащата кара цел ден насам-натам из града, като предната вечер акумулаторъте е зареждан и окото му свети в зелено както трябва да е ако всичко е наред, но.. като остави колата вечерта и акумулатора е наред на сутринта той е изтощен дори звука на алармата отсабва, а за палене да не става дума. След няколко такива опита да бъде зареден акумулатора го дадахме в сервиза където е гранционен, те съответно дадаха оборотен, но и с него нещата пак същите, пак зареждания през ноща и т.н...Върнаха нашия след известно време като категорично казаха, че с него няма проблем, взехме 3ти акумулатор и познайте.. пак същото и тук идва логичното заключение, че проблема не е в него. След това бащата ходи да прегледат стартера понеже имаше една тънкост при паленето.. ако не е палена за дълго требе разкраш лоста малко инъче се чува един много неприятен звук от стартера... разглобиха стартера и се оказа, че е само леко мръсен, почистиха го и нуждата от раздвижване на лоста изчезна, но странната загуба на ток си остана.
Последва елкон, резултата беше отрицателен нишо не хвана елкона според него електрониката е 6+ аларми, централни всичките му неща си работят и няма оттечки никаде...
и сега ви моля да дадете акъл къде да го търсим т'ва зло, зашото както стана ясно и аз ще почвам да я карам тая кола, а не искам проблеми :wink:
благодря предварително на помогналите




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 04 авг 2005 1:39


А пробвахте ли като пуснете алармата да видите каква консумация на ток има? След описаните от теб признаци това е единственото нещо за което се сещам. Сигурен съм, че проблема е много прост, но е забутан някъде дълбоко... ровене трябва. Дано го откриете по-скоро.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Чет 04 авг 2005 7:12


Честито за книжката колега!Да си я ползваш със здраве!Проверихте ли дали зарежда алтернатора-имаш ли над 13,7в на клемите на акумулатора при запален двигател? :D


Потребителски аватар
ABT
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 03 авг 2005 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Зарата

Мнениеот ABT » Чет 04 авг 2005 15:47


за да стане по-трудно ще каже че алармата е мерена -нормално 0.1А и 0.4-0.5 при превключване. 13.7те волта ги има при запален двигател....


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Чет 04 авг 2005 16:02


Верно гаден проблем струва ми се че имаш някъде оголен кабел който укъсява и ти разрежда акомулатора. Провери първо дали от някоя неизползвана светлина не висят кабели и да са опрени на маса. Имах подобен проблем с една Мазда кабелите на страничните мигачи на предните калници висяха свободно и съответно единия от тях се беше закачил на маса и ми правеше подобни проблеми.
Провери и всички останали свободно висящи кабели.


Потребителски аватар
ABT
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 03 авг 2005 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Зарата

Мнениеот ABT » Чет 04 авг 2005 16:47


е ако имаше нещо подобно не би ли излязло на елкона?


Потребителски аватар
vlad1.8mi
Мнения: 201
Регистриран на: Чет 18 ное 2004 12:39
Автомобил: VW Passat Variant
Двигател: 1.8T+ AEB 1999
Местоположение: ,Плевен,София

Мнениеот vlad1.8mi » Чет 04 авг 2005 16:47


имах абсолютно същия проблем-проблема беше чисто новия акумулатор Момбат,не беше зареден както трябва.след коректно зареждане вече няма никакви проблеми.занеси твоят на акумулаторджия да го оправи.Успех!


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Чет 04 авг 2005 16:49


ABT написа:е ако имаше нещо подобно не би ли излязло на елкона?


Знам ли ... предполагам само и давам идеи


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Чет 04 авг 2005 17:12


1.Намираш си описанието на бушоните - кой за какво е.
2. Отбелязваш си тези които имат напрежение при изваден контактен ключ и тези при положение "Контакт"-по книжката!!!
3. Намираш си един Волт-ампер-метър, влизаш в колата, затваряш всички врати и капаци и почваш проверка по бушоните при изваден контактен ключ. Мериш консумация.После с контактен ключ
4. Проверяваш дали на някой бушон няма напрежение когато не трябва.
Концентрирай се към радиото ако не е оригинално, допълнителни фарове, нагревател на стъклото, огледалата и както колегата каза за всички "откачени" кабели
Успех!!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 05 авг 2005 20:14


Jovany написа:Верно гаден проблем струва ми се че имаш някъде оголен кабел който укъсява и ти разрежда акомулатора. Провери първо дали от някоя неизползвана светлина не висят кабели и да са опрени на маса. Имах подобен проблем с една Мазда кабелите на страничните мигачи на предните калници висяха свободно и съответно единия от тях се беше закачил на маса и ми правеше подобни проблеми.
Провери и всички останали свободно висящи кабели.

Oкачаш плюса на акумулатора, изолираш алармата и с 1 амперметър мериш дали има консумация при всичко изключено и затворено.
Ако те мързи вечерта я оставаш с изключен акумулатор, ако сутринта акумулатора ти е в състояние да върти стартер значи 100% имаш консумация.
За всеки случай изключи алармата. Ако има в нея акумулатор и е тръгнал да се скапва вдига консумйация.
Друго което може да е това са диоден блок на алтернатора или мощните диоди или 3 те допълнителни.
Но най сигурно си е измерването на консумация .Няма причина акумулатора да се разрежда , ако нямаш утечка някъде.
Да не би да я забравяш да свети някой габарит или плафон?


Потребителски аватар
ABT
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 03 авг 2005 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Зарата

Мнениеот ABT » Пет 05 авг 2005 21:27


май най-големите съмнения остават за диодния блок и за замасяването някаде, факта че не се случва всяка вечер ме кара да мисля че е от кабел, който се допира пройзволно до маса, но пък бащата казва че т'ва замасяване щяло да се отрази някаде по инсталацията, нещо трябло да изгори(баща ми вече има над 30 години стаж при нисковолтови и висковолтови мрежи и той и колегите му са се предали да откриятя от де идат проблемите...) сега му фкарали някаква идея за някакаео реле на генератора че можело да прави проблеми, незнам нищо повече за това реле само че струва около 15лв... е как мислите може или да е от него

пп нема забравени габарити или лампи из вътре, нито пък радиото понеже ако е оставено пуснато задейства алармата


Потребителски аватар
Boko*
Мнения: 116
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Boko* » Съб 06 авг 2005 18:25


Изказаха се доста мнения и наистина проблема може да се окаже сериозен. Едно е ясно. Трябва да се измери тока при реални условия. Това може да стане като разкачиш клемата на Акумулатора , присъединиш Ампермер и задължително оставиш постоянно натиснат прекъсвача на капака. След това включваш алармата и мериш тока.Ако е по - голям от 0,4 -0,5 работата не е на добре . Установяването на консумацията става с изваждане на един по един предпазителите ( при затворени врати - по лесно е да натиснеш прекъсвача на вратата). След установяването на веригата идва най трудната част но все си е нещо. Успех


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 06 авг 2005 18:32


ABT написа:май най-големите съмнения остават за диодния блок и за замасяването някаде, факта че не се случва всяка вечер ме кара да мисля че е от кабел, който се допира пройзволно до маса, но пък бащата казва че т'ва замасяване щяло да се отрази някаде по инсталацията, нещо трябло да изгори(баща ми вече има над 30 години стаж при нисковолтови и висковолтови мрежи и той и колегите му са се предали да откриятя от де идат проблемите...) сега му фкарали някаква идея за някакаео реле на генератора че можело да прави проблеми, незнам нищо повече за това реле само че струва около 15лв... е как мислите може или да е от него

пп нема забравени габарити или лампи из вътре, нито пък радиото понеже ако е оставено пуснато задейства алармата

Много малка вероятност има да е от релето. Но така както пишеш излиза ,ч е е тука има тука няма.
За да елиминираш релето откачаш му куплунга вечер и сутрин проверяваш как е положението.Просто трябва да се елиминира едно по едно.Може и заголен кабел да е който не опира всеки път. Нека баща ти огледа на канал отдолу около стартер, алтернатор, зьипускателен колектор за кабели близко до маса или оголени такива.
Да не би да има разхлабена гайка на алтернатор или стартер на кабела който идва от акумулатора и кабела да се мести.


Потребителски аватар
ABT
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 03 авг 2005 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Зарата

Мнениеот ABT » Нед 14 авг 2005 16:20


вече 2ри ден колта е осравена без аларма и проблем с акумулатора няма...ще престои и тази вечер и ако продължи да няма проблеми според мен това ще е проблема, но какво точно може да се е случило с алармата..?

пп по-горе бях казал че алармата е замервана и уж консумацията е наред...


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Нед 14 авг 2005 16:24


ориентирай се към нова аларма, не се занимавай с безсмислени ремонти



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта