Здравейте драги,
от съвсем скоро (три седмици) съм собственик на една дълго мечтана кола. Пасатче Б5.
Влюбих се в моята колица от пръв поглед. Идеално състояние... Седан, Сив Металик, Хай Лайн - всички екстри за модела. Толкова се заплених че не обърнах внимание на слабичкото моторче - 1.8 V20
Техническото състояние на мотора е отлично за неговите 10 години, но май е малко тромавко за това купе.
Имам въпросчета. Моля някой запознат да ме извини ако са глупави и да ми каже:
1. Дава ми разход 15/100 градско!!! Това ми се струва НЕнормално за тази малка кубатура Сменил съм всички консумативи и филтри но да сипя Н95 за 50 кинта и да мина с него 160 км. Ужас...
2. Съвсем се обърках с това алуминиево окачване. Всеки ден споря по темата и чувам различни мнения. Някой твърдят, че до 99 година Пасат Б5 не са с алуминиеви носачи, а ... железни???
3. След като колата си загрее нормално и като кисна по сфетофарите не ми държи много стабилни обороти. Държи 900 оборота за десетина секунди и след това падат до 800 и веднага се вдигат пак на 900. Това се повтаря непрекъснато при загрял автомобил и на неутрална скорост. какво за бога е това. Имам чувството даже, че при падане на оборотите има леко потреперване на целия двигател и почнах да си въобразявам, че усещам вибрацията върху педала на спирачките ... Не ми се смейте много!!!
Много се радвам, че съм вече в клуба на собствениците на Пасат, а не само в клуба на любителите!



Разход на новото ми Б5
- Fr3nzY
- Мнения: 196
- Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AFB V6 TDI
- Местоположение: Бургас
Честита
Ами честита да ти е колицата да си я караш много безавариини километри.
За разхода на гориво не мисля че е много тук в града един приятел кара същия пассат и му дава разход 16/100 градско и си мисля че не е много поне според мен.
За разхода на гориво не мисля че е много тук в града един приятел кара същия пассат и му дава разход 16/100 градско и си мисля че не е много поне според мен.
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разход на новото ми Б5
sinsimmer написа:....
Колега, честито и безаварийно. Аз също от толкова време съм със същата машина само че комби (можеш да я видиш в гаража ми). Автоматик е и разхода градско ми е малко под 15 като карам нормално. Вече почти й свикнах и я карам доста пестеливо и разхода падна на 13. Но това е положението - харчи си стабилно...

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
sinsimmer написа:2. Съвсем се обърках с това алуминиево окачване. Всеки ден споря по темата и чувам различни мнения. Някой твърдят, че до 99 година Пасат Б5 не са с алуминиеви носачи, а ... железни???
3. След като колата си загрее нормално и като кисна по сфетофарите не ми държи много стабилни обороти. Държи 900 оборота за десетина секунди и след това падат до 800 и веднага се вдигат пак на 900. Това се повтаря непрекъснато при загрял автомобил и на неутрална скорост. какво за бога е това. Имам чувството даже, че при падане на оборотите има леко потреперване на целия двигател и почнах да си въобразявам, че усещам вибрацията върху педала на спирачките ... Не ми се смейте много!!!
Много се радвам, че съм вече в клуба на собствениците на Пасат, а не само в клуба на любителите!
По т.2 - огромната част от тези автомобили са с носачи от алуминиева сплав, и сравнително малка - със стоманени. Да спори който си иска и за каквото си иска - ако те интересува на твоята как са, погледни ги да си знаеш. Те сигурно много ти спорят че това е Пасат 4 ?

По т.3 - чувал съм за вибрации, предаващи се на педала на спирачката. Най-добре е да се види с VAG-COM дали ще излязат някакви грешки. Доколкото съм чел, има някакви зацапвания-почиствания на дросел, дебитомера също може да е, както и още много неща.
Честита ти придобивка ! Да те радва много.
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 21:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
честита придобивка. Преди месец се сдобих със същата , първа кола ми е и съм много доволен. По т.1 май и на мен горе долу такъв разход ми дава 40лв за околко 120-130 км Софийско, по т.3 днес смених дросел клапата и тампона на мотора(имах вибраций преди това в купето и по педала на газта), колата се държи съвсем различно сега , все едно друга кола
(към по-добре). това с дросел клапите явно е слаба страна на тези ADR мотори.
пп. за жалост вече успяха да ми смачкат задната врата на паркинг

пп. за жалост вече успяха да ми смачкат задната врата на паркинг

- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
При включен климатроник , без ЕКОН, от време на време се вкючва компресора да изсушава въздуха в купето ,за да не се запотяват стъклата.Когата компресора се включи , включват се и перките на радиатора и от там получаваш усещане за допълнителна вибрация-оборотите са 900.
След известен интервал компресора и перките се изключват и оборотите падат на 800-тишина , след малко пак се включват и се вдигат на 900,климатроника сам преценява.Не шашкай,,ако искаш да държи стабилно 800 оборота , включи ЕКОН, изключваш компресора , САМО ДЕТО ЩЕ СЕ ЗАПОТЯВАТ СЪКЛАТА.
Ако включиш АУТО , компресора работи непрекъснато и качва разхода.
След известен интервал компресора и перките се изключват и оборотите падат на 800-тишина , след малко пак се включват и се вдигат на 900,климатроника сам преценява.Не шашкай,,ако искаш да държи стабилно 800 оборота , включи ЕКОН, изключваш компресора , САМО ДЕТО ЩЕ СЕ ЗАПОТЯВАТ СЪКЛАТА.
Ако включиш АУТО , компресора работи непрекъснато и качва разхода.
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Gal
- Мнения: 1483
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
Аз пък имам други наблюдения за разхода на този мотор. Повече от 10 и малко градско не ми е правил ,с пуснат понякога климатроик, щото по принцип не го понасям постоянно. Засичам го само пълно-пълно. По принцип нормалния разход ми е 9-10. Извънградско под 8. Не го жаля, настъпвам си го. За щастие не е пипан мотора от "майстори"...
- dimoboy
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
[quote="gr_kanev"][/quote]
Колегата много правилно те насочва към ВАГ КОМ. Наистина тези пасати често имат проблеми с дросел клапата, а това се вижда като се закачи на компютър.
Колегата много правилно те насочва към ВАГ КОМ. Наистина тези пасати често имат проблеми с дросел клапата, а това се вижда като се закачи на компютър.
Последна промяна от dimoboy на Пет 22 фев 2008 14:22, променено общо 2 пъти.
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
По повод разхода мога да кажа, че моя ADR харчи 12,13/100 градско на газ, със газов инжекцион BRC съм.Това е сега зимата, при нормално каране, на бензин би трябвало да е 10,11литра.Лятото на газ е към 10,11 пак при спокойно каране, когато я настъпвам дава повече, но това го правя рядко, все пак пасата е лимузина и е за да се возиш удобно и комфортно а не да летиш между софийските светофари. Странното е че и аз имам проблеми с оборотите сутрин когато е студено.Паля стрелката застава малко над 1000оборота и след 2-3мин. пада на 800-900 и застава неподвижно и стабилно.НЕ е дросел клапа защото я смених с нова и настроих при Ваското1.Съмнявам се в свещи и температурен датчик, вие какво мислите по въпроса?
- DOCDOBREV
- Мнения: 359
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 22:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
drakano написа:..... Странното е че и аз имам проблеми с оборотите сутрин когато е студено.Паля стрелката застава малко над 1000оборота и след 2-3мин. пада на 800-900 и застава неподвижно и стабилно.НЕ е дросел клапа защото я смених с нова и настроих при Ваското1.Съмнявам се в свещи и температурен датчик, вие какво мислите по въпроса?
Аз имах същия проблем с моя Пасат ,но след като смених температурния датчик (който е някакъв трипътен) проблема се реши.А може само да се е набрал котлен камък по него и след като се изчисти да се спести смяната (60 лв.) .Успех

А аз имам проблем само сутрин - когато е студено първите 15-20 сек не държи обороти, аз си ги държа "изкуствено" - с натиснат педал на газта. После всичко е ок.
Относно разхода - същия мотор, само че автоматик ми харчи до 12/100л градско /Бургас и Варна/ и 8.5-9.5/100 - извънградско. По принцип карам "рязко" из града /още не мога да се нарадвам на количката/, а извън града не вдигам повече от 130км/ч
Относно разхода - същия мотор, само че автоматик ми харчи до 12/100л градско /Бургас и Варна/ и 8.5-9.5/100 - извънградско. По принцип карам "рязко" из града /още не мога да се нарадвам на количката/, а извън града не вдигам повече от 130км/ч
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта