проблем при ускорение

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
fena_vd
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

проблем при ускорение

Мнениеот fena_vd » Чет 17 апр 2008 13:22


Колата е 1.8 абс пасат Б4 1994г.При движение слабо ускорява между 2000 и 3000 оборота.Имам чувството че се почуди малко и тогава тръгва .Това го прави и на газ и на бензин.Ходих при майстор закачи ми куп кабели и нагласи ъгъла на запалване че предишния собственик беше въртял делкото на ръка.Искам да отбележа че някъде след 2800 оборота си ускорява нормално.Имам база за сравнение с предишната ми кола Пасат Б3,1.8 рп мотор.Ако трябва да сравнявам между двете тази си е направо куц кон. :banghead:




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 17 апр 2008 15:41


Една от възможните причини колата да не 'дърпа' е имено настройката на делкото.
При 'идеалната заводска' настройка обикновено колата е доста спъната от към динамика. При мен центровката е на -12*, вместо на заводските -6*.
Скоро (миналия четвъртък) врътнах и на колегата reactiven центровката на още -4, -5*. Невероятно доволен е от поведението на автомобила си. Иначе преди да го барнем маркера цепеше заданието, поставено от производителя. Но оплакванията му бяха същите като твоите.
Имаш ли ТАП за компенсиране разликите на центровката при превключване газ/бензин?


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Чет 17 апр 2008 15:52


Kолега какво искаш да кажеш с -4, -5*? Че с толкова намаляваш градусите от заводските настройки или че това са градуси след горна мъртва точка? [ATDC]


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Чет 17 апр 2008 19:07


колеги...аз да използвам темата.като чели и при моя пасатор има леко колебание.при подаване на пълна газ леко се чуди на каде да хване и започва да дърпа.и другото което ми прави впечатление е когато е студен като му подам газ на празен ход,това колебание е повечко...като да се дави леко.незнам.дайте някакви предположения от какво може да е това.


Потребителски аватар
fena_vd
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот fena_vd » Пет 18 апр 2008 10:15


radotom написа:Една от възможните причини колата да не 'дърпа' е имено настройката на делкото.
При 'идеалната заводска' настройка обикновено колата е доста спъната от към динамика. При мен центровката е на -12*, вместо на заводските -6*.
Скоро (миналия четвъртък) врътнах и на колегата reactiven центровката на още -4, -5*. Невероятно доволен е от поведението на автомобила си. Иначе преди да го барнем маркера цепеше заданието, поставено от производителя. Но оплакванията му бяха същите като твоите.
Имаш ли ТАП за компенсиране разликите на центровката при превключване газ/бензин?
Колега не съм наясно с компенсирането на газ и бензин,и какво е ТАП.Моля те да обясниш малко по подробмо какво се прави.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 18 апр 2008 10:41


дава се предварение на двигателя.
При повече предварение върви повече - единствения нежелан ефект при прекалено предварение е т.н. "чукане на аванс"
затова при фабрично зададени -6 градуса /6 градуса преди ГМТ/ се добавят още 4-5 т.е. -11 градуса.
Тап е устройство при което двигателя си е настроен на -6 градуса на бензин и при работа на газ ТАП коригира предварението на двигателя в избран диапазон.
Така се постига равномерна работа без детонации на бензин и в същото време добро горене на газ.
това е общо взето.
Надявам се да съм го обяснил просто.


Потребителски аватар
fena_vd
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот fena_vd » Пет 18 апр 2008 12:37


Благодаря колега,а това устройство от газаджиите ли се взема или да го търся по магазините,и ако знаеш каква му е цената.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 18 апр 2008 12:44


Не ми се вярва да е от градус това. :roll: По скоро нещо по компа.
Каква му е газовата? :roll: :?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 18 апр 2008 13:12


http://www.runel-tech.com/?p=productsMore&iProduct=4
или се свържи с колегата Qnis - той продава маркови нови и втора употреба.


Потребителски аватар
reactiven
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот reactiven » Съб 19 апр 2008 11:06


radotom написа:Една от възможните причини колата да не 'дърпа' е имено настройката на делкото.
При 'идеалната заводска' настройка обикновено колата е доста спъната от към динамика. При мен центровката е на -12*, вместо на заводските -6*.
Скоро (миналия четвъртък) врътнах и на колегата reactiven центровката на още -4, -5*. Невероятно доволен е от поведението на автомобила си. Иначе преди да го барнем маркера цепеше заданието, поставено от производителя. Но оплакванията му бяха същите като твоите.
Имаш ли ТАП за компенсиране разликите на центровката при превключване газ/бензин?


:yeaha: , потвърждавам колеги! невероятно се получи , евала radotom! :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Съб 19 апр 2008 15:38


Накъде въртяхте делкото и колко че и аз имам сходен проблем?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 19 апр 2008 15:54


по посока обратна на вътренето на палеца се върти за предварение, но бележи предварително позицията на делкото, особено ако правиш центровка без стробоскоп.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 19 апр 2008 16:15


Точно!
И върти по мъничко, Дани, защото ъглово преместване от около 1 мм отговаря на около 5*-6* промяна на центровката на запалването.
С RP-то си лесен ;) Дърпаме маркучлето на вакуума на делкото и вече няма компенсация!
Зповядай в четвъртък на сбирката да му разкажем играта!


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Съб 19 апр 2008 16:31


ще Гледам да дойда,че отдавна не съм се мяркал.Така де ако не друго по една бира да обърнеме.Пусто време все не стига ама сега деня дълъг ще намеря..


Потребителски аватар
fena_vd
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот fena_vd » Пон 21 апр 2008 14:23


ivo123 написа:http://www.runel-tech.com/?p=productsMore&iProduct=4
или се свържи с колегата Qnis - той продава маркови нови и втора употреба.
Ходих при газаджии но ми казаха че това устройство се използва ако колата е на метан, а моята е на пропан бутан.А освен това старата нямаше подобни устройства но си вървеше перфектно,искам да уточня че настройките са правени от един майстор.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта