



проблем при ускорение
- fena_vd
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
проблем при ускорение
Колата е 1.8 абс пасат Б4 1994г.При движение слабо ускорява между 2000 и 3000 оборота.Имам чувството че се почуди малко и тогава тръгва .Това го прави и на газ и на бензин.Ходих при майстор закачи ми куп кабели и нагласи ъгъла на запалване че предишния собственик беше въртял делкото на ръка.Искам да отбележа че някъде след 2800 оборота си ускорява нормално.Имам база за сравнение с предишната ми кола Пасат Б3,1.8 рп мотор.Ако трябва да сравнявам между двете тази си е направо куц кон. 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Една от възможните причини колата да не 'дърпа' е имено настройката на делкото.
При 'идеалната заводска' настройка обикновено колата е доста спъната от към динамика. При мен центровката е на -12*, вместо на заводските -6*.
Скоро (миналия четвъртък) врътнах и на колегата reactiven центровката на още -4, -5*. Невероятно доволен е от поведението на автомобила си. Иначе преди да го барнем маркера цепеше заданието, поставено от производителя. Но оплакванията му бяха същите като твоите.
Имаш ли ТАП за компенсиране разликите на центровката при превключване газ/бензин?
При 'идеалната заводска' настройка обикновено колата е доста спъната от към динамика. При мен центровката е на -12*, вместо на заводските -6*.
Скоро (миналия четвъртък) врътнах и на колегата reactiven центровката на още -4, -5*. Невероятно доволен е от поведението на автомобила си. Иначе преди да го барнем маркера цепеше заданието, поставено от производителя. Но оплакванията му бяха същите като твоите.
Имаш ли ТАП за компенсиране разликите на центровката при превключване газ/бензин?
- DimitarBT
- Мнения: 744
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: 2E
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
колеги...аз да използвам темата.като чели и при моя пасатор има леко колебание.при подаване на пълна газ леко се чуди на каде да хване и започва да дърпа.и другото което ми прави впечатление е когато е студен като му подам газ на празен ход,това колебание е повечко...като да се дави леко.незнам.дайте някакви предположения от какво може да е това.
- fena_vd
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Колега не съм наясно с компенсирането на газ и бензин,и какво е ТАП.Моля те да обясниш малко по подробмо какво се прави.radotom написа:Една от възможните причини колата да не 'дърпа' е имено настройката на делкото.
При 'идеалната заводска' настройка обикновено колата е доста спъната от към динамика. При мен центровката е на -12*, вместо на заводските -6*.
Скоро (миналия четвъртък) врътнах и на колегата reactiven центровката на още -4, -5*. Невероятно доволен е от поведението на автомобила си. Иначе преди да го барнем маркера цепеше заданието, поставено от производителя. Но оплакванията му бяха същите като твоите.
Имаш ли ТАП за компенсиране разликите на центровката при превключване газ/бензин?
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
дава се предварение на двигателя.
При повече предварение върви повече - единствения нежелан ефект при прекалено предварение е т.н. "чукане на аванс"
затова при фабрично зададени -6 градуса /6 градуса преди ГМТ/ се добавят още 4-5 т.е. -11 градуса.
Тап е устройство при което двигателя си е настроен на -6 градуса на бензин и при работа на газ ТАП коригира предварението на двигателя в избран диапазон.
Така се постига равномерна работа без детонации на бензин и в същото време добро горене на газ.
това е общо взето.
Надявам се да съм го обяснил просто.
При повече предварение върви повече - единствения нежелан ефект при прекалено предварение е т.н. "чукане на аванс"
затова при фабрично зададени -6 градуса /6 градуса преди ГМТ/ се добавят още 4-5 т.е. -11 градуса.
Тап е устройство при което двигателя си е настроен на -6 градуса на бензин и при работа на газ ТАП коригира предварението на двигателя в избран диапазон.
Така се постига равномерна работа без детонации на бензин и в същото време добро горене на газ.
това е общо взето.
Надявам се да съм го обяснил просто.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
http://www.runel-tech.com/?p=productsMore&iProduct=4
или се свържи с колегата Qnis - той продава маркови нови и втора употреба.
или се свържи с колегата Qnis - той продава маркови нови и втора употреба.
- reactiven
- Мнения: 240
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
radotom написа:Една от възможните причини колата да не 'дърпа' е имено настройката на делкото.
При 'идеалната заводска' настройка обикновено колата е доста спъната от към динамика. При мен центровката е на -12*, вместо на заводските -6*.
Скоро (миналия четвъртък) врътнах и на колегата reactiven центровката на още -4, -5*. Невероятно доволен е от поведението на автомобила си. Иначе преди да го барнем маркера цепеше заданието, поставено от производителя. Но оплакванията му бяха същите като твоите.
Имаш ли ТАП за компенсиране разликите на центровката при превключване газ/бензин?





- fena_vd
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Ходих при газаджии но ми казаха че това устройство се използва ако колата е на метан, а моята е на пропан бутан.А освен това старата нямаше подобни устройства но си вървеше перфектно,искам да уточня че настройките са правени от един майстор.ivo123 написа:http://www.runel-tech.com/?p=productsMore&iProduct=4
или се свържи с колегата Qnis - той продава маркови нови и втора употреба.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта