твърдост на маркучите на охладит.система на ПАСАТ Б3
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
твърдост на маркучите на охладит.система на ПАСАТ Б3
колеги здравейте чета по форума и не можах да намеря отговор на моите терзания . Колко трябва да бъдат твърди маркучите на охл.система при положение че капачка и термостат са изправни пасата ми е 1.8mn.i ABS 1992
- Dart
- Мнения: 259
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега, когато стиснеш маркучите трябва да поддават нормално - в смисъл да се деформират така, какго се деформира гума при натиск -ама,че обяснение
Предполагам обаче,че имаш предвид дали не са се втвърдили - при това положени маркучите са като пластмаса и много твърди -трудно и да ги стеснеш,стоят и леко надути. Дано съм ти бил от полза.

- gencho12
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря 18 апр 2007 17:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, не си опоменал дали става дума за състояние на маркучите при запален и загрял двигател или при студен. Проблеми в охладителната система би имал ако често доливаш в казанчето охладителна течност - демек теч или не ти се включва вентилатора като ти вдигне температурата системата.Относно маркучите не се коси ако са твърди при загрял в работна температура двигател. Тя охладителната система си е под налягане и е нормално да се втвърдят маркучите. Те имат нещо като скелет от яки конци маркучите и няма да се пръснат току така. Аз преди три месеца смених голямото водно съединение (най-дебелия от тия маркучи) .Стария ми беще доста издут - явно няколко от тия конци се бяха изпокъсали. Карах си така близо година. Така че - ако нямаш течове и издути маркучи при загрял двигател няма за какво да се притесняваш.
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
благодаря на всички и най вече на gencho12 за изчерпателния отговор наистина не доуточних за студен или топъл двигател става въпрос . за загрял двигател става въпрос Успокоих се най сетне . скоро преди 3дена заради фалшив нов термостат който не отваряше добре щях да си прегрея двигателя и досега не бях обръщал много внимание на твърдостта на маркучите но сега като фалшивия термостат го смених и сложих друг тогава обърнах по голямо внимание значи все в порядке темата може да бъде закрита


