



Проблем при палене !
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Проблем при палене !
Здравеите колеги проблема е следния.Колата не може да запали.. стартера се завърта,но не се чува нищо!!!.От начало мислех,че е акомулатора .но се оказа дибър все пак е на 8 месеца.Интересното,че както я бутна леко пали моментално!Ако някои е имал този проблем нека сподели решението му! 

- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
кво значи стартера се завърта но не се чува нищо???
Ако се върти то гаранция ще се чува.
Има вариант да се върти стартера без тяговото реле/бендикса/ да е изхвърлило зъбното колелце да зацепи в маховика,тогава ще се чува едно вуууууууу и нищо .Има вариант като завъртиш контактния ключ да не се чува нищо макар и светлините на таблото да светят ама да не пали,все едно няма акомулатор грам,тогава контактен клеморед/онзи ден смених моя поради такава причина и заспа/
Ако се върти то гаранция ще се чува.
Има вариант да се върти стартера без тяговото реле/бендикса/ да е изхвърлило зъбното колелце да зацепи в маховика,тогава ще се чува едно вуууууууу и нищо .Има вариант като завъртиш контактния ключ да не се чува нищо макар и светлините на таблото да светят ама да не пали,все едно няма акомулатор грам,тогава контактен клеморед/онзи ден смених моя поради такава причина и заспа/
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Danny boy написа:.Има вариант като завъртиш контактния ключ да не се чува нищо макар и светлините на таблото да светят ама да не пали,все едно няма акомулатор грам,тогава контактен клеморед/онзи ден смених моя поради такава причина и заспа/
Колега мисля ,че е това което си написал !!Били споделил повече нфо за този климоред цена т.н.??
Благодаря предварително

Последна промяна от vento 1.8 на Сря 23 апр 2008 18:19, променено общо 1 път.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
При мене симптомите бяха следните:
Завъртам ключа в крайно положение,всичко си светва по таблото ама не пали,и то по-силно изразено когато се е напекло купето.Примерно от 15 завъртания палеше веднъж.
Ако има още един човек под ръка лесно може да се провери дали идва ток от контактния ключ до стартера,като се откачи буксата дето влиза в стартера /кабела дето идва от към купето/ и с мултицед замериш напрежение на прав ток,като плюса ти замерваш на буксата а минуса/маса/от акомулатора примерно.Другия в купето върти ключа.Ако покаже напрежение /12...V/значи стига ток до стартера и проблема е нататък ,при мене от 15 замервания един-два пъти показа 1 път 3V и 12-13нищо.
Извод :контактен клеморед/слабо място на VW/,ама се намира на м..си в ..г...а.Свалят се волани,електрики,мигачи,развиват се кофти болчета на кофти места,вадят се шлицеви втулки със скоби,...
Цена между 12-15лв максимум и 25лв за смяна и се раждаш.Поне при мене беше това.
Завъртам ключа в крайно положение,всичко си светва по таблото ама не пали,и то по-силно изразено когато се е напекло купето.Примерно от 15 завъртания палеше веднъж.
Ако има още един човек под ръка лесно може да се провери дали идва ток от контактния ключ до стартера,като се откачи буксата дето влиза в стартера /кабела дето идва от към купето/ и с мултицед замериш напрежение на прав ток,като плюса ти замерваш на буксата а минуса/маса/от акомулатора примерно.Другия в купето върти ключа.Ако покаже напрежение /12...V/значи стига ток до стартера и проблема е нататък ,при мене от 15 замервания един-два пъти показа 1 път 3V и 12-13нищо.
Извод :контактен клеморед/слабо място на VW/,ама се намира на м..си в ..г...а.Свалят се волани,електрики,мигачи,развиват се кофти болчета на кофти места,вадят се шлицеви втулки със скоби,...
Цена между 12-15лв максимум и 25лв за смяна и се раждаш.Поне при мене беше това.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
към стартера има свързан дебел кабел ,който идва от плюсовата клема на акомулатора и тънак кабел(обикновенно син)който е на кабелна обувка.подай директен + към тънкия кабел и стартера трябва да завърти.ако завърти проблема наистина ти е в клемореда на контактния ключ.ДА НЕ Е НА СКОРОСТ ДОКАТО ПРОБВАШ.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Най-лесния начин е като с една ненужна отверка дадеш на късо двете шпилки, които излизат от ел.магнита на стартера. Предупреждавам, че хвърчат искри заради големия ток!
Другия вариант, който е предложил колегата:
Сваляш чрез издърпване обувката на тънкото кабелче.
От '+' на акумулатора с един проводник подаваш напрежение директно на клемата на магнита на стартера.
Предупреждението да не е на скорост колата е защото ако завърти стартера- колата ще тръгне.
Другия вариант, който е предложил колегата:
Сваляш чрез издърпване обувката на тънкото кабелче.
От '+' на акумулатора с един проводник подаваш напрежение директно на клемата на магнита на стартера.
Предупреждението да не е на скорост колата е защото ако завърти стартера- колата ще тръгне.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта