Проблем с реле N1 на ел. таблото на Passat B3 RP 1.8 MI

Техническа и сервизна информация за Passat
A_P_O_C_K
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 04 май 2007 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Проблем с реле N1 на ел. таблото на Passat B3 RP 1.8 MI

Мнениеот A_P_O_C_K » Вто 22 апр 2008 9:10


При форсиране започва много активно да цъка реле N1 (най-отгоре на ел. таблото стои само). За какво служи това реле?




Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Вто 22 апр 2008 9:38


На предпазният капак не пише ли кое реле за какво е . :oops:


A_P_O_C_K
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 04 май 2007 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот A_P_O_C_K » Вто 22 апр 2008 14:50


zdravko_dimitrov1986 написа:На предпазният капак не пише ли кое реле за какво е . :oops:


Ами нямам капак в момента, у нас е и е надалече като километри :) Надявам се на компетентно мнение, дали има нещо важно вързано на това реле и принципно за какво е :)


IvanZag
Мнения: 99
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот IvanZag » Сря 23 апр 2008 8:06




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Чет 24 апр 2008 8:35


Ако е над таблото и е със сив цвят се задеиства след "контакт".За да "цъка" означава ,че напрежението на бобината не се подава постоянно.Вероятно имаш лош контакт по клемореда на контактният ключ.Успех :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petar_a и 41 госта