питане за акумулатор

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

питане за акумулатор

Мнениеот nasttii » Пон 28 апр 2008 18:39


искам да попитам ако сваля акумукатора на пасат 99г 1.9 тди имали опаснос да стане нещо след като го сложа пак щото искам да почистя клемите и мястото дето е акумулатора




Потребителски аватар
Fr3nzY
Мнения: 196
Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
Автомобил: VW Passat
Двигател: AFB V6 TDI
Местоположение: Бургас

Мнениеот Fr3nzY » Пон 28 апр 2008 19:22


Аз моя веднъж като сменях въздушния филтър ми се наложи да свалям акумолатора защото не можах да вкарам пластмасата на филтъра и откачих минуса ли беше плюса ли не помня ама зная че една клема откачих ама той тоя акумолатор като видях с какъв зор ще излезе викам си на акъла той после пак зор да го вкарам и не го изкарах само клемата откачих едната и часовникът не беше после верен само това се случи.


Потребителски аватар
pako67
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 10 май 2006 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pako67 » Пон 28 апр 2008 19:48


Няма проблем Успех


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Мнениеот nasttii » Пон 28 апр 2008 21:50


трудно не трудно ще го вадя да почистя малко че има много листа и боята се е разяла малко та мисля да мина малко боя под акумолатора пак и клемите са за чистене иначе мерси за отговорите :wink:


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Пон 28 апр 2008 21:56


Не е лошо да неутрализираш киселината с някаква сода. Защото пак ще работи, макар и да боядисаш.


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Мнениеот gozzu » Вто 29 апр 2008 7:45


Незнам дали е по темата, но ще предам един съвет от дядо ми, който на времето е писал книга и статий за акумолатори. Препоръчително е по веднъж в годината акумолатора да се свали и да се измие с четка, сапун и вода може и топла. Аз моя го свалям вкарвам го в банята и я правя тази процедура с подвижния душ :lol: . Когато акумолатора е мръсен с мултицет съм мерил между едната клема и корпуса на акумолатора и отчита някакво напрежение след банята този ефект изчезва и за това според мен има смисъл от време на време да се къпе батерията :D Успех, весели празници и безаварийна на всички колеги.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 29 апр 2008 14:29


Евентуално (не е задължително !) комфорт-модула може да "забрави" къде са крайните положения на ел.стъклата. Ако радиото има някакъв код, може да се наложи да го въведеш.


Потребителски аватар
ppupof
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот ppupof » Вто 29 апр 2008 19:23


Не би трябвало да има проблем,но спазваи правилото първо откачваш"-" после "+",а на обратно първо закачваш "+" и след това "-". :wink:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 29 апр 2008 21:27


gr_kanev написа:Евентуално (не е задължително !) комфорт-модула може да "забрави" къде са крайните положения на ел.стъклата. Ако радиото има някакъв код, може да се наложи да го въведеш.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта