проблеми със загряване

Техническа и сервизна информация за Passat
galinxristov
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

проблеми със загряване

Мнениеот galinxristov » Вто 22 апр 2008 11:24


начи имам следния проблем пасата ми е 94 година и като карам на дълъг път нема никакви ядове с температурата обаче вляза ли в града като мина три светофара и почва да вдига температура от сорта на 90 градуса и повече перката се включва обаче нищо?!?!? по принцип преди 2 месеца смених маслото обаче не сам сменявал въздушен филтър дали може да е заради това ???




Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Вто 22 апр 2008 12:17


:welcome_to_group
Привет колега. С едно изречение, това което наблюдаваш е нормално, достатъчно е че ти се включва вентилатора при достигнати ок 95-97 градуса и охлажда системата до ок 90-92 гр.
:) :idea: Във форума има изписани ок 2 страници теми свързани с твоя въпрос. :wink: Влез в Търсачката-Търсене и задай ключова дума "температура" или "загряване" , в "заглавието на темите", във Техническия за Пасат(а после може и в същия за Голф, Джета, Поло ...)


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Вто 22 апр 2008 14:36


ми тя перката е за това бе колега... :D
карай смело


Потребителски аватар
mitacee
Мнения: 153
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот mitacee » Вто 22 апр 2008 19:47


няма страшно и моя е в4 и си държи постояно 90г и сега като се постопли на светофарите си вкл.и перката


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Сря 23 апр 2008 12:12


температура 90 градуса е нормална,а какво означава "включва перката и нищо" :roll: :roll: :roll:


galinxristov
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот galinxristov » Съб 26 апр 2008 9:44


vanko_VW написа:температура 90 градуса е нормална,а какво означава "включва перката и нищо" :roll: :roll: :roll:

Смисал че включва перката и температурата не спада :) от началото не ги правеше тия работи така да дига температура да търся нещо антибиотици :)


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 26 апр 2008 9:55


galinxristov написа:
vanko_VW написа:температура 90 градуса е нормална,а какво означава "включва перката и нищо" :roll: :roll: :roll:

Смисал че включва перката и температурата не спада :) от началото не ги правеше тия работи така да дига температура да търся нещо антибиотици :)


ТЕРМОСТАТ!


Потребителски аватар
Freak_in_VW
Мнения: 46
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
Автомобил: Sharan
Двигател: Ady
Местоположение: Костинброд

Мнениеот Freak_in_VW » Съб 26 апр 2008 19:57


Колега 90 градуса е нормална температура за двигателя.Идеята на термостата е да не спада под 90 а на перката да не ги надвишава.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 26 апр 2008 20:54


Като смениш термостата и на дълъг път ще ти държи 90 градуса.

Искам да кажа че е за смяна.


galinxristov
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот galinxristov » Нед 27 апр 2008 7:36


благодаря :) все пак сега навлизам в нещата :) (аз забравих да кажа нещо мн важно че все пак като ги дига тия температури и почва да ми мига лампичката на температурата не свети продължително а просто мига )


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Нед 27 апр 2008 10:09


galinxristov написа:благодаря :) все пак сега навлизам в нещата :) (аз забравих да кажа нещо мн важно че все пак като ги дига тия температури и почва да ми мига лампичката на температурата не свети продължително а просто мига )


Тя може да си мига и без да ти грее колата, не вярвай много на нея... :roll: :wink: Но все пак можеш да си купиш един мултицет с датчик за мерене на темп 10-15лв е един и да се увериш колко градуса е във водата. Смени си термостата за втория кръг и този на перката и всичко ще е ок! ;) Успех! :да:


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Нед 27 апр 2008 11:12


спокойно колега.аз като карам градско перката ми се включва много чвсто...на първа степен.това е нормално.доброто в случая е че се включва :Mr Green Fun


galinxristov
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот galinxristov » Вто 29 апр 2008 7:39


благодаря сеа ще видя кво ша са прай


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Вто 29 апр 2008 14:35


Не знам в кви филми го вкарвате младежа, но на мен ми се струва, че, ако термостатът не отваря, то перката НИКОГА няма да се включи, просто защото при затворен термостат няма как да загрее радиатора достатъчно за да се сети датчикът да включи перката. Да не говорим, че със затворен термостат ще прегрее веднага.
Колкото до мигането на лампичката - при мен това е сигнал за ниско ниво на охладителната течност.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 29 апр 2008 15:21


myrshavija написа:Не знам в кви филми го вкарвате младежа, но на мен ми се струва, че, ако термостатът не отваря, то перката НИКОГА няма да се включи, просто защото при затворен термостат няма как да загрее радиатора достатъчно за да се сети датчикът да включи перката. Да не говорим, че със затворен термостат ще прегрее веднага.
Колкото до мигането на лампичката - при мен това е сигнал за ниско ниво на охладителната течност.


Напротив през големия маркуч може да влезе доста гореща течност в радиятора и пак да я включи, но тъй като няма въртене през втория кръг няма как да я охлади. Нали и аз бях така с менте термостат! :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта