Здравейте. Значи проблемът е следния.
Когато двигателя е студен в средните обороти започва да прекъсва и цялата кола започва да се тресе, в ниски обороти не го прави както и когато двигателя е загрял.
Нямам оборотомер, но според мен прекъсването започва някъде около 1500 оборота. Наскоро сменях ламбда сондата, можели да е от нея и ако не от какво може да го прави?
Благодаря предварително
П.С. Колата има и газова уредба ако има някакво значение, и с рестартиране на компа с откачване на клемата не се оправя, сменил съм палеца, капачката, свещите и кабелите.



Проблем с работата на бензин на двигател ABS 1.8 м.и.
- Lilan
- Мнения: 194
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 7:21
- Автомобил: VW PASSAT B5 Synchro
- Двигател: AFN
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Мерси колега. За бензиновия филтър не се бях сетил. Колата я имам от няколко месеца така че не знам кога за последен път е сменян
Сега ще ходя в Русе на изпит и понеделник вторник ще се опитам да го сменя. Що се отнася до бензиновата помпа ме съмнява проблема да е в нея пъй като тя не се чува как работи.
П.П. Налягане на горивото не съм мерил. А горивото в резервоара не е старо тъй като карам колата и на бензин и я зареждам поне един път месечно.

П.П. Налягане на горивото не съм мерил. А горивото в резервоара не е старо тъй като карам колата и на бензин и я зареждам поне един път месечно.
Последна промяна от Lilan на Пет 04 апр 2008 19:25, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 11:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гълъбово
- Lilan
- Мнения: 194
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 7:21
- Автомобил: VW PASSAT B5 Synchro
- Двигател: AFN
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Колега "Апостол" Смених и горивния филтър, но проблема остана. А що се отнася до помпата налягането което прави не съм го мерил, но когато смених филтъра едното маркуче е било леко нацепено и когато запалих колата тя работеше номарлно въпреки, че изхвърляше по малко бензин, тъй че мисля да е добре.
П.П. Вече не знам какво въобще може да и е.
П.П. Вече не знам какво въобще може да и е.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Измери си датчика за темп. на въздуха - куплунга е като застанеш срещу мотора този който е отпред на моното - с 4 кабела е, с мултицет мериш ляв и десен външни пина, при 20 градуса и студен мотор тр. да имаш към 3 килоома ориентировъчно, ако показва 1 (безкрайност) са ти се прекъснали жичките от пъпката (чест, да не кажа масов дефект) и компа си мисли че е -50 примерно и бичи бензин яко, това на диагностика не излиза. Как е също и центровката кажи, как са ти кабели свещи капачка палец... До колкото разбирам имаш реле за ресет на компа, което го ошашква тотално имай предвид - първите 5 минути (минимум) след това 100% работи в авариен режим, тея газови еВават ма/та на пейзажа...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Steels и 57 госта