Tемпературния пробл. етапите.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Tемпературния пробл. етапите.

Мнениеот stoyan0264 » Сря 07 май 2008 9:38


Здравейте колеги!Аз сигурно станах за смях с моя проблем за температурата.Сега искам да опиша как започнах и до къде съм стигнал.
1.Датчика на тройника го смениха в един сервиз.Колата е 1.8 '92 Пассат бензин.Сложили ми зелен датчик за дизел както и да е.Колата си вдигаше 100 гр. направо постоянно.Онези майстори казаха всичко е ОК карай така.Да ама не - не може на дълго да ми държи над 90 гр. мада фака.
2.Препоръчаха ми др. майстор.Той направи следния тест:
- запали колата
- изчака да стопли на макс.
- откачи буксата от датчика на радиатора и с една пинсета бръкна в нея за да даде на късо и да вкл.принудително перката.
Тя въртеше и на 2-те скорости,но датчика не я вкл. навреме и колата загрява.
Така експеримента продължава:
- температурата вече беше 100-так
- на 100 вклщчи перката принудително на макс.
- температурата не реагира и познайте защо.
ТЕРМОСТАТА СЕ ПРЕ***Л И НЕ ОТВАРЯ КАКТО ТРЯБВА и от там течността не циркулира през обдухвания от от перката радиатор файда от перки-мерки никаква!
Сменихме направо на ред: Термо датчик от 47 лева с жълт пръстен
Датчик на радиатора
Термостат .
Тествах талигата вчера в Бургас само градско:прехвърля 90-така и малко преди 100 завърта перката на бавна скорост и температурата се връща на 90 и малко от горе.Пипам 2 -та маркуча загряти еднакво.Пробвах я и на място загрява , после вкл. перката после сама си спира.
Проблема е че имаме съмнения за гарнитура на главата , но това ще проличи когато сменим спукания радиатор и проследим дали изчезва охл.течност но това е др.тема.
Така си мисля аз че реших проблема с загряването.И ви представих какво съм сменил и какво не.




dsm
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 04 май 2008 20:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Мнениеот dsm » Сря 07 май 2008 10:26


Здравейте на всички пакатаджии!Нов съм в форума .Да си кажа очарован съм.Изключително полезна информация. А към темата имам чувството че уреда за температурата на водата като чели не е много точен . Карам Пасат 91Г 1.8моно с допълнително сложен климатик и ми е голям проблем Т*.иЗДУХАХ ГАРНИТУРА ПОРАДИ ИЗМЕСТЕН О -ПРЪСТЕН НА КАПАЧКАТА НА РАЗШИРИТЕЛНИЯ СЪД!!!! :oops: нИКАКВА ПЕРКА НЕ СЕ ВКЛЮЧВАЩЕ .И С РИСК ДА СПАМЯ ДА ПОПИТАМ, АКО НЕ МИ РАБОТИ 1 ВА СКОРОСТ НА ПЕРКАТА КАКВО ДА ПРАВЯ ? БЛАГОДАРЯ И МНОГО ЗДРАВЕ НА ВСИКИ!


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Сря 07 май 2008 10:38


Здрасти колега!Как разбра че не ти работи 1-ва ствпен?Ако пробваш както съм писал по горе - принудително пак ли не става?
Сменяй датчика на радиатора.
Не съм сигурен дали правилно го наричам датчик или е термо суич.
Мисля че ме разбра за какво говоря.


Потребителски аватар
spot1
Мнения: 75
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот spot1 » Сря 07 май 2008 21:04


има възможност да си духнал гарнитура с това загряване и губене на течност


Потребителски аватар
msn
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот msn » Нед 11 май 2008 17:58


от опит съм установил че всички дачици за темпаратура на този пасат а и на някое други модели на фолксваген са много чувствителни на прегряване и след всяко по чувствително прегряване си изменят характеристиката за това е препорачително след прегряване дасе смени тармосната и датчиците този нарадятора и тези та троиника.

а при автомобили с климатик или климатроник перката се включва автоматично с включването на климатика понеже радиатора на климатика влошава охлаждането



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта