пропуски в работата на 1ви цилиндър....но..

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

пропуски в работата на 1ви цилиндър....но..

Мнениеот silent » Пет 02 май 2008 8:22


мотора е абс...на студен мотор се усеща... до 1ви цилиндър не отива искра ..на някои тактове ...проблема не е в кабела и свеща...защото го усетих по стробоскопа...а той взема сигнал веднага директно от дистрибуторната капачка...някакви идеи...възможно ли е датчика на хол да пропуска чат пат...или утечка по капачката...пукнатина ли и аз не знам...




Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Пет 02 май 2008 8:24


виж капачката и палеца.. най-добре ги смени - 30-35 лева са..


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 02 май 2008 8:39


Hertz написа:виж капачката и палеца.. най-добре ги смени - 30-35 лева са..
    :да: Смени ги и най вече капачката :idea:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 02 май 2008 10:37


Не е кабел или свещ, ама май са точно те!
И при мен същата история се оказа. kombito_tdi му бях на гости и ме закачи на елкона. Едно, че платото на горенето никакво го нямаше, ами и при определен диапазон на обороти искрата въобще изчезваше! Даже почваше да плува графиката на другите цилиндри, защото елкона синхронизира по първи.
Сложих стария си кабел (нося го резервен) и се оказа, че е още по-зян! :( Появиха се 2 отскока на искрата (все едно 2 искри)
На стробоскоп също като при теб се губи импулс в тия обороти.
Сега, тези дни ще го боря, ама малко по-натам, че ми се сбъгяса джоба заради ново задно окачване ...
П.П. капачката и палеца са ми чисто нови (не, че това е гаранция, де!)


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пет 02 май 2008 13:22


май и аз натам се насочвам..смених капачката сложих старата ...същата работа...кабелите си дойдоха с колата не знам дали въобще са сменяни...но има и логика да е в кабела...нищо че вземам сигнал в самото начало над дистрибуторната ....при мен на 10 тина цикъла губи по импулс .....ще го боря след празниците...засега ще карам така...


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 03 май 2008 14:28


radotom написа:Не е кабел или свещ, ама май са точно те!
П.П. капачката и палеца са ми чисто нови (не, че това е гаранция, де!)

Радо подозирам че и моя проблем е нещо такова.
Но при това че съм слагал и от други коли кабели, палец и дистрибутор, а отделно от това че и моите съм ги заменил с нови... пробвах от морга с друго делко и друга бубина с комутатор.
Това присецване ми се струва като загуба на изкра, а интересно е че бях ходил на елкон и човека като закачи на 4-те цилиндъра кабелите гледаше на монитора и диаграмите си бяха ОК, а и той самия чуваше как работи колата...
п.п. извинявам се че се намесвам в темата, но да кажа че не се оправи с подмяната на гореизброените неща.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 03 май 2008 17:27


Аз пък имах един палец за чудо и приказ! Меря го - и съпротивлението му заковаваше на 1 килоом (абе не помня стойноста ,но беше точна по каталог) ,но щом го размърдам с пръст и това съпротивление скачаше десетторно. Смених палеца и получих по равномерна работа на двигателят. Дано да съм бил полезен защото не съм 100% ,че случеят при теб ще е същият :dontknow:

п.п. ей прописах най сетне в този раздел на форума :lol:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 03 май 2008 22:01


ivo123 написа:...бях ходил на елкон и човека като закачи на 4-те цилиндъра кабелите гледаше на монитора и диаграмите си бяха ОК, а и той самия чуваше как работи колата...

Батерийките на осцилоскопа са вече заредени ;)
Живот и здраве, утре ще се правят експерименти!
Жалко само, че руския ми осцилоскоп, с който ще мога да наблюдавам и 4-те цилиндъра едновременно е само на 220V, а трансвертера 12V->220V не дава синус и се шашка показанието по захранване! :( Ще трябва да се гледа всичко едно по едно, без да виждам цялата картинка, но ще стане работата ;)
Стига да не изгоря входа на осцилоскопа още с връзването му, де! :lol:


reinar
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот reinar » Нед 04 май 2008 1:45


ivo123 написа:
radotom написа:Не е кабел или свещ, ама май са точно те!
П.П. капачката и палеца са ми чисто нови (не, че това е гаранция, де!)

Радо подозирам че и моя проблем е нещо такова.
Но при това че съм слагал и от други коли кабели, палец и дистрибутор, а отделно от това че и моите съм ги заменил с нови... пробвах от морга с друго делко и друга бубина с комутатор.
Това присецване ми се струва като загуба на изкра, а интересно е че бях ходил на елкон и човека като закачи на 4-те цилиндъра кабелите гледаше на монитора и диаграмите си бяха ОК, а и той самия чуваше как работи колата...
п.п. извинявам се че се намесвам в темата, но да кажа че не се оправи с подмяната на гореизброените неща.


Коелга при мен го имаше същият проблем оказа се , че центровката ми не беше наред след настроиката и всичко си доиде на мястото,поради някаква странна причина делкото ми се беше завъртяло.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 04 май 2008 9:16


да ясно ми е за центровката и по принцип като намалям ъгъла се получава доло горе, но установявам че студена явно компа регулира към закъснение или и аз незнам вече, защото около 2000 оборота не може да успее да изгори сместта и се дави.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 04 май 2008 22:33


radotom написа:Живот и здраве, утре ще се правят експерименти!

Експериментите се оказаха неуспешни! :( Чувствителността на осцилоскопа не беше достатъчна, че да хване добре пиковете на запалването :(
Ще се търси нормално 220V захранване за нормален осцилоскоп, а ако не стане... жалко! Тъкмо се бях навил да си имам собствен си ЕЛКОН ;)


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 05 май 2008 9:01


Радо сподели ако има развитие на темата.
Благодаря предварително. Заинтересован съм, понеже и моето е токов проблем явно и ако откриеш нещо може да ми е от полза :)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 05 май 2008 13:02


ivo123 написа:Радо сподели ако има развитие на темата.

Развитието е, че се пробвах и с другия, истинския осцилоскоп днес, но пак не стана! Надявах се, че ще има достатъчно чувствителност на входа, но уви!...
Явно ще трябва да се навива бобинка и да се мисли щипка като на стробоскопите, че да успее да индуцира по-голямо напрежение!


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 05 май 2008 18:07


лошо развитие Радо, но ... ще се справиш някак си.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 06 май 2008 12:13


не знам за кабелите и капачката не делкото, но мисля че при нас едно от най уязвимите места са лолите.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта