


пропуски в работата на 1ви цилиндър....но..
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
пропуски в работата на 1ви цилиндър....но..
мотора е абс...на студен мотор се усеща... до 1ви цилиндър не отива искра ..на някои тактове ...проблема не е в кабела и свеща...защото го усетих по стробоскопа...а той взема сигнал веднага директно от дистрибуторната капачка...някакви идеи...възможно ли е датчика на хол да пропуска чат пат...или утечка по капачката...пукнатина ли и аз не знам...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Не е кабел или свещ, ама май са точно те!
И при мен същата история се оказа. kombito_tdi му бях на гости и ме закачи на елкона. Едно, че платото на горенето никакво го нямаше, ами и при определен диапазон на обороти искрата въобще изчезваше! Даже почваше да плува графиката на другите цилиндри, защото елкона синхронизира по първи.
Сложих стария си кабел (нося го резервен) и се оказа, че е още по-зян!
Появиха се 2 отскока на искрата (все едно 2 искри)
На стробоскоп също като при теб се губи импулс в тия обороти.
Сега, тези дни ще го боря, ама малко по-натам, че ми се сбъгяса джоба заради ново задно окачване ...
П.П. капачката и палеца са ми чисто нови (не, че това е гаранция, де!)
И при мен същата история се оказа. kombito_tdi му бях на гости и ме закачи на елкона. Едно, че платото на горенето никакво го нямаше, ами и при определен диапазон на обороти искрата въобще изчезваше! Даже почваше да плува графиката на другите цилиндри, защото елкона синхронизира по първи.
Сложих стария си кабел (нося го резервен) и се оказа, че е още по-зян!

На стробоскоп също като при теб се губи импулс в тия обороти.
Сега, тези дни ще го боря, ама малко по-натам, че ми се сбъгяса джоба заради ново задно окачване ...
П.П. капачката и палеца са ми чисто нови (не, че това е гаранция, де!)
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
май и аз натам се насочвам..смених капачката сложих старата ...същата работа...кабелите си дойдоха с колата не знам дали въобще са сменяни...но има и логика да е в кабела...нищо че вземам сигнал в самото начало над дистрибуторната ....при мен на 10 тина цикъла губи по импулс .....ще го боря след празниците...засега ще карам така...
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
radotom написа:Не е кабел или свещ, ама май са точно те!
П.П. капачката и палеца са ми чисто нови (не, че това е гаранция, де!)
Радо подозирам че и моя проблем е нещо такова.
Но при това че съм слагал и от други коли кабели, палец и дистрибутор, а отделно от това че и моите съм ги заменил с нови... пробвах от морга с друго делко и друга бубина с комутатор.
Това присецване ми се струва като загуба на изкра, а интересно е че бях ходил на елкон и човека като закачи на 4-те цилиндъра кабелите гледаше на монитора и диаграмите си бяха ОК, а и той самия чуваше как работи колата...
п.п. извинявам се че се намесвам в темата, но да кажа че не се оправи с подмяната на гореизброените неща.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Аз пък имах един палец за чудо и приказ! Меря го - и съпротивлението му заковаваше на 1 килоом (абе не помня стойноста ,но беше точна по каталог) ,но щом го размърдам с пръст и това съпротивление скачаше десетторно. Смених палеца и получих по равномерна работа на двигателят. Дано да съм бил полезен защото не съм 100% ,че случеят при теб ще е същият
п.п. ей прописах най сетне в този раздел на форума

п.п. ей прописах най сетне в този раздел на форума

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
ivo123 написа:...бях ходил на елкон и човека като закачи на 4-те цилиндъра кабелите гледаше на монитора и диаграмите си бяха ОК, а и той самия чуваше как работи колата...
Батерийките на осцилоскопа са вече заредени

Живот и здраве, утре ще се правят експерименти!
Жалко само, че руския ми осцилоскоп, с който ще мога да наблюдавам и 4-те цилиндъра едновременно е само на 220V, а трансвертера 12V->220V не дава синус и се шашка показанието по захранване!


Стига да не изгоря входа на осцилоскопа още с връзването му, де!

ivo123 написа:radotom написа:Не е кабел или свещ, ама май са точно те!
П.П. капачката и палеца са ми чисто нови (не, че това е гаранция, де!)
Радо подозирам че и моя проблем е нещо такова.
Но при това че съм слагал и от други коли кабели, палец и дистрибутор, а отделно от това че и моите съм ги заменил с нови... пробвах от морга с друго делко и друга бубина с комутатор.
Това присецване ми се струва като загуба на изкра, а интересно е че бях ходил на елкон и човека като закачи на 4-те цилиндъра кабелите гледаше на монитора и диаграмите си бяха ОК, а и той самия чуваше как работи колата...
п.п. извинявам се че се намесвам в темата, но да кажа че не се оправи с подмяната на гореизброените неща.
Коелга при мен го имаше същият проблем оказа се , че центровката ми не беше наред след настроиката и всичко си доиде на мястото,поради някаква странна причина делкото ми се беше завъртяло.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
radotom написа:Живот и здраве, утре ще се правят експерименти!
Експериментите се оказаха неуспешни!


Ще се търси нормално 220V захранване за нормален осцилоскоп, а ако не стане... жалко! Тъкмо се бях навил да си имам собствен си ЕЛКОН

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
ivo123 написа:Радо сподели ако има развитие на темата.
Развитието е, че се пробвах и с другия, истинския осцилоскоп днес, но пак не стана! Надявах се, че ще има достатъчно чувствителност на входа, но уви!...
Явно ще трябва да се навива бобинка и да се мисли щипка като на стробоскопите, че да успее да индуцира по-голямо напрежение!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта