Здравейте,
От известно време имам следния проблем - при рязко подаване на газ двигателя не се форсира, а около 1600 - 2200 оборота се получава
едно "придръпване", което е още по-осезаемо, когато мотора е загрял. Забелазах, че когато съм място и когато я форсирам няколко пъти подред - се чуват гърмежи!!! А не съм на газ!
Та реших да открия от къде е проблема! И така се започна моето ходене по мъките!!!!
Ходих на различни диагностики, известни майстори и т.н.!! И всеки път различна част излиза - аз прилежно я сменям! Дебитомер, нови свещи BOSCH, резонаторно гърне, термо датчик, нови свещи NGK, нови маркучи - НИКАКВО ПОДОБРЕНИЕ. Отивам на поредния диагностик - човека гледа кабелите, мери нещо, ОК били, сваля бубината - спукана - "Няма от какво друго де е - това ще е, да знаеш!" - хайде нова бубина, оригинална от BOSCH! Вчера бързам да я монтирам - Да ама НЕ!!! Никакъв ефект!!! Звъня на майстора - "Ми не знам кво може да е"!?
И тъй като аз пък абсолютно нищо не знам, а очевидно нито пък "МАЙСТОРИТЕ", та се осмелих да попитам тук!
Дано някой помогне! Благодаря предварително!



PASSAT 1.8 20V ADR - ПРОБЛЕМ!!!
- zdravko_1986
- Мнения: 157
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Писъл съм по-твоя въпрос доста само потърси с търсачката.На мен въпроса ми е за тия маркучи дето си сменял, кои са и колко струва коплекта или там колкото са.И второ питане каква е тая бобина и къде се намира за да я огледам, че тва пукване ми идва подозрително след като миналата седмица при смяна на спир. течност ми се спука казанчето на спир. течност от налягането на машината и направо онемях.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта