Гумички на клапаните и хидравлични повдигачи

Техническа и сервизна информация за Passat
krasio
Мнения: 61
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 22:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Гумички на клапаните и хидравлични повдигачи

Мнениеот krasio » Вто 15 апр 2008 18:24


Днеска отидох до юнитреид Х и попитох за части за моят пасат 92г.18мн.инж.АБС мотор.Става въпрос за гумички на клапани и ми казаха следните цени 1бр. струва 8.50лв. а били 8 бр. компликт.Възможно ли е да струват толкова.Тово ми е единия въпрос към вас а другия за хидравличните повдигачи казват ми цена 58лв.бр. а дефакто са 4 бр. значи отиваме на 240лв.Може ли тези части да се намерят по ефтино но и да са на добро качество.
Благодаря за помоща.




Потребителски аватар
caro
Мнения: 572
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Мнениеот caro » Вто 15 апр 2008 19:29


Хидравличните повдигачи са 8 на клапан по един и струват около 15-20лв за бр. ,но много рядко ги продават по отделно обикновенно са осмица.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 15 апр 2008 19:51


В Юнитреид са такива цените, иначе свестни гумички са около 10-15лв комплекта а хидр.повдигачи около 120лв комплекта 8бр. :idea:


Потребителски аватар
ppupof
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот ppupof » Вто 15 апр 2008 19:58


Преди 10 дни купувах на приятел повдигачи и наистина са комплект от 8 бр.Цената на комплекта 88лв.Само ,че за RP мотор.Не вярвам да има чак такава фрапираща разлика.


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот S.Raikov » Вто 15 апр 2008 20:09


Спокойно е Хора преди 2 седмици направих подмяна на някой работи като Гумички на клапани те бяха 8.00лева(мойте бяха Въглен)!МаслоQ8 formula 38lv!ангренажен ремък,ролка,гарнитури,семеринга на разпределителния Вал!труда беше 40лева+частите там станаха към 138лева!Всичко е ОК! :wink:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 15 апр 2008 20:23


ppupof написа:Преди 10 дни купувах на приятел повдигачи и наистина са комплект от 8 бр.Цената на комплекта 88лв.Само ,че за RP мотор.Не вярвам да има чак такава фрапираща разлика.
    За RP и ABS повдигачите нямат разлика, разликата в цената е от марката и страната производител :idea:


Потребителски аватар
ninov
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

какви цени само

Мнениеот ninov » Вто 22 апр 2008 21:10


колега аз карам Голф 1.9 тд
Цени
5 лв - гумички клапани
12 лв - клапан
14 лв - хидр. повдигач

Но хидр. повдигач не се сменя просто ей така
защото аз си купих много добри хидр. повдигачи когато е оплесках с изкривяване на клапаните и избиването на повдигачите точно от някой такъв който го посъветвали да си ги смени а те братко нищо им няма.
5 ля парчето. хидр. повдигач е доста добро постижение и който го е измислил е направил революция в газоразпред. механизъм


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Вто 06 май 2008 21:25


:lol: Като сте сменяли гумичките на клапаните, свалят ли ви главата или ги сменят без да я свалят. Доколкото разбрах в София има сервиз който с вакуум задържа клапана и не свалят главата. Някъде във форума някой беше писал че могат да се сменят гумички и като се вкара въженце в цилиндъра и по този начин се подпира клапана, за да се смени гумичката без да се сваля главата. Ако някой е сменял гумички без сваляне на главата нека да сподели колко му излиза за цялата операция - гумички, работа, гарнитури и др.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12127
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 07 май 2008 7:50


Отвиваш свещта и си изкривяваш една отверка с която да си подпираш отдолу, въпреки това обаче преди да ръчкаш по въпросния цилиндър буталото трябва да се прекара в ГМТ.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 07 май 2008 12:58


К.Одаджийски написа:Отвиваш свещта и си изкривяваш една отверка с която да си подпираш отдолу, въпреки това обаче преди да ръчкаш по въпросния цилиндър буталото трябва да се прекара в ГМТ.

да така го правих и аз.
Не съм ходил на майстор и незнам как взимат, но работата е за 2-3 часа.
Като части - гумички и гарнитура на капака на клапаните - това ти трябва.


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Сря 07 май 2008 13:26


По мое скромно мнение дори не е нужна и отвертка, достатъчно е буталото да е в ГМТ, за да не изпада клапана. Ужасно улеснение е ако има подходяща скоба за да се натисне пружината на клапана при монтажа (още едно време на жигулите се ползваха такива, вършат страхотна работа)


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Сря 07 май 2008 13:33


Имам точно такава, направена от водопроводна тръба с петичка прорязана за вкарване на клапана и освобождаване на 2-те черупчици. Значи става, благодаря за инфото.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12127
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 07 май 2008 18:40


dlug написа:По мое скромно мнение дори не е нужна и отвертка, достатъчно е буталото да е в ГМТ, за да не изпада клапана. Ужасно улеснение е ако има подходяща скоба за да се натисне пружината на клапана при монтажа (още едно време на жигулите се ползваха такива, вършат страхотна работа)

Хубаво е да се повдигне клапана нагоре, за да е по - лесно да се покаже над пружината иначе е зор и голямо натискане върху пружината.


Потребителски аватар
spot1
Мнения: 75
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот spot1 » Сря 07 май 2008 20:54


според мен за да стане истинско и професионално по добре е да се разглоби едно припасване и почистване на клапани не е излишно


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот S.Raikov » Сря 07 май 2008 23:11


spot1 написа:според мен за да стане истинско и професионално по добре е да се разглоби едно припасване и почистване на клапани не е излишно


ПРАВ СИ!Дойдохме си на думата! :wink: :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта