обороти на пасат б5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

обороти на пасат б5

Мнениеот nasttii » Пет 09 май 2008 20:37


имам следния проблем-понякога като оставя колата на тихи обороти не ги дьржи равномерно а започва да играе стрелката от 800-1000 това се получава много рядко от какво може да е имам vag-com каде да гледам с него за да го засеча това нещо




Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Съб 10 май 2008 8:27


Проблемите са основно три.Първия е най лек - датчик за температурата нов около 60лв. нов.Втори вариант дебитомер- може би е тръгнал и не мери правилно постъпващия въздух при студен двигател и затова играят обороти, може да се зачисти със спрей за електроника от Конрад.Трети вариант най-неприятен дросел клапа, аз съм минал по-този път, но не прави грешката да купуваш от БГ защото е към 600-800лв. а в интернет в ибей са по 70-тина паунда.
Съвета ми е пробвай първо темп. датчик ако не се оправи иди на диагностика и там вече ще си каже за дебитомер и дросел клапа.


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Мнениеот nasttii » Съб 10 май 2008 11:58


само да спомена че дебитомера сьм го сменял преди 6 месеца а температурата си я показва правилно и пасата ми е 1,9 тди не е като твоя бензин


Потребителски аватар
yozi
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 10:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Мнениеот yozi » Съб 10 май 2008 17:52


drakano написа:Проблемите са основно три.Първия е най лек - датчик за температурата нов около 60лв. нов.Втори вариант дебитомер- може би е тръгнал и не мери правилно постъпващия въздух при студен двигател и затова играят обороти, може да се зачисти със спрей за електроника от Конрад.Трети вариант най-неприятен дросел клапа, аз съм минал по-този път, но не прави грешката да купуваш от БГ защото е към 600-800лв. а в интернет в ибей са по 70-тина паунда.
Съвета ми е пробвай първо темп. датчик ако не се оправи иди на диагностика и там вече ще си каже за дебитомер и дросел клапа.

Колега, сори, че се намесвам в темата, но не знам какво да правя... Имам такъв проблем рано сутрин при студен двигател, но обототите ми играят 800-500, т.е. иска да гасне. Мой приятел ми включи комп-а и ми показва датчик на Хол, но той не може да го смени. Днес един "разбирко" ми каза, че това не е датчика на Хол, а е температурен датчик или някакви връзки на дросела... Идеи?


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Нед 11 май 2008 11:51


Специално за ADR мотора мога да ти дам съвети от къде ти идва проблема.Първо смени датчика за температурата- на ADR датчика е точно зад двигателя черна букса с 4 кабелчета(сори но нямам снимки).Има контра във вид на тел махаш я с отверка и дърпаш КАТО ПАЗИШ ОЧИТЕ ЧЕ БЛИКА АНТИФРИЗ малко.Датчика е с форма на тапа за оцет - сменяш го палиш мотора и гледаш оборотите.Ако не помогне - дебитомер е следващото което да гледаш.Съвета ми е иди на дигностика някъде, виждам че си от Бургас, така че не мога да каже къде.След като закачът
VAG-COM той ще ти даде списък със грешки.Моли се да няма грешка в която да пише Throttle.............
Като направиш това пиши пак да видим как да оправим проблема.Но не е Хол и други глупости които виждам че ти говорят.


Потребителски аватар
yozi
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 10:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Мнениеот yozi » Нед 11 май 2008 19:46


ок, мерси, сряда-четвъртък ще пробвам, колега. И, четох много из форумите, но не открих решение сред техническите термини, ако можеш ти да ме ориентираш.... Имам само 4 скорости на автоматика, което означава, че съм постоянно на високи обороти. 5w40 или 10w40 масло? Извинявам се за тъпия въпрос, виждам, че и ти караш такава кола.


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Пон 12 май 2008 9:08


Скоростната кутия според мен няма връзка към маслото на мотора.Ако си с ADR мотор няма проблем да сложиш 10W-40, аз карам с такова на Lique Molly с молибденов сулфид.Има го по бензиностанциите на Лукойл или в София на бул. Христо Ботев - АВТОМАНИЯ.Доволен съм, масло изобщо не ми гори а и молибденовия сулфид за мен е добре заради газ. инжекцион.


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

няма покои -двг-то

Мнениеот Radoslav_Radev » Пон 12 май 2008 9:46


Д Е Б И Т О М Е Р :shock


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Мнениеот nasttii » Пет 16 май 2008 22:46


кажете ми каде се намира температурния датчик на моя пасат


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Съб 17 май 2008 23:06


nasttii написа:кажете ми каде се намира температурния датчик на моя пасат

drakano написа:На Б5 датчика е зад мотора една клема с три или четири проводника.
Маха се контрата - като тел е, и датчика се вади като при вадене внимавайте за очите защото пръска антифриз.Датчика се почиства със финна шкурка от наслоения тип "котлен" камък и след това се сглобява обратно долива се антифриз все пак и се пали моотора-ако има промяна в оборотите и са стабилни -----ок, ако не 60лв. за нов.

Само да вметна че колегата говори за ТДИ а не бензин.Незнам за какъв дросел говорите...


LTK
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 23:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот LTK » Нед 18 май 2008 10:54


drakano написа:Специално за ADR мотора мога да ти дам съвети от къде ти идва проблема.Първо смени датчика за температурата- на ADR датчика е точно зад двигателя черна букса с 4 кабелчета(сори но нямам снимки).Има контра във вид на тел махаш я с отверка и дърпаш КАТО ПАЗИШ ОЧИТЕ ЧЕ БЛИКА АНТИФРИЗ малко.Датчика е с форма на тапа за оцет - сменяш го палиш мотора и гледаш оборотите.Ако не помогне - дебитомер е следващото което да гледаш.Съвета ми е иди на дигностика някъде, виждам че си от Бургас, така че не мога да каже къде.След като закачът
VAG-COM той ще ти даде списък със грешки.Моли се да няма грешка в която да пише Throttle.............
Като направиш това пиши пак да видим как да оправим проблема.Но не е Хол и други глупости които виждам че ти говорят.


Едно допълнение за смяната на датчика. Малко предватителна подготовка и няма да пръска антифриз като се махне датчика. При студен двигател се отвива капачката на казанчето за антифриз и с някое маркуче се източва колкото може повече антифриз (като стигне под минимума на казанчето е достатъчно) (трябва да се прави внимателно за да не се глътне антифриз, най-добре е с помпичка, но аз нямах когато го правих). Така след махане на датчика не изтича нищо и не пръска.


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Мнениеот nasttii » Сря 21 май 2008 22:33


здравейте,извинявам се ако има такава тема,но неможах да намеря никаде снимки каде се намира вьпросния тепературен датчик ако някои може да покаже ще сьм му много благодарен


Потребителски аватар
yozi
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 10:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Мнениеот yozi » Сря 21 май 2008 22:48


Ходих на компютърче заради моя проблем, той показа датчика на Хол. Ок, но след смяната му си е същата работа. Казах на майстора да види температурния датчик, дебитомера и т.н, и :) благодарение на Вас, колеги се направих и на разбиращ. Май не случих на майстор... В отдела за сервизи никой нищо не ми казва. Както и да е, търся си някой друг, че освен, че не държи обороти, докато не загрее не ще и да върви - първо си забива нослето след подаване на газ и после се "отпушва".


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Чет 22 май 2008 12:44




Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Мнениеот nasttii » Чет 22 май 2008 15:08


вие май не четете темата дето сьм пуснал че се отнася за TDI не за бензин закакво ми пишете в темата за бензин



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 47 госта