обороти на пасат б5
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
обороти на пасат б5
имам следния проблем-понякога като оставя колата на тихи обороти не ги дьржи равномерно а започва да играе стрелката от 800-1000 това се получава много рядко от какво може да е имам vag-com каде да гледам с него за да го засеча това нещо
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблемите са основно три.Първия е най лек - датчик за температурата нов около 60лв. нов.Втори вариант дебитомер- може би е тръгнал и не мери правилно постъпващия въздух при студен двигател и затова играят обороти, може да се зачисти със спрей за електроника от Конрад.Трети вариант най-неприятен дросел клапа, аз съм минал по-този път, но не прави грешката да купуваш от БГ защото е към 600-800лв. а в интернет в ибей са по 70-тина паунда.
Съвета ми е пробвай първо темп. датчик ако не се оправи иди на диагностика и там вече ще си каже за дебитомер и дросел клапа.
Съвета ми е пробвай първо темп. датчик ако не се оправи иди на диагностика и там вече ще си каже за дебитомер и дросел клапа.
drakano написа:Проблемите са основно три.Първия е най лек - датчик за температурата нов около 60лв. нов.Втори вариант дебитомер- може би е тръгнал и не мери правилно постъпващия въздух при студен двигател и затова играят обороти, може да се зачисти със спрей за електроника от Конрад.Трети вариант най-неприятен дросел клапа, аз съм минал по-този път, но не прави грешката да купуваш от БГ защото е към 600-800лв. а в интернет в ибей са по 70-тина паунда.
Съвета ми е пробвай първо темп. датчик ако не се оправи иди на диагностика и там вече ще си каже за дебитомер и дросел клапа.
Колега, сори, че се намесвам в темата, но не знам какво да правя... Имам такъв проблем рано сутрин при студен двигател, но обототите ми играят 800-500, т.е. иска да гасне. Мой приятел ми включи комп-а и ми показва датчик на Хол, но той не може да го смени. Днес един "разбирко" ми каза, че това не е датчика на Хол, а е температурен датчик или някакви връзки на дросела... Идеи?
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Специално за ADR мотора мога да ти дам съвети от къде ти идва проблема.Първо смени датчика за температурата- на ADR датчика е точно зад двигателя черна букса с 4 кабелчета(сори но нямам снимки).Има контра във вид на тел махаш я с отверка и дърпаш КАТО ПАЗИШ ОЧИТЕ ЧЕ БЛИКА АНТИФРИЗ малко.Датчика е с форма на тапа за оцет - сменяш го палиш мотора и гледаш оборотите.Ако не помогне - дебитомер е следващото което да гледаш.Съвета ми е иди на дигностика някъде, виждам че си от Бургас, така че не мога да каже къде.След като закачът
VAG-COM той ще ти даде списък със грешки.Моли се да няма грешка в която да пише Throttle.............
Като направиш това пиши пак да видим как да оправим проблема.Но не е Хол и други глупости които виждам че ти говорят.
VAG-COM той ще ти даде списък със грешки.Моли се да няма грешка в която да пише Throttle.............
Като направиш това пиши пак да видим как да оправим проблема.Но не е Хол и други глупости които виждам че ти говорят.
ок, мерси, сряда-четвъртък ще пробвам, колега. И, четох много из форумите, но не открих решение сред техническите термини, ако можеш ти да ме ориентираш.... Имам само 4 скорости на автоматика, което означава, че съм постоянно на високи обороти. 5w40 или 10w40 масло? Извинявам се за тъпия въпрос, виждам, че и ти караш такава кола.
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Скоростната кутия според мен няма връзка към маслото на мотора.Ако си с ADR мотор няма проблем да сложиш 10W-40, аз карам с такова на Lique Molly с молибденов сулфид.Има го по бензиностанциите на Лукойл или в София на бул. Христо Ботев - АВТОМАНИЯ.Доволен съм, масло изобщо не ми гори а и молибденовия сулфид за мен е добре заради газ. инжекцион.
- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
няма покои -двг-то
Д Е Б И Т О М Е Р 

- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
nasttii написа:кажете ми каде се намира температурния датчик на моя пасат
drakano написа:На Б5 датчика е зад мотора една клема с три или четири проводника.
Маха се контрата - като тел е, и датчика се вади като при вадене внимавайте за очите защото пръска антифриз.Датчика се почиства със финна шкурка от наслоения тип "котлен" камък и след това се сглобява обратно долива се антифриз все пак и се пали моотора-ако има промяна в оборотите и са стабилни -----ок, ако не 60лв. за нов.
Само да вметна че колегата говори за ТДИ а не бензин.Незнам за какъв дросел говорите...
drakano написа:Специално за ADR мотора мога да ти дам съвети от къде ти идва проблема.Първо смени датчика за температурата- на ADR датчика е точно зад двигателя черна букса с 4 кабелчета(сори но нямам снимки).Има контра във вид на тел махаш я с отверка и дърпаш КАТО ПАЗИШ ОЧИТЕ ЧЕ БЛИКА АНТИФРИЗ малко.Датчика е с форма на тапа за оцет - сменяш го палиш мотора и гледаш оборотите.Ако не помогне - дебитомер е следващото което да гледаш.Съвета ми е иди на дигностика някъде, виждам че си от Бургас, така че не мога да каже къде.След като закачът
VAG-COM той ще ти даде списък със грешки.Моли се да няма грешка в която да пише Throttle.............
Като направиш това пиши пак да видим как да оправим проблема.Но не е Хол и други глупости които виждам че ти говорят.
Едно допълнение за смяната на датчика. Малко предватителна подготовка и няма да пръска антифриз като се махне датчика. При студен двигател се отвива капачката на казанчето за антифриз и с някое маркуче се източва колкото може повече антифриз (като стигне под минимума на казанчето е достатъчно) (трябва да се прави внимателно за да не се глътне антифриз, най-добре е с помпичка, но аз нямах когато го правих). Така след махане на датчика не изтича нищо и не пръска.
Ходих на компютърче заради моя проблем, той показа датчика на Хол. Ок, но след смяната му си е същата работа. Казах на майстора да види температурния датчик, дебитомера и т.н, и
благодарение на Вас, колеги се направих и на разбиращ. Май не случих на майстор... В отдела за сервизи никой нищо не ми казва. Както и да е, търся си някой друг, че освен, че не държи обороти, докато не загрее не ще и да върви - първо си забива нослето след подаване на газ и после се "отпушва".

- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Виж тази тема:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=92080
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=92080
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 47 госта