Здравейте колеги!
Бях писал вече за проблемите ми с охл.система.Течеше радиатора и единия маркуч.
Смених всичко и сега пак на 1000 км. ми чезне до 0.5 литра охл.течност.,
Отива някъде и не мога да разбера къде.
Да не би да е гарнитурата или изпарителя (1.8 АБС газ/бенз. Б3).Колата не пуши бяло и маслото го гледам жсеки ден - не е пресечено и си пази нивото на щеката.А не ми се разбутва гарнитурата еи така като не съм сигурен.
Моля за вашите компетентни мнения.
Благодаря!



продължава да губи антифриз
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
стоп
колега купи си едно стоп4е 8-10 лв синя тубичка забравих как се казваше колата да етопла 30мин. да работи или нов радиатор баща ми имаше саштия проблем:-)
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
След като е загряла колата и спреш пред вас например, отвори капака и оглеждай за течове.Системата ще е под налягане и ще можеш да забележиш "пушенето" на изпаряващ се антифриз.Ако тече от някъде много леко наистина ще е трудно да го откриеш, но антифриза оставя и следи ... наподобяват изпарена солена вода - оставя белезникави петънца.
При мен докато имах пасадена същия като твоя имаше по едно време подобен проблем,оказа се пукнат маркуча ,който подгрява смукателния колектор под моното.На практика като пуска от там антифриза пада върху изпускателните колектори и се изпарява веднага,а и са зад мотора и не се вижда .Ако е пукнат ,на загрял мотор като го размърдаш веднага притаява и виждаш как се изпарява като падне върху нагрятия изпускателен колектор.Пробвай за всеки случай дали не е от него,че заради тая глупост дето струва 14 лв. оригинална в официалния сервиз в Бурас сменях гарнитура зорлен .
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- tedydora
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Аз имах същия проблем - на около 1000км губеше 0,5л. Установих че губи вода от тройниците, които откланят водата към изпарителя и парното. След като ги смених, отново продължава да губи вода, и то пак от там. При мен проблема е че диаметъра на маркуча към изпарителя и парното е различен, поради което се налага да снаждам два маркуча в едно за по-малкия размер на тройниците. Снадката е уплътних със силикон, но все пак пропуска по малко. Вече си мисля да си поръчам при някои стругар да ме направи такива тройници с различни размери.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 61 госта