Двигателя се форсира сам като загрее Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Двигателя се форсира сам като загрее Б3

Мнениеот megalodon » Пет 13 юни 2008 18:05


Проблема го имам от доста време, но сега започна по-често да го прави.
Като запаля сутрин (паля на газ) няма никакви проблеми, оборотите са си нормални и така докато пристигна там където отивам. Карам предимно на къси разстояния и затова не ми го прави толкова често този проблем. Когато се наложи да карам по-дълго и респективно колата загрее добре, понякога започва да се форсира сама - качва на 2500 - 3000 оборота и си стои така. Понякога се оправа като я форсирам на 4000 и си падат после на 950. Понякога обаче трябва да покарам малко и после те сами си падат.
Вчера, обаче, карах 20-30 километра и накрая преди да се прибера вкъщи щрак, като ги закова на 3500 и не иска да ги сваля. Ужас, едвам се прибрах, карал съм като автоматик :) Паркирах я пред блока, поогледах, не видях нещо съмнително. Сутринта като я запалих си беше наред. И днес пак си карах, но нямаше такива проблеми. Само 1-2 пъти ми качи към 1500 но за кратко.
Та... ще кажете "центровка на газовата", обаче ведъж така като ми форсира на 3000 и реших да включа на бензин, като си мислех че ще се оправи, но НЕ останаха си пак на 3000... ?!
Помагайте :?




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пет 13 юни 2008 18:25


Вероятен проблем- Ламбда сонда! Винаги ли ти е включена сондата и на газ и на бензин?Ако да, направи проба да покараш на газ при изключена сонда.


Потребителски аватар
oSViRePql
Мнения: 1735
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот oSViRePql » Пет 13 юни 2008 18:36


При мен е подобна ситуация при бензин и при газ. Държи 2000об. 15-20секунди и после падат. Ако включа на по-ниска предавка падат но ако не правя нищо след 15тина секунди. И разхода... нагоре :evil:


Потребителски аватар
mitacee
Мнения: 153
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот mitacee » Пет 13 юни 2008 21:19


и при мен беше така и се оказа тампона на моното като го смених и се оправи
дърпала въздух от там


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Съб 14 юни 2008 17:44


mitacee написа:и при мен беше така и се оказа тампона на моното като го смених и се оправи
дърпала въздух от там


Сменях го преди година. От къде ще намира толкова въздух, та да качи 3000 оборота. Ако влиза въздух по-скоро ще гасне, си мисля аз :gruebel


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Нед 15 юни 2008 7:00


стъпков мотор и ресет на компа


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Нед 15 юни 2008 7:03


стъпков мотор и ресет на компа заради газовото трупа грешки ако не е от това провери вакуумните маркучи


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Нед 15 юни 2008 11:30


Ако е стъпковия мотор, не трябва ли да го прави и без да е загряла. Пак повтарям, че се получава като карам по-продължително и колата загрее достатъчно.


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Нед 15 юни 2008 12:48


тогава остава регулатора за въздух който е от дясната страна на моно инжекциона ако ти е наистина наред тампона под моното ивсе пак провери степ матора


Потребителски аватар
mitacee
Мнения: 153
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот mitacee » Нед 15 юни 2008 20:04


моя тампон едва го усетиха че дърпа въздух и пак се форсираше и задържаше оборотите на 2000


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Вто 17 юни 2008 10:42


megalodon написа:Ако е стъпковия мотор, не трябва ли да го прави и без да е загряла. Пак повтарям, че се получава като карам по-продължително и колата загрее достатъчно.

И аз не мисля, че е това е заради степ мотор. При мен това се е проявявало понякога, когато съм карал продължително във високи обороти на газ. Заради това ми запушиха едно маркуче вземащо въздух от кутията на възд. филтър и отиващо в моното.

По-вероятно е да е ламбда сонда(както е писал и колегата pas1.8mi) или температурен датчик. :wink: Направи ли тест с изключване на ламбдата? А vaskoto 1 защо не навестиш?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: daimen, Spiccer и 32 госта