Проблем с налягането в охладителната система

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
driveraa
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 25 май 2008 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с налягането в охладителната система

Мнениеот driveraa » Нед 25 май 2008 14:16


Здравеите колеги нов сам тук а и от скоро карам VW passat 2
проблема ми е че като загрее мотора маркучите на охладителната система
се помпят здраво като испусна налягането от капачката на разширителния съд после няма проблем
но ако двигателя истине и при следвашто загряване ги помпи отново
страно ми е ако някои е имал подобен проблем ште се радвам да ми помогне сас савет




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 25 май 2008 14:29


Мисля , че трябва да започнеш с една смяна на капачката за начало ...


Потребителски аватар
driveraa
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 25 май 2008 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот driveraa » Нед 25 май 2008 14:37


и аз така си мисля но нали да чуя и колегите какво мислят по вапроса
а колко е нормално да ги надува (маркучите на радятора)


Потребителски аватар
danaildimitrov1982
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот danaildimitrov1982 » Нед 25 май 2008 15:19


колега освен капачката си погледни и тънкия маркуч който влиза в раширителя мозе да е запушен ако всичко е ок (смаркуча и капачката),а продължава да надува пиши пак има и други възможности,но пробвай първо тези


Потребителски аватар
driveraa
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 25 май 2008 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с налягането в охладителната система

Мнениеот driveraa » Пон 26 май 2008 19:17


е ми пробвах да изпусна част от налягането при загрял мотор и маркучите омекнаха после продалжих да се возя след около 10 км пробвах пак
бяха надути но далеч по малко та и мен ме навежда мисалта за капачката
ако има и друга причина кажете да я провера и нея
а за капачка ште потарся от работешта кола дето е 100% гаранция че бачка


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 26 май 2008 19:22


А би ли обяснил по какво съдиш че маркучите са ти здраво напомпени :roll:


Потребителски аватар
vladkant
Мнения: 80
Регистриран на: Пон 26 май 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladkant » Пон 26 май 2008 19:32


здрасти, и аз съм нов имам същият проблем много мнения 4ух по този проблем но вси4ките бяха разли4ни един от друг......


Потребителски аватар
driveraa
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 25 май 2008 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с налягането в охладителната система

Мнениеот driveraa » Пон 26 май 2008 20:03


е ми като ги стисна почти е не вазможно да им допра двата краиа
а ми аз питах и това колко е нормално да се втвардяват


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с налягането в охладителната система

Мнениеот Теодор » Пон 26 май 2008 20:27


driveraa написа:е ми като ги стисна почти е не вазможно да им допра двата краиа
а ми аз питах и това колко е нормално да се втвардяват
    И това е доста субективно и зависи дали ги стискаш с една или две ръце :idea: Но ако не можеш да ги събереш с две ръце определено не е нормално и има някакъв проблем. Като за начало почни със смяна на капачката но гледай да не е някое менте от квартално гаражче за авточасти макар че в Мездра надали имате богат избор на магазини :?


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 26 май 2008 20:32


а ти колега чувал ли си че тази охладителна с-ма работи под налягане от 2 бара май беше...не го сравнявай с руските коли... :lol:


veskovesko
Мнения: 52
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот veskovesko » Вто 27 май 2008 8:15


моята ми прави същия номер,но реших че е добре защото когато е
топъл двигателя маркучите са твърди но ккогато е студен са меки.
та това ме навежда на мисълта че от температурата водата се
разширява и затова маркучите стсват твърди като изстине те омекват.
ако се получи по голямо налягане от необходимото капачката би трябвало да го изпусне .


Потребителски аватар
driveraa
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 25 май 2008 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с налягането в охладителната система

Мнениеот driveraa » Вто 27 май 2008 15:24


за колегата които ми прави сравнение с руските машини
искам да кжа колега аз отдавна сам скасал с тях
а тук споделям заштото не ми се струва не нормално това нешто
пежото ми беше с разширителен сад в радятора което предполага че работи с по голямо налягане и непомпише чак толко


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 27 май 2008 21:41


Абе колега,
една капачка е 4 лв и по мало даже.Отивай още утре да си купиш.


Потребителски аватар
driveraa
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 25 май 2008 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с налягането в охладителната система

Мнениеот driveraa » Сря 28 май 2008 10:51


ок отивам да я купя дано това е проблема
после ште пиша какав е резолтата


vw20v
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 31 яну 2008 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw20v » Сря 28 май 2008 12:40


Според мен проблема ще е гарнитура на главата. Често срещано явление при пасат , голф 3 1,6 ,1,8и нищо страшно..Чета по - горните мнения и наистина системата работи под налягане но за това е циркулацията на охл. течност и маркучите не трябва да са издути.Но първо пробвай със смяна на капачка, ако не се оправи гарнитура или водна помпа в редки случаи.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта