Здравейте колеги!
Как сте ?Надявам се добре.
От известно време имам следното проблемче.Колата ми завива чувствително по трудно на ляво отколкото на дясно.Имам пред вид въртенето на волана иначе си се гъне какот на ляво така и на дясно.Помислих си че си внушавам ама я давах на баща ми да я кара и тои констатира същото.
Има и друго хидравликата понякога наптаво скърца и на ляво и на дясно.Това защо е също нямам представа.Някои ми казват да си сменя хидравличната течност (губела си качествата-вискозитета)защото не била сменяна откакто е произведена колата.
Моля за вашите компетентни мнения.Или ми драснете някой ЛИНК да чета .
Благодаря предварително!
разлика в усилието при завиване на ляво
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- DimitarBT
- Мнения: 744
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: 2E
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
колега по принцип на тези пасати хидравликата им е слабото място.аз карам същия.като за начало си провери хидравличната течност.ако е малко долей или най-добре е да се смени.Ако продължава да прави номера,на хидравличната помпа има един диаврагмен клапан.с времето той здава багажа.Питал съм много "прехвалени майстори" дето ми казват че това неподлежи на ремонт което ме съмнява.Дано съм бил малко полезен.Поздрави
- markovgolf
- Мнения: 149
- Регистриран на: Съб 25 ное 2006 21:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен - София
Re: разлика в усилието при завиване на ляво
stoyan0264 написа:Здравейте колеги!
Как сте ?Надявам се добре.
От известно време имам следното проблемче.Колата ми завива чувствително по трудно на ляво отколкото на дясно.Имам пред вид въртенето на волана иначе си се гъне какот на ляво така и на дясно.Помислих си че си внушавам ама я давах на баща ми да я кара и тои констатира същото.
Има и друго хидравликата понякога наптаво скърца и на ляво и на дясно.Това защо е също нямам представа.Някои ми казват да си сменя хидравличната течност (губела си качествата-вискозитета)защото не била сменяна откакто е произведена колата.
Моля за вашите компетентни мнения.Или ми драснете някой ЛИНК да чета .
Благодаря предварително!
Здравей колега
Може да те разочаровам ,но при мен е сщото положение (по трудно на ляво отколкото на дясно) смених течноста и пак си е така ,но се свиква и не ти прави впечатление .
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Благодаря ви много.
Относно хидравликата тя скърца много преди да е стигнала крайно ляво или дясно положение.Просто скърца при каквото и да е въртене.
Да не с еналожи да ходя по моргите за помпа(хидравлична).Ама и там не е гаранция.
Не знам! Да я закарам на майстор на дали ще ми каже нещо повече от вас.
Относно хидравликата тя скърца много преди да е стигнала крайно ляво или дясно положение.Просто скърца при каквото и да е въртене.
Да не с еналожи да ходя по моргите за помпа(хидравлична).Ама и там не е гаранция.
Не знам! Да я закарам на майстор на дали ще ми каже нещо повече от вас.
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Стояне, когато горните опори на макферсона се скапят ,се появявя
този проблем.Патил съм, затова и споделям.
Тези опори са гумени тампони с вградени аксиални лагери.
Когато правиш завои, пружините също се завъртат около оста си, благодарение на аксиалните лагери.
Тези опори са подложени на много неблагоприятни условия-вода,пясък, кал и всички тези абразиви ги прецакват.
Когато лагерите задерат и блокират, пружините не се въртят а се усукват и е необходимо много по голямо усилие за да завиеш.
Натоварва се сервото и ремъка на серво помпата започва да приплъзва и квичи като прасе.
Имал съм три В3-ки, и на трите съм ги сменял точно за това.Колата ще се изправи и упавлението изведнъж ще олекне.
Доколкото си спомням цената на едната опора беше около 30-35лв.
Със сигурност сега ще е по ниска.За труда не зная, сменях си ги сам.
този проблем.Патил съм, затова и споделям.
Тези опори са гумени тампони с вградени аксиални лагери.
Когато правиш завои, пружините също се завъртат около оста си, благодарение на аксиалните лагери.
Тези опори са подложени на много неблагоприятни условия-вода,пясък, кал и всички тези абразиви ги прецакват.
Когато лагерите задерат и блокират, пружините не се въртят а се усукват и е необходимо много по голямо усилие за да завиеш.
Натоварва се сервото и ремъка на серво помпата започва да приплъзва и квичи като прасе.
Имал съм три В3-ки, и на трите съм ги сменял точно за това.Колата ще се изправи и упавлението изведнъж ще олекне.
Доколкото си спомням цената на едната опора беше около 30-35лв.
Със сигурност сега ще е по ниска.За труда не зная, сменях си ги сам.
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта