Здравейте колеги,
От известно време спряха да се отключват едновременно всички врати. Когато завъртя ключа в шофьорската врата, другите не реагират. Налага се да дам на контакт за да мога да издърпам лостчетата за отключване, иначе вакума ги връща обратно.
Такова е положението и с дясната ключалка. От 10 опита да отключа - два са успешни. Със заключването няма никакъв проблем.
Моля ако някой е имал подобен казус да сподели, как го е решил!
Благодаря!



Не отключва всички врати
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
да
Б4 94 година комби
- danaildimitrov1982
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- tedydora
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Аз имам В3, 91г. и имам аналогичен проблем с ЦЗ-от известно време,когато алармата е изключена, не мога да отворя колата с ключа за шофьорската врата(бравите са сменяни) - при всеки опит да отключа колата се самозаключва. Стигна се до там че няколко пъти почти я взломих, за да вляза. Иначе си заключва без проблеми, макар че след като я заключа продължава още няколко пъти да се самозаключва(бях писал по темата). Няма проблем и когато е включена алармата. Смених много майстори - проверяваха кабелите, микроключетата, връзките за вакуума но нищо. За сега оставам с последната диагноза, че ключа не прави хубав контакт с ключалката и не подавал качествен сигнал към останалите врати. Утре ще ходя на един препоръчан ключар и ще видим какво ще излезе. Ще пиша.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
да
"ключа не прави хубав контакт с ключалката" - засега и аз съм склонен да вярвам , че е от това...
в момента колата ми се заключва и отключва без проблем, без да съм и пипал нищо, но до кога - незнам...
Единственото, което направих , е че ресетнах компютъра ...
в момента колата ми се заключва и отключва без проблем, без да съм и пипал нищо, но до кога - незнам...
Единственото, което направих , е че ресетнах компютъра ...
- tedydora
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Вчера ходих при ключар и установихме следното - при свалена дръжка на лявата врата и след леко наместване на кабелите към дръжката всичко си работи без проблеми. Като позагледах самата дръжка стигнах до извода - че поради опасната близост на извода на кабелите за ЦЗ и един подвижен механизъм, под формата на буквата "С", който се върти с ключа, явно този механизъм е опирал в кабелите от време на време и е прекъснал частично единия (поради некачествен монтаж от едни други ключари) и в крайна сметка от там идва проблема със трудното отключване. За съжаление това не подлежи на ремонт (според ключаря) и така олекнах с 30лв за нова дръжка. Сега остава да се надявам на по-качествен монтаж (мисля сам да си я сложа).
Дано да съм бил полезен.
Дано да съм бил полезен.
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
- Автомобил: Беше Passat
- Двигател: EZ 1990
- Местоположение: Варна & Дряново
- Контакти:
На Б3 имах проблема, като го вземах. Заключваше без проблеми, но не отключваше дясната половина и капачето за резервоара
.
Оказа се следното: зад задната седалка в дясно има едно Т-образно разклонение от което се вадеше тръбичката. Открих го по продължителната работа на компресора, и като се заслушах се чу свистене от посоченото място. Решението бе малко секундно лепило на тръбичката и здраво набиване в Т-отклонението. Кратко изчакване да залепне
, малко проби
и се оправи
.
Дано твойто да е било от ресетнатия компютър и да не береш ядове по тръбите
. Айде със здраве!

Оказа се следното: зад задната седалка в дясно има едно Т-образно разклонение от което се вадеше тръбичката. Открих го по продължителната работа на компресора, и като се заслушах се чу свистене от посоченото място. Решението бе малко секундно лепило на тръбичката и здраво набиване в Т-отклонението. Кратко изчакване да залепне



Дано твойто да е било от ресетнатия компютър и да не береш ядове по тръбите

-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
да
Това с продължителната работа на компресорчето го отстраних преди една година - беше се сцепило маншончето на механизма, който заключва капачката на резервоара ... този път проблема се появи, когато тръгнах да сменям уплътнението на шофьорската ключалка ( сега се сетих - колегата с ключаря помогна ... ) ако пак се появи - отивам при ключар да сменя бравата ... а някой да знае от къде мога да си купя такова уплътнение на дръжката ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 31 госта