Здравейте на всички.
Искам да разкажа малко за проблема на колата. Пасата е 1.8 от 1994 година. Има газова уредба. А сега за проблема.
Като се кара на бензин, колата придърпва и гасне. Получава се неравномерно подаване на гориво, а педалът на газта е натиснат в едно положение. Все едно има проблем с впръскването !
Като се кара на газ, колата държи високи обороти, дори и като загрее или гасне, или стига до 5000 об/мин. Най-странното е, че ги държи. Със загасяне проблема не се решава, пробвал съм. Дори един познат казваше, да махам "минуса" на акумулатора за 20 мин., че компютъра натрупвал грешки, така се изчиствали. Това понякога не помага.
Дайте съвет какво да правя, защото тази кола не върви добре и ме дразни, а друга не мога да си позволя за момента.
Благодаря Ви и ще очаквам съветите ви.
Проблем с оборотите на автомобила.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 16 юни 2008 14:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Winner25 написа:Пасат от '94 1.8 с дебитомер май няма. Или поне аз не знам. Има обаче позиционер на дроселовата клапа, който понякога прави такива проблеми
Добре дошъл PrettyMan1980
Има доста поизписано за Празния ход и проблемите с него в техническия раздел. Погледни после т.3 от правилата на форума.

И от степ мотор(както му се казва на жаргон) може да е, т.е. мотор за регулиране на празния ход, който има много близки отношения със TPS-a - позициотера на дроселовата клапа. Най-сигурно PrettyMan е да отидеш на компютърна диагностика. Обърни се към vaskoto 1 http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=6022 .
Ако искаш сам да провериш неговата работа откачи му куплунга, намира се от ляво на моното, до стойката с жилото на газта. При този тест трябва да си газ. Би следвало да ти държи стабилно по-високи обороти, около и над 1500. Направи после теста на бензин, ако мотора за празния ход не е пълен мъртвец ще има колебания в оборотите, ще ги качва, ще ги намалява, ще гаси двигателя.
Понякога нещата са комплексни.

Здарвейте. Да попитам и аз нещо.Имам Пасат 1.8 ,1999г. с Холандски газов инжекцион Колтек , който за съжаление не се подържат у нас.
Компютъра на газта ми дава две грешки;TSP-too high(trotule sensor position) , което ще рече нещо от сорта на позиция на дросела много висока-отворвна и втория богата смес.След рестартиране на ЕКУ-то на газта кода за дросела остава и след известно време се появява грешката за богата смес.В началото ми гаснеше по светофарите и задръстванията от време на време но след като прочистих филтъра и дистрибутора този проблем отпадна.
Та мисълта ми е тези грешки на ЕКУ-то на газта възможно ли е да са от дросел клапата а не от самата газова?Прави ми бпечатление че след като превключи на газ грешките излизат след около минута .Да не би да получава такива сигнали от ЕКУ- то на бензин??Иначе оборотите не играят и на газ и на бензин а смо ако не е палена дълго малко трудно пали .
Компютъра на газта ми дава две грешки;TSP-too high(trotule sensor position) , което ще рече нещо от сорта на позиция на дросела много висока-отворвна и втория богата смес.След рестартиране на ЕКУ-то на газта кода за дросела остава и след известно време се появява грешката за богата смес.В началото ми гаснеше по светофарите и задръстванията от време на време но след като прочистих филтъра и дистрибутора този проблем отпадна.
Та мисълта ми е тези грешки на ЕКУ-то на газта възможно ли е да са от дросел клапата а не от самата газова?Прави ми бпечатление че след като превключи на газ грешките излизат след около минута .Да не би да получава такива сигнали от ЕКУ- то на бензин??Иначе оборотите не играят и на газ и на бензин а смо ако не е палена дълго малко трудно пали .
hanibal аз също имам тази инжекцонна система и също имам проблем с нея и незнам какво да правя, като подам газ м/у 1000-1200 имам едно много гадно замисляне придрожено със прекъсване на работния ход след което всико се опражя но мощноста на ДВГ-то има коренна разлика от тази на бензин, а и разхода ми е доста висок




- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
rumenbb написа:hanibal аз също имам тази инжекцонна система и също имам проблем с нея и незнам какво да правя, като подам газ м/у 1000-1200 имам едно много гадно замисляне придрожено със прекъсване на работния ход след което всико се опражя но мощноста на ДВГ-то има коренна разлика от тази на бензин, а и разхода ми е доста висок![]()
![]()
rumenbb на празен ход при форсиране правили този номер? Добра диагностика и центровка си иска,


rumenbb написа:hanibal аз също имам тази инжекцонна система и също имам проблем с нея и незнам какво да правя, като подам газ м/у 1000-1200 имам едно много гадно замисляне придрожено със прекъсване на работния ход след което всико се опражя но мощноста на ДВГ-то има коренна разлика от тази на бензин, а и разхода ми е доста висок![]()
![]()
Здрасти
Опита ли да прочетеш грешките в компютъра на газта?Тази газова има система за самодиагнистика.Каква ти е газовата точно EGI или GSI?Моятае ЕГИ и е с дистрибутор след изпарителя и пасивни инжектори ,а ГСИ е с филтър-сплитер и ел. инжектори които са и много скъпи.Кодовете за грешки се четат като ;зад ключа за превключване има сив проводник с кабелна обувка който виси свободно, удължаваш го с друг проводник и го замасяваш към шасито,в положение "газ" даваш контакт без да палиш двигателя и лампичката започва да мига.Според това колко и в каква последователност мига се записва кода(пример; две мигания малка пауза едно мигане е код 21).Всеки код се повтаря три пъти и след това се показва следващия (ако има такъв) пак три пъти.Първо опитай да прочетеш кодовете.Пробвай да прочистиш филтъра на газовия клапан ,като го свалиш и продухаш с компресор.Пиши ми какви са грешките
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта