Здравеите колеги нов сам тук а и от скоро карам VW passat 2
проблема ми е че като загрее мотора маркучите на охладителната система
се помпят здраво като испусна налягането от капачката на разширителния съд после няма проблем
но ако двигателя истине и при следвашто загряване ги помпи отново
страно ми е ако някои е имал подобен проблем ште се радвам да ми помогне сас савет



Проблем с налягането в охладителната система
- danaildimitrov1982
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Проблем с налягането в охладителната система
е ми пробвах да изпусна част от налягането при загрял мотор и маркучите омекнаха после продалжих да се возя след около 10 км пробвах пак
бяха надути но далеч по малко та и мен ме навежда мисалта за капачката
ако има и друга причина кажете да я провера и нея
а за капачка ште потарся от работешта кола дето е 100% гаранция че бачка
бяха надути но далеч по малко та и мен ме навежда мисалта за капачката
ако има и друга причина кажете да я провера и нея
а за капачка ште потарся от работешта кола дето е 100% гаранция че бачка
Проблем с налягането в охладителната система
е ми като ги стисна почти е не вазможно да им допра двата краиа
а ми аз питах и това колко е нормално да се втвардяват
а ми аз питах и това колко е нормално да се втвардяват
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с налягането в охладителната система
driveraa написа:е ми като ги стисна почти е не вазможно да им допра двата краиа
а ми аз питах и това колко е нормално да се втвардяват
- И това е доста субективно и зависи дали ги стискаш с една или две ръце


-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 15:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
моята ми прави същия номер,но реших че е добре защото когато е
топъл двигателя маркучите са твърди но ккогато е студен са меки.
та това ме навежда на мисълта че от температурата водата се
разширява и затова маркучите стсват твърди като изстине те омекват.
ако се получи по голямо налягане от необходимото капачката би трябвало да го изпусне .
топъл двигателя маркучите са твърди но ккогато е студен са меки.
та това ме навежда на мисълта че от температурата водата се
разширява и затова маркучите стсват твърди като изстине те омекват.
ако се получи по голямо налягане от необходимото капачката би трябвало да го изпусне .
Проблем с налягането в охладителната система
за колегата които ми прави сравнение с руските машини
искам да кжа колега аз отдавна сам скасал с тях
а тук споделям заштото не ми се струва не нормално това нешто
пежото ми беше с разширителен сад в радятора което предполага че работи с по голямо налягане и непомпише чак толко
искам да кжа колега аз отдавна сам скасал с тях
а тук споделям заштото не ми се струва не нормално това нешто
пежото ми беше с разширителен сад в радятора което предполага че работи с по голямо налягане и непомпише чак толко
Проблем с налягането в охладителната система
ок отивам да я купя дано това е проблема
после ште пиша какав е резолтата
после ште пиша какав е резолтата
Според мен проблема ще е гарнитура на главата. Често срещано явление при пасат , голф 3 1,6 ,1,8и нищо страшно..Чета по - горните мнения и наистина системата работи под налягане но за това е циркулацията на охл. течност и маркучите не трябва да са издути.Но първо пробвай със смяна на капачка, ако не се оправи гарнитура или водна помпа в редки случаи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта