Здравейте колеги!
Имам пасат В3 (двойка) с ABS
Пасата е от 1990г и е с по-новата версия на ABS.Спирачната помпа,блока на abs и електрически серво-осилвател в едно тяло.
Проблема е,че ABS не работи,педала етвърд и няма задни спирачки.
ВЪПРОСЪТ ми е възможно ли е на негово място да сложа обикновенна помпа със серво-осилвател работещ на вакум от колекторите.
Проблем е ,че от помпата излизат 4 тръбички за 4 колела,а от
abs 3 (2 отпред,1 към задните).А и отзад съм с дискови спитачки,тоест диаметъра на спирачните цилиндри е по-голям от този на барабанни, и незнам дали дебита на помпата ще е достатъчен.
Второто ми притеснение е дали ще си пасне на мястото.
Моля ако някои е правил такава замяна да пише какъв е ефекта.
PS: приемам и оферти за работещ ABS



B3-Обикновенна помпа вместо ABS???
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
А АБС-а няма ли как да се ремонтира....какво му е,гледал ли си го на диарностика?
Общо взето ако е прецакан наистина а не се е изключил заради някоя грешка (моя така беше направил и като преседя комп-а изключен се оправи и вече половин година няма проблем).Ако проблема му е сериозен не се занимавай да го ремонтираш - обикновенно ремонта е много скъп и добре си се ориентирал към обикновенна помпа и серво....а стария на части - търсят се доста.
Доколкото съм чел понеже и аз исках да правя същото като ми се скапа АБС-а не е никакъв проблем и всичко си става нормално.....само трябва да си сложиш щуцера на колектора за вакуума на сервото.
Успех!
Общо взето ако е прецакан наистина а не се е изключил заради някоя грешка (моя така беше направил и като преседя комп-а изключен се оправи и вече половин година няма проблем).Ако проблема му е сериозен не се занимавай да го ремонтираш - обикновенно ремонта е много скъп и добре си се ориентирал към обикновенна помпа и серво....а стария на части - търсят се доста.
Доколкото съм чел понеже и аз исках да правя същото като ми се скапа АБС-а не е никакъв проблем и всичко си става нормално.....само трябва да си сложиш щуцера на колектора за вакуума на сервото.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: batjoro и 42 госта