Стържене/чегъртене от към ляво вътрешно каре или диференциал
-
bachest
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Стържене/чегъртене от към ляво вътрешно каре или диференциал
Здравейте колеги. Много преживявания имах днеска. Голяма романтика по тез български пътища. Катерех Шипка от Казанлък към Габрово. Страхотно голяма дупка има. Паднах с предна дясна гума. Спуках и изкривих джантата.
Нямах време да реагирам и бях на скорост, когато стана аварията. Интересува ме какви са възможните поражения? Засега имам спукана гума и изкривена джанта. Също така от удара набих и опорния тампон на макферсона. Луфта между чашката и купето пак стана около 1 см. (а вчера тамън бях сменил и двата тампона:x
) Вдигнах предния мост във въздуха. Клатех колелото - луфтове няма. Запалих двигателя и я пуснах на 5 предавка. И сега въпросите: Двете колелета с една скорост ли трябва да се въртят? Когато подам газ предно дясно ускорява по бързо от предно ляво. Когато е на скорост в ниските обороти се чува доста силно стържене/чегъртане от към ляво вътрешно каре. Или от карето или от деференциала. Когато изключвам двигателя така лудо чегърта и предната лява гума се чуде на къде да поеме. Дали да се върти напред, дали назад. Всичко това при вдигнат преден мост. Когато я пусна и карам по шосето, никакви ядове. Някой ако може, нека сподели някакви наблюдения. 
здр колега 1 не е опасно че не се въртят колелата с еднаква скорост.(затова е диференциала)може би единия спирачен апарат освобождава по-бавно(корозия,износване и т.н.) 2 за стърженето имах същия пробл. с един кадет оказа се че като е вдигнат вътрешното каре се пречупва на ъгъл по голям от нормалното и се чуваше стържене. но така го карах 80 х км. ,продадох го и още върви . с това съм се сблъсквал аз но все пак провери още 
-
bachest
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Така. Когато вдигам колелетата едно по едно, това стържене го няма. Колелото се развърта и се получава някакъв шум в скоростната кутия. Доколкото схванах така трябва и да бъде. Обаче ако се вдигне целия преден мост и двете колелета увиснат във въздуха, дясната гума се върти, чува се шума от скоростната кутия, но лявото не знае на къде да поеме - а напред, а назад. Като изфорсирам, тръгва и то да се върти.
Малко не по темата, но имам и един друг въпрос. Наскоро сменях външен кормилен накрайник. От към шофьора. След реглажа на предния мост, когато завивам гумите присвирват. Какви са възможните причини? Некачествен реглаж? Пробвах с други гуми, пак същата работа. Възможно ли е да е от това:
Виждам, че има някаква настройка, която трябва да се спази? Ако не е спазена какви са последиците?
Малко не по темата, но имам и един друг въпрос. Наскоро сменях външен кормилен накрайник. От към шофьора. След реглажа на предния мост, когато завивам гумите присвирват. Какви са възможните причини? Некачествен реглаж? Пробвах с други гуми, пак същата работа. Възможно ли е да е от това:
Виждам, че има някаква настройка, която трябва да се спази? Ако не е спазена какви са последиците?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта