Стържене/чегъртене от към ляво вътрешно каре или диференциал

Техническа и сервизна информация за Passat
bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Стържене/чегъртене от към ляво вътрешно каре или диференциал

Мнениеот bachest » Съб 21 юни 2008 16:42


Здравейте колеги. Много преживявания имах днеска. Голяма романтика по тез български пътища. Катерех Шипка от Казанлък към Габрово. Страхотно голяма дупка има. Паднах с предна дясна гума. Спуках и изкривих джантата. :evil: :evil: :evil: Нямах време да реагирам и бях на скорост, когато стана аварията. Интересува ме какви са възможните поражения? Засега имам спукана гума и изкривена джанта. Също така от удара набих и опорния тампон на макферсона. Луфта между чашката и купето пак стана около 1 см. (а вчера тамън бях сменил и двата тампона:x :x :x ) Вдигнах предния мост във въздуха. Клатех колелото - луфтове няма. Запалих двигателя и я пуснах на 5 предавка. И сега въпросите: Двете колелета с една скорост ли трябва да се въртят? Когато подам газ предно дясно ускорява по бързо от предно ляво. Когато е на скорост в ниските обороти се чува доста силно стържене/чегъртане от към ляво вътрешно каре. Или от карето или от деференциала. Когато изключвам двигателя така лудо чегърта и предната лява гума се чуде на къде да поеме. Дали да се върти напред, дали назад. Всичко това при вдигнат преден мост. Когато я пусна и карам по шосето, никакви ядове. Някой ако може, нека сподели някакви наблюдения. :?




angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Нед 22 юни 2008 10:27


предполагам по това което пишеш че е каре виж шарнира как е а също и шарнирния болт ако не е това вече става лошо лагер на скоростна кутия при вдигната предница нормапно е да има шум но чак стържене


Потребителски аватар
ВидиМС
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 27 май 2008 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ВидиМС » Нед 22 юни 2008 13:01


здр колега 1 не е опасно че не се въртят колелата с еднаква скорост.(затова е диференциала)може би единия спирачен апарат освобождава по-бавно(корозия,износване и т.н.) 2 за стърженето имах същия пробл. с един кадет оказа се че като е вдигнат вътрешното каре се пречупва на ъгъл по голям от нормалното и се чуваше стържене. но така го карах 80 х км. ,продадох го и още върви . с това съм се сблъсквал аз но все пак провери още :D


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Нед 22 юни 2008 17:24


Така. Когато вдигам колелетата едно по едно, това стържене го няма. Колелото се развърта и се получава някакъв шум в скоростната кутия. Доколкото схванах така трябва и да бъде. Обаче ако се вдигне целия преден мост и двете колелета увиснат във въздуха, дясната гума се върти, чува се шума от скоростната кутия, но лявото не знае на къде да поеме - а напред, а назад. Като изфорсирам, тръгва и то да се върти.

Малко не по темата, но имам и един друг въпрос. Наскоро сменях външен кормилен накрайник. От към шофьора. След реглажа на предния мост, когато завивам гумите присвирват. Какви са възможните причини? Некачествен реглаж? Пробвах с други гуми, пак същата работа. Възможно ли е да е от това:

Изображение

Виждам, че има някаква настройка, която трябва да се спази? Ако не е спазена какви са последиците?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта