Здравейте.
Днес бях на сервиз и компютъра показа грешка ;
17916-Нарушение в системе управления оборотами холостого хода(завышенный сигнал)
Казаха че дросел клапата е за смяна.Вярно ли е това и мога ли да я почистя а не да я сменям?
Интересното е че и компютъра на газта показва същата грешка;
TSP too high-trottle sensor position too high
а и от там богата смес и завишен разход на газ??Така аз си мисля.
Също казаха че ламбда сензора давал завишени стойности и най-вероятно катализатора е запушен и да го махна.Но си мисля да отида да ми прегледат катализатора и чак като кажат че е заминал тогава да го сменям.Къде могат да ми кажат със сигурност дали е заминал катализатира или имам проблем с ламбда сондата?



Грешка 17916?
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
От това, което се е изписало на руски език, разбирам че става въпрос за ТПС и или ПХ моторчето. Не ми се вярва и двете да са сдали багажа заедно. При всяко положение купуването на цяло моно ще ти коства доста дебело(има поизписано), така че ти предлагам да ти посочат точно кое от тези две неща е пътник и да си вземеш само него.
Ламда сондата също кара оборотите да играят, а в някои случаи гаси двигателя.
Какъв е автомобила и двигателя ти
Виждам, че си в София, мога да ти услужа за тест със старо, но работещо моторче за ПХ.
Все пак помисли за варианта да се уговориш с vaskoto 1, за да получиш компетентно отношение и отговор за състоянието на нещата.
Ламда сондата също кара оборотите да играят, а в някои случаи гаси двигателя.
Какъв е автомобила и двигателя ти

Виждам, че си в София, мога да ти услужа за тест със старо, но работещо моторче за ПХ.
Все пак помисли за варианта да се уговориш с vaskoto 1, за да получиш компетентно отношение и отговор за състоянието на нещата.
Аз говорих миналата седмиц с Ваското1 но беше зает и каза да се обадя тази но аз утре заминавам за 10-ина дена и след това мисля веднага да замина за морето та незнам кога ще стане да отида при него.
Иначе Пасата е 1999г. ,1.8, АДР-мотор.А как да се разбере дали е стъпковото моторче??Интересното е че оборотите не ми играят на празен ход а ги държи стабилно на малко над 800об.
Иначе Пасата е 1999г. ,1.8, АДР-мотор.А как да се разбере дали е стъпковото моторче??Интересното е че оборотите не ми играят на празен ход а ги държи стабилно на малко над 800об.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
hanibal написа:... А как да се разбере дали е стъпковото моторче??Интересното е че оборотите не ми играят на празен ход а ги държи стабилно на малко над 800об.
При това положение явно не в него вината

Предложението ми за съдействие отпада, моето ПХ е за по-старата

А ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ПРОБЛЕМА ДА Е ОТ САМИЯ TSP-СЕНЗОР ,КОЙТО ДА ПОДАВА ГРЕШЕН СИГНАЛ(ЧЕ ДРОСЕЛА Е ОТВОРЕН)? Ако е отворен дросела повече от необходимото не трябва ли колата да поддържа по-високи обороти?При мен са нормални малко повече от 800об.Нещо и показанието на температурата ми играе ту е на 0 ту е на 90 градуса, но сега не мога да го сменя че съм в командировка но в сервиз ми казаха че няма проблем да карам така.
vaskoto1 написа:дросела се сваля, изчиства се, монтира се и се калибрира.
после се проследяват показанията на мотора и ако няма отклонения-караш.
след време пак се прави диагностика и се правят изводи.
другия вариант е да се сменя директно.
Между другото миналата седмица ти се обаждах но ми каза че си зает и да се обадя в началото на тази но трябваше да заминавам.Но след като се върна от почивка ще ти званна пак ако можеш да почистиш дросела и да видим откаде идва всичко.Предполагам че извършваш тази процедура?
Значи е възмойно да е от температурния датчик, от там ТПС-а да дава грешен сигнал и да излиза грешката на ЕКУ-то 17616 и на ЕКУ-то на газта да дава същата грешка и от там богата смес??
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта