Проблема е, че като дам Auto, чува се как компресора почва да работи и всичко е наред, но след 20-на секунди изключва компресора, а на дисплея показва, че работи климатика. И така постоянно включва и изключва. Когато е на ECON няма проблеми. Проблема е в движение и на място. По някой път сработи и няма проблем цял ден.
Преди забелязвах, че когато съм на клима и дам рязко газ, чува се едно цъкане(превключване) при бушоните, компресора спира да работи и като отпусна газта, пак се чува цъкането и климата започва. Същото цъкане, когато ръчно включваш и изключваш климатика. Това е нормално, но сега постоянно се чува това цъкане и ту има студ, ту няма и постоянно усещам притресването на мотора от тези спирания и пускания на компресора. Къде може да е проблема?



Климатика включва и изключва постоянно
- kamo
- Мнения: 164
- Регистриран на: Пет 16 фев 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега не мисля, че има проблем. Авто режима това представлява - поддържане на твмпературата, която си задал. За да го прави, трябва отвреме навреме да включва, тъй като температурата в колата се вдига непрекъснато.
Нямаш проблем, карай си и ако те дразни това махни Авто режима и карай на постоянно включен климатик. Авто режима е по-икономичен, защото климатика работи само когато трябва.
П.С. Домашните климатици (добрите) са на същия принцип.
Нямаш проблем, карай си и ако те дразни това махни Авто режима и карай на постоянно включен климатик. Авто режима е по-икономичен, защото климатика работи само когато трябва.
П.С. Домашните климатици (добрите) са на същия принцип.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Колега дано не се лъжа, но ми се струва че АУТО означава съвсем друго.
Например всеки домашен климатик (сплит система) има режим АУТО, и когато го зададеш постоянно и например зададеш темп. 23С', машаината автоматично си избира през различните сезони (зависимост от външната темп.) кога да работи като охладител и кога като отоплител, т.е. четирипътният вентил "променя" местата на изпарителя и кондензатора.
Например всеки домашен климатик (сплит система) има режим АУТО, и когато го зададеш постоянно и например зададеш темп. 23С', машаината автоматично си избира през различните сезони (зависимост от външната темп.) кога да работи като охладител и кога като отоплител, т.е. четирипътният вентил "променя" местата на изпарителя и кондензатора.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
явно и аз имам същия проблем но при мен е по леко изразен. при мен изключва за няколко секунди и после пак включва и то от време на време, но ми се струва че го прави само когато колата не е загряла до нормалната си работна температура .като покарам и загрее нямам проблем - постоянно си духа студ . колега ще следя развитието за да видя какъв е проблема и да го отстраня-защото ме дразни така да прави-ако не е много сложна (бъркаща в джоба) работата, а пък сега ще си карам така : )успех и кажи ако има развитие
- kamo
- Мнения: 164
- Регистриран на: Пет 16 фев 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
mafiota написа:Колега дано не се лъжа, но ми се струва че АУТО означава съвсем друго.
Например всеки домашен климатик (сплит система) има режим АУТО, и когато го зададеш постоянно и например зададеш темп. 23С', машаината автоматично си избира през различните сезони (зависимост от външната темп.) кога да работи като охладител и кога като отоплител, т.е. четирипътният вентил "променя" местата на изпарителя и кондензатора.
Колега,
Това, което казваш не е ли същото като това, ковто аз казах?

Според мен няма проблем, моята кола реагира по същия начин.
Има два сценария тук:
1. Всички имаме един и същи проблем.
2. Няма проблем.
Кое ви харесва повече

- Rosenirs
- Мнения: 328
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Dan4ote нормално е на AUTO компресора да включва и изключва но не вярвам както пишеш ти за 20 сек. в тия жеги да си прави температурата и да спира.При мен не съм забелязал да има такова цъкане при бушоните но може да е по слабо и да не го чувам.Пробвай да изключиш режима AUTO и свали температурата на 18- 19 градуса и виж как ще е само че незнам дали така спира компресора когато достигне температурата.Когато зададеш най ниската LO и най високата HI температура компресора работи без да изключва,а на ECON не работи.Според мен не е нормално 20 сек да работи компресора и да спира ако не е достигната зададената температура както и при рязко подаване на газ.Погледни този сайт http://passat-b5.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=101&Itemid=57 има описано как да си направиш диагностика и да ти покаже ако има грешки климатроника може да ти свърши работа.
- Dan4ote
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Абе колеги, карам кола с климатик от 4 години и знам как е нормално. Не е нормално през 5 и 10 секунди да изключва и включва компресора. То не може да охлади в колата въобще! Знам, че като направи температура, спира да духа, имам проблем със сигурност, но не знам от кое е. Прави го от 3 дни. Колата е стояла на слънце 6 часа, вътре е ад на Данте и като пусна климатика се почва "иди ми дойди ми"
Може би и аз не обясних добре, но сега мисля, че е ясен проблема. почва да духа як студ за няколко секунди и после спира, продължава да духа, но от радиатора на колата, по някое време оправи и си духа с часове студено и всичко е наред.
Другото интересно нещо е, че когато дам контакт, дисплея на климаторника светва във всички възможни показатели и мига около 10 сек и спира. Това го нямаше!!! Преди, когато дам контакт, светва както съм го оставил преди да изгася колата.
ivo_motul, перката на радиатора на климатика ли? Защото другата работи без проблем според мен.
Проблема стана след разкачане на предна броня за смяна на ремъци и ролки на климатика. Аз ще карам колата в сервиза да видят, но исках да го оправя сам, че ми се струва нещо малко по електрониката. Някоя букса...
Може би и аз не обясних добре, но сега мисля, че е ясен проблема. почва да духа як студ за няколко секунди и после спира, продължава да духа, но от радиатора на колата, по някое време оправи и си духа с часове студено и всичко е наред.
Другото интересно нещо е, че когато дам контакт, дисплея на климаторника светва във всички възможни показатели и мига около 10 сек и спира. Това го нямаше!!! Преди, когато дам контакт, светва както съм го оставил преди да изгася колата.
ivo_motul, перката на радиатора на климатика ли? Защото другата работи без проблем според мен.
Проблема стана след разкачане на предна броня за смяна на ремъци и ролки на климатика. Аз ще карам колата в сервиза да видят, но исках да го оправя сам, че ми се струва нещо малко по електрониката. Някоя букса...
- kamo
- Мнения: 164
- Регистриран на: Пет 16 фев 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Dan4ote написа:Абе колеги, карам кола с климатик от 4 години и знам как е нормално. Не е нормално през 5 и 10 секунди да изключва и включва компресора. То не може да охлади в колата въобще! Знам, че като направи температура, спира да духа, имам проблем със сигурност, но не знам от кое е. Прави го от 3 дни. Колата е стояла на слънце 6 часа, вътре е ад на Данте и като пусна климатика се почва "иди ми дойди ми"
Може би и аз не обясних добре, но сега мисля, че е ясен проблема. почва да духа як студ за няколко секунди и после спира, продължава да духа, но от радиатора на колата, по някое време оправи и си духа с часове студено и всичко е наред.
Другото интересно нещо е, че когато дам контакт, дисплея на климаторника светва във всички възможни показатели и мига около 10 сек и спира. Това го нямаше!!! Преди, когато дам контакт, светва както съм го оставил преди да изгася колата.
ivo_motul, перката на радиатора на климатика ли? Защото другата работи без проблем според мен.
Проблема стана след разкачане на предна броня за смяна на ремъци и ролки на климатика. Аз ще карам колата в сервиза да видят, но исках да го оправя сам, че ми се струва нещо малко по електрониката. Някоя букса...
OK тези доуточнения бяха полезни

Като чета описанието ми се струва, че може би датчика за температурата се е смотал нещо. Лъже се, че е достигната зададената температура и затова изключва.
Колега иди да ти закачат колата на комп и да се види какво е. Гледам, че си от Перник. Разходи се до Васко.
- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Тъпия климатроник следи няколко неща и ако не са му в ред ще се изключва.
1.Температура на околната среда.
2.Температура на охлаждащата течност.
3.Налягане на фреона.
4.Налягане след копресора при работа.
5.Температура на изпарителя.
6.Следи също и как си натиснал педала на газта.Ако си го натиснал до някаква степен изключва копресора за да имаш повече мощност(невероятно ,но факт).
Така че ако ти са разкачали нещо,може и да са допуснали грешка някъде.Мога само да гадаем от къде идва проблема.
P.S.Ако ти мига дисплея е записал грешка и може да се провери каква е и за какво става на въпрос.
1.Температура на околната среда.
2.Температура на охлаждащата течност.
3.Налягане на фреона.
4.Налягане след копресора при работа.
5.Температура на изпарителя.
6.Следи също и как си натиснал педала на газта.Ако си го натиснал до някаква степен изключва копресора за да имаш повече мощност(невероятно ,но факт).
Така че ако ти са разкачали нещо,може и да са допуснали грешка някъде.Мога само да гадаем от къде идва проблема.
P.S.Ако ти мига дисплея е записал грешка и може да се провери каква е и за какво става на въпрос.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта