Здравейте !
Климатроникът ми е с характер, работи си както той си иска. Очевидно си има проблеми машинката, но е много сложна, за да ги проумея. И макар да си самодиагностицира част от проблемите, ще ми се да зная повече за устройството и работата му, пък и как аз да се отнасям към него, а не можах да намеря в "нета" ръководство за употреба.
Моля, ако някой има информация къде да намеря такова ръководство, да пише.
Автомобила е PASSAT B3, 2Е, 1992 г. Мисля че и за В4 ще ми свърши работа.
Предварително благодаря.



климатрoник на PASSAT B3-ръководство за употреба
- popas
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бяла (Варненска област)
Ако не представлява прдблем пуснете го и на мен. popas_85@abv.bg
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Пратете и на сам
borkata23@abv.bg предварително благодаря
- стефанов
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Дай го и на мен - chufi@abv.bg.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- popas
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бяла (Варненска област)
Благодаря много!
Сега обаче имам друг вапрос:
какво е "4-1-2-2 -мотор-позиционер на температурния клапан" и
"4-1-3-1 - мотор–позиционер на клапаните за направление на обдухването" Понеже това са двете грешки които ми показва. Ако някой може да ми обясни каде се намират тези дяволий понеже не сьм много в час с тези неща.
Сега обаче имам друг вапрос:
какво е "4-1-2-2 -мотор-позиционер на температурния клапан" и
"4-1-3-1 - мотор–позиционер на клапаните за направление на обдухването" Понеже това са двете грешки които ми показва. Ако някой може да ми обясни каде се намират тези дяволий понеже не сьм много в час с тези неща.
- popas
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бяла (Варненска област)
За сажаление вече нямам пари, време и нерви да ходя по майстори! Затова сьм решил с ВАША помощ да го отремонтирам! Надявамсе на помощ от всички компетентни колеги БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
Ако ми обясните каде са тези "мотор-позиционери" и как точно изглеждат
аз ще си ги сваля и ако подлежат на ремот ще ги оправя аколи пьк не да закупя нови и така.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Ако ми обясните каде са тези "мотор-позиционери" и как точно изглеждат

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Ако свалиш всички декоративни пластмаси под таблото, почти сигурно ще успееш да свалиш единия от тези мотор-редуктори - 4-1-3-1, а струва ми се и другия.
Като че ли си искарал късмет с разположението им - мисля че няма да се наложи да разглобиш цялото табло, за да ги намериш. Така че въоръжи се с време, спокойствие и къси кръстати отверки и започвай.
Само да те предупредя, че тези мотор-редуктори се намират трудно по моргите, а са много скъпи като нови и обикновено се доставят по поръчка за около седмица.
Ремонта им-за мен не е лесен. От слабия контакт на плъзгащи се контакти се разкаляват и прогарят пластинките им. Едва ли може да се поръчат и купят отделно повредените части, но може да пробваш.
Ще ти изпратя по имейл картинка с разположението и каталожните им номера, но докато не ги извадиш, не бъди сигурен в номерата.
Все пак е възможно и облицовката на клапаните да е накъсана и да се наложи да разглобяваш таблото, да вадиш разпределителната кутия на въздуха и да ги ремонтираш
Като че ли си искарал късмет с разположението им - мисля че няма да се наложи да разглобиш цялото табло, за да ги намериш. Така че въоръжи се с време, спокойствие и къси кръстати отверки и започвай.
Само да те предупредя, че тези мотор-редуктори се намират трудно по моргите, а са много скъпи като нови и обикновено се доставят по поръчка за около седмица.
Ремонта им-за мен не е лесен. От слабия контакт на плъзгащи се контакти се разкаляват и прогарят пластинките им. Едва ли може да се поръчат и купят отделно повредените части, но може да пробваш.
Ще ти изпратя по имейл картинка с разположението и каталожните им номера, но докато не ги извадиш, не бъди сигурен в номерата.
Все пак е възможно и облицовката на клапаните да е накъсана и да се наложи да разглобяваш таблото, да вадиш разпределителната кутия на въздуха и да ги ремонтираш
- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Пусни и на мен моля vasseto@vwclub.bg
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта