Сега за проблема! Колата губи течност, като всеки път е различно: Някога се налага на 400 км да долея 1 литър, друг път се налага на 100 км да долея 1,5 литра, а в трети случай на 20 - 30 километра пак по около 1 - 1,5 литра. Опитах се да разбера дали зависи от скорост, или терен но уви винаги е различно. Носих колата в три сервиза.
В първия казаха че е помпата: смениха я, минах около 400 км и всичко започна да се повтаря.
Във втория казаха, че е съединение някакво: смениха и него но пак без промяна. Тук тестваха с един уред който полазвал дали има изгорели газове във охладителната течност и бяха категорични че това не е от гарнитурата.
Капака беше в третия сервиз: Казаха, че е малък проблема и ми наляха нещо което много приличаше на боза, с уговорката че нещата няма да се оправят но до ден два ще си дойде всичко на мястото. Накараха ме да покарам малко и колата та да може тази "вълшебна течност" да се разнесе навсякъде и да запуши теча.
Какво се случи: След като минах 150 - 160 километра колата запчна да загрява стигна до 100 градуса (преди това си ковеше на 90 градуса и не мърда от там), карах около 1 км така, след което всичко се нормализира т.е градусите станаха пак 90. Включи се досадния датчик за водата и всичко започна по старо му. Доливах си вода в казанчето докато след 60 - 70 километра започна да се чува страшен шум отпред , май там където е е водната помпа.
Питам ви от къде може да се губи течност! И как да реша този досаден проблем.
А за шума сега отивам в първия сервиз да си търся старата водна помпа.
