Липсва сигнална лампа на моноинжекцията на В3 двигател RP
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 06 юни 2005 9:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Шумен
Липсва сигнална лампа на моноинжекцията на В3 двигател RP
Пасата е производство след септември 1989 г. На таблото ми липсва означението на контролната лампа във вид на двигател със светкавица.Възможно ли е да се изведе на свободно място такава контролна лампа и как може да стане това.На електрическата схема свалена от интернет крачето на схемата не е свързано със таблото. Благодаря предварително.
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- The ReD One
- Мнения: 147
- Регистриран на: Сря 01 юни 2005 9:47
- Автомобил: Passat B7 4 motion Golf Plus tsi
- Двигател:
- Местоположение: София
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Някои имат, някои не
Служи за самодиагностика.
Ако я няма към изводите за самодиагностика се включва тестер или обикновен светодиод.
Ако я няма към изводите за самодиагностика се включва тестер или обикновен светодиод.
- Lawyer
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз съм чувал, че е за ламбда-сондата, но не съм сигурен. При мен също прави така, когато е на газ. Специално говорих с момчетата, които ми поставиха газовата уредба и според тях при VW-моноинжекция няма никакви проблеми - друго било при Опелите. Вече повече от 3500 км съм с газова и наистина - светва-гасне, но няма проблеми (трупане на грешки и т.н.). Вероятно като "се усети", че не върви на бензин, си показва, но нищо повече.
- Crazy_hatteR
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:40
- Автомобил: A6 C5 1.8T + Mk IV 1.6 + B3 1.8Mi
- Двигател: AEB 1.8T + AKL 1.6 SR + 1.8 RP
- Местоположение: Майнатаун
Проблема които имам е следния - до преди няколко дни бях с табло с часовник на което имаше диод check engine , но го смених с друго , с оборотомер на което няма такъв диод . В моргата имаха поне 10 табла , което е с часовник има диод за check engine , което е с оборотомер няма . И сега не мога да си направя самодиагностика на ECU-то , а доскоро имах проблеми с ландо сондата и искам да видя дали са се изчистили кодовете за грешка след смяната и или са се натрупали отново .
Последния път когато ходих в сервиза на Бош за диагностика пича свърза една черна кутиика с един червен диод и по този диод разчете грешките . Кутииката имаше три извода - единия свърза към буксата до скоростния лост , втория на маса към вратата , а с третия даде маса на запалката .
Някои има ли идея как да свържа диод за да ми изпише грешките ?!
Пасатора е 1,8ми 89-та .
Последния път когато ходих в сервиза на Бош за диагностика пича свърза една черна кутиика с един червен диод и по този диод разчете грешките . Кутииката имаше три извода - единия свърза към буксата до скоростния лост , втория на маса към вратата , а с третия даде маса на запалката .
Някои има ли идея как да свържа диод за да ми изпише грешките ?!
Пасатора е 1,8ми 89-та .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта