Здравейте,
Пасата ми е 1.8 моно и при подаване на рязко и повече газ започва да прекъсва?Някой може ли да каже от какво може да е проблема??



Пасат Б3 Прекъсва
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Вто 16 окт 2007 0:15
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: 2.0 16V ABF 1997
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
1.лоша центровка;
2.скъсан тампон на моноинжекцията;
3.температурен датчик;
4.налягане на бензиновата помпа;
5.скъсан вакумен маркуч
огледай пъвро №2 и 5 - най-чести повреди
ако има нормални обороти и не се дави при загрял двигател значи №3 вероятно е здрав.
Проблема го прави на бензин нали?
пробвай първо най-елементарното - откачаш една от клемите на акумулатора за мунута - така нулираш ако в компютъра има натрупани грешки.
2.скъсан тампон на моноинжекцията;
3.температурен датчик;
4.налягане на бензиновата помпа;
5.скъсан вакумен маркуч
огледай пъвро №2 и 5 - най-чести повреди
ако има нормални обороти и не се дави при загрял двигател значи №3 вероятно е здрав.
Проблема го прави на бензин нали?
пробвай първо най-елементарното - откачаш една от клемите на акумулатора за мунута - така нулираш ако в компютъра има натрупани грешки.
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Вто 16 окт 2007 0:15
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: 2.0 16V ABF 1997
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Вто 16 окт 2007 0:15
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: 2.0 16V ABF 1997
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Това да не е сезонна болест?
Моята кола има абсолютно същите проблеми!
Какво открих - има там един пластмасов клапан (вакуумен) близо до сервото . Когато купих колата там беше омотано с ПВЦ лента и не му обърнах внимание. НО сега от температурата там всичко е размазано и колата дърпа въздух и ми казаха че може това да е проблема.Трябва да го отстраня и ако пак прекъсва и мени обороти немам идея.
За инфо:прекъсва и на бензин и на газ.Когато работи на място сякаш кашля през ауспуха през определени интервали.Респективно когато е на скорост без газ прилашква много дразнещо.Претиснен съм да не е моторчето за ПХ.
ПАСАТ 1.8-МОНО , "92 , КОМБИ , ГАЗ/БЕНЗИН.
Моята кола има абсолютно същите проблеми!
Какво открих - има там един пластмасов клапан (вакуумен) близо до сервото . Когато купих колата там беше омотано с ПВЦ лента и не му обърнах внимание. НО сега от температурата там всичко е размазано и колата дърпа въздух и ми казаха че може това да е проблема.Трябва да го отстраня и ако пак прекъсва и мени обороти немам идея.
За инфо:прекъсва и на бензин и на газ.Когато работи на място сякаш кашля през ауспуха през определени интервали.Респективно когато е на скорост без газ прилашква много дразнещо.Претиснен съм да не е моторчето за ПХ.
ПАСАТ 1.8-МОНО , "92 , КОМБИ , ГАЗ/БЕНЗИН.
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Вто 16 окт 2007 0:15
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: 2.0 16V ABF 1997
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Имал съм три Пасата троики 1,8 моно и съм срещал и отстранявал проблема с прекъсването.
Много внимателно огледаите кабелите от бобината към дистрибутора и
от него към свещите.
Ако някои от тези кабелаци опира в маркуч от охладителната система,
работата е ясна.Трябва да се изолира и никакви контакти с разни маркучи и тем подобни.....
Много внимателно огледаите кабелите от бобината към дистрибутора и
от него към свещите.
Ако някои от тези кабелаци опира в маркуч от охладителната система,
работата е ясна.Трябва да се изолира и никакви контакти с разни маркучи и тем подобни.....
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта