как да изключа климатроника да не се пуска при запалване

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
slav4on
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 11 юли 2008 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

как да изключа климатроника да не се пуска при запалване

Мнениеот slav4on » Съб 12 юли 2008 4:01


Здравейте колеги, видях че има такава тема но е останала без конкретен отговор и затова пускам нова. Имам пасат Б5 1997 набор когато изключа климатроника и на сутринта запаля той се включва автоматично мисля че не е нормално защото от темите разбрах че като климатроника е на офф и при запалване той трябва да остане на офф. Та въпроса ми е - проблем ли е това, че климатроника се включва сам (много дразнещо е), ако е проблем как може да се отстрани или ако е нещо от насройките какво трябва да направя за да може когато климатроника е на офф след последващо запалване на автомобила да си остане на офф. мерси предварително.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 12 юли 2008 16:40


Не е проблем - това е нарочно направено с една конкретна идея - ако не се пуска дълго време фреона изфирясва в повечето случаи понеже съединенията спират да се смазват и започват да пропускат.Във фреона се съдържа и масло,което смазва компонентите на системата,поддържа свежи уплътненията и смазва част от механиката на компресора.
С тези идеи хората са конструирали системата да тръгва автоматично от време на време (предполагам не винаги се включва при всяко палене) понеже се предполага,че може да не го пуснеш безкрайно дълго време.
Иначе просто си го гаси за да не береш ядове после като искаш да го ползваш ;)
Успех!


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Съб 12 юли 2008 17:28


zfa159 написа:Не е проблем - това е нарочно направено с една конкретна идея - ако не се пуска дълго време фреона изфирясва в повечето случаи понеже съединенията спират да се смазват и започват да пропускат.Във фреона се съдържа и масло,което смазва компонентите на системата,поддържа свежи уплътненията и смазва част от механиката на компресора.
С тези идеи хората са конструирали системата да тръгва автоматично от време на време (предполагам не винаги се включва при всяко палене) понеже се предполага,че може да не го пуснеш безкрайно дълго време.
Иначе просто си го гаси за да не береш ядове после като искаш да го ползваш ;)
Успех!

Не вярвам това да е идеята, в белите страни не си пазят климатика...
При мен както го оставя при изключване, така е и при следващото запалване.


dimoid
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот dimoid » Нед 13 юли 2008 0:02


Странна работа.... и моя климатроник след като съм го оставил на ОФФ,при следващото палене сам се включва...но тоеа се получава ако ден-два не съм карал колата....Склонен съм да вярвам , че е направено така за да раздвижва фреона.... :)


Потребителски аватар
slav4on
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 11 юли 2008 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот slav4on » Нед 13 юли 2008 3:57


При мен не се получава през ден - два а постоянно примерно колата като не е палена 10 часа и после се пуска отново сам, предполагам колата и да не се пали по малко време примерно 5-6 часа пак климатроника ще се пусне сам. Много е дразнещо защото всеки път когато паля трябва да щракам за да го изключа.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Нед 13 юли 2008 20:41


Dan4ote написа:Не вярвам това да е идеята, в белите страни не си пазят климатика...
При мен както го оставя при изключване, така е и при следващото запалване.


Вярваш не вярваш, това е идеята. Пише си го в ръководството. А ти се виж коя година ти е колата - колегата вероятно пита за Б3/Б4.


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1483
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Нед 13 юли 2008 21:13


dj_tuhla написа:
Dan4ote написа:Не вярвам това да е идеята, в белите страни не си пазят климатика...
При мен както го оставя при изключване, така е и при следващото запалване.


Вярваш не вярваш, това е идеята. Пише си го в ръководството. А ти се виж коя година ти е колата - колегата вероятно пита за Б3/Б4.

Tочно за Б5 си пита :idea:


Потребителски аватар
slav4on
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 11 юли 2008 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот slav4on » Пон 14 юли 2008 3:21


Да за Б5 питам колата ми е 1997 година и уж климатроника е от по новия вид с копчето екон. Ако някой знае решение да пише ще съм му много благодарен.


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Пон 14 юли 2008 9:37


И моята така прави:)


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Вто 15 юли 2008 7:51


не се плашете колеги....май всички коли така правят(включително и моята) :sly


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Вто 15 юли 2008 8:18


Според мен имате проблем, който не е сериозен. При мен не го прави така и не ми се вярва да имам проблем, защото съм правил инспекция на климатика. Карам и други нови коли, които на са VW и не се държи климатика както при вас, а както при мен.


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Вто 15 юли 2008 8:25


може и да има проблем....но като дам самодиагностика на климатроника неотчита никакви грешки...нормално е да има проблемчета от този род.все пак някои карат коли на по 15 години (включително и аз :oops: )


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1483
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Вто 15 юли 2008 8:47


и моята прави така и от малка така си прави
не щото има проблеми с климатроника
имам само леки съмнения дали не е вързано с прекъсване на тоците-като сменям акумулатора, примерно...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8376
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 15 юли 2008 9:05


Пуснете анкета да видим процента на самовключващите се какъв ще бъде :lol: А иначе при Пежо 306 с клима например когато е топло задължително си пуска само климата-не можеш го спреш и това си е фабрично а не дефектно :wink:


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Вто 15 юли 2008 9:11


Stivi написа:Пуснете анкета да видим процента на самовключващите се какъв ще бъде :lol: А иначе при Пежо 306 с клима например когато е топло задължително си пуска само климата-не можеш го спреш и това си е фабрично а не дефектно :wink:


напъло възможно е когато датчика отчита високи стойности на външната температура да се включва сам



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта