GSM-гранционен сервиз

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
murzelamka
Мнения: 158
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

GSM-гранционен сервиз

Мнениеот murzelamka » Чет 13 мар 2008 21:30


Купих една нокия от Мтел преди 3 месеца и даде бъг в софтуера. Казаха ми да го занеса в офиса в халите.
Тъй като телефона е още в гаранция го поправиха (уж) - предполагам са преинсталирали софтуера.
Обаче забелязах (чак като се прибрах), че циферблата вече не свети, а копчетата за управление наляво, надясно и съседните на тях потъват или пък се натискат прекалено трудно.
Утре мисля пак да ходя до халите, но въпросът ми е следния:
До колко пъти могат да ремонтират един и същи телефон в гаранция и има ли начин да се замени с нов?
И като цяло дайте ми някакав съвет как да процедирам в тази ситуация?




Invisible
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 27 окт 2004 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Invisible » Чет 13 мар 2008 22:02


Принципно ако три пъти ти даде един и същи дефект би трибвало да ти го подменят с нов(или ако седи повече от 30 дни в сервиза).


Потребителски аватар
FaTDoG
Мнения: 591
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/София
Контакти:

Мнениеот FaTDoG » Пет 14 мар 2008 0:47


Invisible написа:Принципно ако три пъти ти даде един и същи дефект би трибвало да ти го подменят с нов(или ако седи повече от 30 дни в сервиза).
Ууу бате ти да не работиш в Нокиа. Принципно е точно така,само дето ако не разбираш,а и може да е наистина, може признаците да са еднакви и ти да си мислиш че проблема е един и същ,но да са различни всеки път. Кажи модела на телефона. Обикновено се прави формат на телефона ако е симбиан и после софтуеър ъпдейт,ако не е Reset Factory Settings и ако тва не помогне заминава в сервиза.


Потребителски аватар
murzelamka
Мнения: 158
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот murzelamka » Пет 14 мар 2008 0:54


Явно не съм обяснила добре.
Имаше софтуерен проблем, заради който отиде в сервиз, но го върнаха с оправен софтуер и развалени копчета и несветещ циферблат.
П.С.:Модела е 2630.


Потребителски аватар
FaTDoG
Мнения: 591
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/София
Контакти:

Мнениеот FaTDoG » Пет 14 мар 2008 1:02


Упс моя грешка не съм прочел както трябва щото по цял ден са ми в главата формати и софтуеър ъпдейти.Серийка 40 готино телефонче,еми начи както каза колегата Invisible,все пак трябва да имаш гаранционна карта нали ако имаш прочети по хубаво какво пише там.


Потребителски аватар
murzelamka
Мнения: 158
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот murzelamka » Пет 14 мар 2008 1:07


Четох, но не пише нищо за подмяна с друг апарат. :(
Аз се чудя, след като проблема беше софтуерен, за какво им е било да отварят телефона и да прецакат копчетата?!?


Invisible
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 27 окт 2004 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Invisible » Пет 14 мар 2008 9:29


Телефоните се отварят за да се провери дали случайно не са мокрени или ровичкани, дори да са софт.


needspeed
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 19 фев 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот needspeed » Пет 14 мар 2008 20:54


по принцип няма ограничение в ремонтите.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта