Шевната машина прескача след (домашен) регламент-защо?

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Шевната машина прескача след (домашен) регламент-защо?

Мнениеот blagoykata » Пон 14 апр 2008 18:46


Машината е Тойота Джинс. Реших да я поомасля малко и след това започна да прескача много тегела. Оттук оттам пипнах и в момента на тегел с дължина 50см прескача веднъж-дваж. Маслото съм го забърсал, щото мислех да не му е дошло в повечко, ама вече нямам идея от кво може да се получава така!
Моля за помощ спецове в областта на шевните машини! :037:


П.С. Не ме пращайте във форума на тойота :wink:




Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Пон 14 апр 2008 19:20


незнам за тйота, ама в бгмама..... :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
davido
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 27 май 2006 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот davido » Пон 14 апр 2008 19:21


Най- добре иди в сервиза на Тойота,
според модела за който пишиш, все още е в гаранция
(гаранцията е 5 години, а този модел е на не повече от 3 години)
Иначе модела е страшен, аз си купих преди 2 години същата.
Адреса на сервиза е :
ул. проф Милко Бичев, №1, тел. 946 10 08


Потребителски аватар
petkovsky
Черният лебед
Мнения: 1403
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/с.Ставерци

Мнениеот petkovsky » Пон 14 апр 2008 19:49


Ludia написа:незнам за тйота, ама в бгмама..... :lol: :lol: :lol:

там със сигорност има компетентни :lol:


Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Пон 14 апр 2008 20:25


до сега жена-машинен техник не съм виждал
имам досег до този занаят от 30 години ... :wink:

може би е време за бг-татко :roll:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 14 апр 2008 21:04


като начало смени иглата.
къде точно смазва?
и с какво масло?


Потребителски аватар
pike
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pike » Вто 15 апр 2008 14:23


Разбъзикал си нещо центровката.При шевните машини прескачането е ежедневие.Намери си шевен техник-за 10-20лв ще ти я направи като нова.Причините за прескачането са десетки-ако ще си я правиш сам виж дали е вдената правилно-т.е. конеца да минава точно оттам дето е казал производителя.Ако не е това колегата по-горе ти е казал за иглата.Опъването на конците също е основен момент-виж да не са много хлабави или стегнати-познава се по тегела.Ако и след това не стане-трябва да изпиша 2 гигабайта и пак няма да си я оправиш, така че си ползвай гаранцията.
П.С. Гледам,че си от Пловдив-тука майстори да искаш.........


Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Вто 15 апр 2008 19:17


Маслото, с което мазах е машинно масло - купеЧко :wink: (омаслих всички триещи се повърхнини, както и "охлюва" (полумесеца) при калерката)
Всички конци са ми нормално притегнати.
Ще сменя иглата и ако и тогава не се оправи ще я нося на техник - исках да избегна ходенето по гаранционни сервизи и прочее :evil:

Благодаря за мненията!


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Вто 15 апр 2008 19:21


blagoykata написа:Маслото, с което мазах е машинно масло - купеЧко :wink: (омаслих всички триещи се повърхнини, както и "охлюва" (полумесеца) при калерката)
Всички конци са ми нормално притегнати.
Ще сменя иглата и ако и тогава не се оправи ще я нося на техник - исках да избегна ходенето по гаранционни сервизи и прочее :evil:

Благодаря за мненията!

кажи ми само моля те, какво означава "регламент" в заглавието? че от два дни ме боде в очите, пък ме е срам да питам :oops:


Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Вто 15 апр 2008 19:36


Регламент е поддръжка на техника в определен обем, която се извършва през определен срок от време :ahoy


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18733
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Мнениеот hooligans » Вто 15 апр 2008 19:54




Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Вто 15 апр 2008 20:04


blagoykata написа:Регламент е поддръжка на техника в определен обем, която се извършва през определен срок от време :ahoy

бахти колко съм зле.... за пръв път го чувам това.... мислех си че реламент е правило/а.... :oops: :roll:


Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Вто 15 апр 2008 20:09


Ludia написа:
blagoykata написа:Регламент е поддръжка на техника в определен обем, която се извършва през определен срок от време :ahoy

бахти колко съм зле.... за пръв път го чувам това.... мислех си че реламент е правило/а.... :oops: :roll:


Правила за поддръжка на техниката ............ стига си се косил :wink:



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта