Колаге, благополучно се завърнах от Истанбул - Цял-целеничък и недокоснат. Чувствам като свой дълг да докладвам, че и там се карат доста VW-та, но Г2, Г3 и В3 нямаше. Най-разпространеният модел - около 90 % от всички VW-та, които видях, е новата VW Bora - 1.6.
За това, че карат като луди, не използват мигачи и престрояването го нямат за нищо, няма да навлизам в дейтайли...!
И ти по цел ден да смъркаш от тия силните им чайчета и да набиваш сладко ще си помислиш че си батман .
Големи баровци го дават турците в Станбул само нови коли, а ние ако идем организирано с клуба на екскурзия ще ни помислят за парад на ретроавтомобили /майтап/
Аз като бях за формулата в Истанбул останах със същите впечатления... масово нови VW и знаете ли защо? Масово наемат турци в заводите и на тях им излиза далавера да си купат от колите които правят Ако пък сте забелязали какви ролбари и брони си слагат на Кадито и Транспортера
Ами аз доколкото знам Бора - та се произвежда в Турция и гаранция имат сериозни преференции за вътрешния им пазар. Там карат масово нови автомобили, за втора ръка от чужбина се плаща 200 % мито и колата трябва да е до 3 - годишна!!! Ей така се защитава собственото производство!!! Цяло лято бях в Измир с мойто Голф 3 комби и всички му се кефеха, цъкаха с уста и говореха, че който кара ФВ в Турция е "патрон". Казваха, че такава като мойта - 11 - годишна красавица може да се купи за около 15 - 20 000 лв!!! А тук и 5 000 не мога да и взема:)
Като отворихте дума за Турция, аз искам да кажа пък гърците какви карат.По принцип тези хора могат да се видят почти със всякакви автомобили.Но по мои наблюдения карат повече японски и Италиянски.За мое голямо очудване преди около месец видях един грък с Голф 4, но аз първоначално го помислих за Порше.Всичко напомнящо за VW бе изчезнало, на всичкото отгоре беше червено.Та наште южни съседи си падат доста и по спортните афтомобили.В същото време не се очудвайте ако видите някоя огнила Алфа да се движи с 50-60 по Е79.