Преди малко се върнах от магазина - управителката на отдела беше любезна, взе си лампите обратно, предложи ми да си избера други, като уточни, че има от по-висок клас, но пък аз любезно отказах - повече от "Практикер" нищо различно от пирони няма да купувам.
Некачествени лампи и лошо обслужване в "Практикер"
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
myrshavija
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Млада и МНОО отворена, дали е руса, не видях, стараех се да не викам и да не я фрасна
Преди малко се върнах от магазина - управителката на отдела беше любезна, взе си лампите обратно, предложи ми да си избера други, като уточни, че има от по-висок клас, но пък аз любезно отказах - повече от "Практикер" нищо различно от пирони няма да купувам.
Преди малко се върнах от магазина - управителката на отдела беше любезна, взе си лампите обратно, предложи ми да си избера други, като уточни, че има от по-висок клас, но пък аз любезно отказах - повече от "Практикер" нищо различно от пирони няма да купувам.
- Gal
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
Jogo_1 написа:в практикер съм имал и двете крайности от супер кофти продавачи, до супер любезни и обясняващиКато съвет ако пазиш касовата бележка имаше нещо в закон за защита на потребителя че може да ги върнеш до третия ден без ядове.
СЕДЕМ дни е срокът, в който можеш да върнеш стоката без абсолютно никакви обяснения и да ти върнат парите. След това при задържана рекламация за повече от 30 дни също можеш да си искаш парите. В 30-дневния срок чакаш да ти ремонтират или змаенят стоката.
Аванта никаква на никой.
Така са инструктирани, да не сменят, да не връщат пари
MITKO_DVD написа:Adnan написа:.................................повече от там електроника никога вече !
Е те това е истината
Не само това
Моята случка от събота 16часа....
Монтирам кухнята на кумеца,момчето си харесало неква промоционална мивка на "Франке"(тези и Бланко са най добрите в бранша,според мен...)-90тина лв....отиваме до там,първата изненада-няма примоция-вече е с 40 кинта по-скъпа...Нищо,поне е тази която иска
Издирихме отговорника за щанда и на въпроса"Къде е сифона?" имаше неадекватния отговор-"Ето го..."
Възникна лек спор,този се оттегли и извика някакъв друг "капацитет"
с който вече заформих качествения скандал....Някак си-лееко откачих на една реплика..."Ти мен не можеш да ме убедиш,аз съм продал много мивки""Ето ги допълнителните неща-на другия стилаж-взимаш си който трябва и го плащаш"
Тогава го питах-"след като и Франке и Бланко продават мивките си в комплект,значи в Практикер е Практика да се разпечатва кашона и да се продава отделно":a boi de
Понеже нямах много време да чакам управителя-теглих им една реплика и отидохме в бриколаж-там всичко беше точно и коректно-така както трябва да бъде....
А и понеже много ме ядосаха-вчера помолих шефа да се обади до Франке България(все пак работиме с техни продукти) да им каже какви ги вършат в тоя магазин,пък те да си мислят по-нататък....
Колеги-ако ви се наложи купуването на кухненска мивка за вграждане-недейте от практикер
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта

