


Нормално ли е самолети да минават на 200 метра над жилищните
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- R@do
- Батето
- Мнения: 5451
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
Re: Нормално ли е самолети да минават на 200 метра над жилищните
200 e пълна зрителна измама.
-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Нормално ли е самолети да минават на 200 метра над жилищните
Като цяло гадните рейсъри с дупчени гърнета и самолетите обезсмислят шок датчика на алармата. За да не се включва за глупости си правиш алармата толкова нечуствителна, че всеки може да си свали каквото си иска.
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Нормално ли е самолети да минават на 200 метра над жилищните
theultimate написа:Като цяло гадните рейсъри с дупчени гърнета и самолетите обезсмислят шок датчика на алармата. За да не се включва за глупости си правиш алармата толкова нечуствителна, че всеки може да си свали каквото си иска.
че аз ако не искам да ми се включва алармата , нема да си сложа..

- R@do
- Батето
- Мнения: 5451
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
Re: Нормално ли е самолети да минават на 200 метра над жилищните
Моята се включва само то пиратка под колата.Тази НГ за пръв път се задейства и то по моя грешка сам си я метнах. /Става въпрос за големите пиратки/
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Нормално ли е самолети да минават на 200 метра над жилищните
R@do написа:Когато е било проектирано, целата е била сръбската артиляерия да не мможе да го достига. Божурище е било в обхвата й.
Тогава София е била доста далеч от сегашното летище.
Ами за какво са я избрали за столица тогава?? Като са я избрали за столица-търпение.
Хубаво столицата е била въ В.Търново.
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: Нормално ли е самолети да минават на 200 метра над жилищните
kris11 написа:R@do написа:Когато е било проектирано, целата е била сръбската артиляерия да не мможе да го достига. Божурище е било в обхвата й.
Тогава София е била доста далеч от сегашното летище.
Ами за какво са я избрали за столица тогава?? Като са я избрали за столица-търпение.
Хубаво столицата е била въ В.Търново.
Да, смятай тоя трафик по ония улички


-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Нормално ли е самолети да минават на 200 метра над жилищните
София е избрана след освобождението за столица за да бъде близо до Македония и Западните покрайнини, тъй като са се надявали отново да си ги върнем.
- shotik
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пон 09 юли 2007 21:07
- Автомобил: Seat Cordoba Vario 2000
- Двигател: ALM 1.6 MPI 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нормално ли е самолети да минават на 200 метра над жилищните
Нима тук е по-добре-да чакаш да кацне или излети самолет,все едно като на прелез да чакаш влак


Re: Нормално ли е самолети да минават на 200 метра над жилищните
200 метра е зрителна измама. Зависи колко е голям самолета, но в повечето случаи машината изглежда по-близко отколкото е. Отделно при дъжд или мъгла се създава усещане за още по-силен звук. Лично аз живея в края на Бургас, на няколко километра от летището и работя там. По принцип когато метеорологичните условия позволяват самолетите кацат страната на пистата, която е на другия край на града (полоса 22), но про неблагоприятни условия комфорта на града се пренебрегва заради сигурността на полета.
Оплакваш се от кацащите самолети, но въпреки това по-редно е да сте недоволни от излитащите, понеже там шума е по-голям. Иначе в Германия например летищата 'Тегел' и 'Шонефелд' в Берлин не приемат и не изпращат самолети от 22:00 до 06:00 часа, освен при инзвънредни ситуации.
Иначе след 2011 година ще влезе в сила т.нар. Chapter04, която предвижда въвеждане на още по-големи мерки за ограничаване на шума от самолетите, което ще доведе до по-малка употреба на шумните руски машини и на американските McDonnell Douglas.
Оплакваш се от кацащите самолети, но въпреки това по-редно е да сте недоволни от излитащите, понеже там шума е по-голям. Иначе в Германия например летищата 'Тегел' и 'Шонефелд' в Берлин не приемат и не изпращат самолети от 22:00 до 06:00 часа, освен при инзвънредни ситуации.
Иначе след 2011 година ще влезе в сила т.нар. Chapter04, която предвижда въвеждане на още по-големи мерки за ограничаване на шума от самолетите, което ще доведе до по-малка употреба на шумните руски машини и на американските McDonnell Douglas.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта