
Днес освен, че монтирах колектора, смених свещите и маслото. Свещи си избрах на NGK нормални, оказа се, че за KR-а са по-различни от всички други 16V мотори и има само един модел. Масло традиционно за мен - приста Улта 5w40.
Добрата новина е, че старите ми колектори се оказаха спукани на 2 места и сега с новите има чувствителна разлика, особенно в ниските и средните обороти

А аз си мислех, че колата ми върви ...
Лошата е, че като сменях свещите - две от старите бяха омазани в масло и се оказа, че гарнитурата на капака на клапаните е здала багажа и ще трябва да се сменя. Единият кабел се оказа различен от другите - ще трябва и тях да сменям.
Много се кефя на звука в момента - нечовешки е - не реве много силно, но гласът е много плътен и приятен за ухото

Да попитам знаещите, нормално ли е, като от високи обороти (6500-7500) пусна газта да се чуват гърмежи от гърнетата?