Еми аз не успях да разбера всичко, тъй като колегата е бил афектиран и е писал доста набързо. Според мен малко или много и той си има вина, че е бил в известна степен небрежен.
Първо- доколкото рабрах, ти пращаш майка ти и сестра ти да погасяват нещо, което ти не знаеш какво е. Преди каквото и да е погасяване, обади се в банката (ама не в кол центъра, а на обслужващ банкер), поискай си извлечение, виж си транзакциите и чак тогава погасявай, ако си съгласен с тях.
Второ- ти си унищожил пластиката, зашото не си получил ПИН-а. Ама сещаш ли се, че този ПИН може да е взет от някого, който случайно да е прегледал и номера на кредитната ти карта, CVC код, валидност и да си пазарува от Ибей в момента, в който ти си мачкаш картата? Ако не я ползваш, задължително подаваш искане за закриване на картата, в противен случай тя си стои активна в банковата система и някой спокойно може да я ползва ако има гореспоменатите реквизити.
Трето- може ли да "заебеш" с извинение нещата и чак след 2 месеца да отидеш да провериш. Всички сме на работа, ама тва са си пари, кредитната карта е много скъп продукт, ако не погасяваш навреме, 18-19% ти е само лихвата за редовна главница, да не говорим за наказателна лихва + такси.
Имало е злоупотреба с твоята карта, но ти си реагирал максимално в полза на измамника, забавил си се, не си проверил транзакцията навреме и си погасявал без да знаеш какво.
Очите на четири и тва е, вече по 294320493820 начина могат да ни измамят
