Много благодаря за изчерпателните обяснение на neon и Чудомир. Велики сте момчета.
Днес ще ходя да питам банката ми - ПИБ, за кредит и ще чакам лизингова схема на Интерлийз, ама все повече към кредит клоня.



Потребителски кредит vs лизинг
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Потребителски кредит vs лизинг
Обикновено хората се насочват към лизинг ако не могат да си уредят кредит което само по себе си е показателно за това кой е по-добрия вариант 

- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Потребителски кредит vs лизинг
Ами аз съм си взел колата с кредит, така че...знаете ми мнението. 

- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Потребителски кредит vs лизинг
neon написа:Ами то ако колата е чисто нова щеш-не щеш пак трябва да ходиш при официалния вносител иначе ти гори гаранцията! Ако под фирмен разбираш примерно че си купил "Форд" през "Пфое Лизинг", това не означава че обслужването не си го плащаш.
Имах предвид, че когато една фирма взима колата под лизинг, то тогава има вариант за "пълен пакет", сиреч дори консумативите (гуми, масла, спирачки...без гориво, ест.) са ти в лизинга. Сиреч за лизингополучателя цялата сметка е сравнително обозрима и няма скрити "взятки", с които могат да те цакат. Единственото е остатъчната стойност на автомобила при издаването му и евентуалните км в повече, които си навъртял....Но спирам дотук, защото мойте впечатления на за миродавни за БГ.
@mladvampirTDI: От това, че колата си е твоя при кредитния вариант, произтича и факта, че и риска от срив на пазара и оттам на продажната цена на колата сред време и евентуалните загуби от това, ако сметката, която ти предложих по-нагоре, не излезе, си е твой. Сиреч цялата работа се върти и около "кой носи риска по собствеността и произтеклие от това загуби". Но това neon вече го спомена.
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Потребителски кредит vs лизинг
Чудомир написа:neon написа:Ами то ако колата е чисто нова щеш-не щеш пак трябва да ходиш при официалния вносител иначе ти гори гаранцията! Ако под фирмен разбираш примерно че си купил "Форд" през "Пфое Лизинг", това не означава че обслужването не си го плащаш.
Имах предвид, че когато една фирма взима колата под лизинг, то тогава има вариант за "пълен пакет", сиреч дори консумативите (гуми, масла, спирачки...без гориво, ест.) са ти в лизинга. Сиреч за лизингополучателя цялата сметка е сравнително обозрима и няма скрити "взятки", с които могат да те цакат. Единственото е остатъчната стойност на автомобила при издаването му и евентуалните км в повече, които си навъртял....Но спирам дотук, защото мойте впечатления на за миродавни за БГ.
Това което имаш предвид се нарича оперативен лизинг-ползват го основно големите фирми, като там в края на периода колата остава собственост на лизингодателя, а лизингополучателя си взима нова кола на лизинг без да се занимава с продажба на колата.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Потребителски кредит vs лизинг
w_smith написа:Чудомир написа:neon написа:Ами то ако колата е чисто нова щеш-не щеш пак трябва да ходиш при официалния вносител иначе ти гори гаранцията! Ако под фирмен разбираш примерно че си купил "Форд" през "Пфое Лизинг", това не означава че обслужването не си го плащаш.
Имах предвид, че когато една фирма взима колата под лизинг, то тогава има вариант за "пълен пакет", сиреч дори консумативите (гуми, масла, спирачки...без гориво, ест.) са ти в лизинга. Сиреч за лизингополучателя цялата сметка е сравнително обозрима и няма скрити "взятки", с които могат да те цакат. Единственото е остатъчната стойност на автомобила при издаването му и евентуалните км в повече, които си навъртял....Но спирам дотук, защото мойте впечатления на за миродавни за БГ.
Това което имаш предвид се нарича оперативен лизинг-ползват го основно големите фирми, като там в края на периода колата остава собственост на лизингодателя, а лизингополучателя си взима нова кола на лизинг без да се занимава с продажба на колата.

Също така цената на всички включени консумативи се олихвява, което е допълнително натоварване. Удобно е за големи фирми, които имат сериозен автопарк и с този вид лизинговане могат да предвидят с голяма точност разходите си за целия период на лизинга.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта