Мю метал , от къде ? (Следва продължение...)

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
simo
Мнения: 361
Регистриран на: Вто 04 окт 2005 0:28
Автомобил: VW Passat B2 1986
Двигател: DT 1600
Местоположение: Бургас

Re: Мю метал , от къде ?

Мнениеот simo » Нед 04 сеп 2011 15:18


freestyler911 написа:...


Благодаря, точно щях да пиша. На мен ми трябват поне 12 магнита от хардове (а може и повече - ако трябва да групирам еднакви и тн...)

По-добре да ми пишете на лс, иначе разводняваме темата на freestyler911.

Поздрави!




Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Мю метал , от къде ?

Мнениеот freestyler911 » Нед 04 сеп 2011 15:58


Колега, на мен магнитите не ми трябват , само изолационните пластинки. Така че ако мога да ги отделя (магнита е хванат за пластината по някакъв начин, още не знам как точно) имаш 5 магнита от мене. Иначе ако ти трябват неодимови магнити мога да дам връзка има голямо разнообразие.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Мю метал , от къде ?

Мнениеот freestyler911 » Сря 07 сеп 2011 21:40


Развитие по темата.
Магнитите се махат изключително трудно от пластинките. Лепени са , но как точно ... не знам , мисля че е въжможно и точкова заварка да е.

Иначе намерих стругар , втулките са готови. ето и снимка на макета към момента (естествено все още изпада в баланс) , силно се надявам да проработи , но и съм леко скептично настроен)

Изображение

Изображение

Липсват стоп винтовете, липсват и изолационните пластини. От дипломната работа останаха пластините да се направят, остава да се напише и заключението и опис на опита.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта