Въпрос за моноблок
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Въпрос за моноблок
Здравейте. Моноблока е на 8-9 години. След пускане на водата пълни, но след това продължава да тече вода в чинията и не спира. В началото (това преди седмица две) течеше за 5-6 секунди и спираше, сега обаче трябва да пусна водата, напълва и спира. Ще съм благодарен на всички, които помогнат.
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Въпрос за моноблок
Механизми различни.
Може да е ръжда може да е котлен камък. Отвори и изчисти дупката и клапана който затваря(в дъното на "казанчето").
Може да е ръжда може да е котлен камък. Отвори и изчисти дупката и клапана който затваря(в дъното на "казанчето").
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: Въпрос за моноблок
Незнам как да отворя моноблока.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12108
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Въпрос за моноблок
Гривната на бутона дето пускаш водата с него обикновено се отвива и като се отвие може да се свали капака. Това е в най-общия случай. Водата ако прелива отгоре над механизма значи поплавъка нещо си е изменил нивото. Ако не затваря хубаво отдолу на камбаната, може да е заседнала мръсотия някаква или самата гума да не може да уплътни. Ако е от гумата проблема, смажи с малко маргарин и за известно време ще реши проблема
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 0:04
- Автомобил: Ford focus mk2
- Двигател: 1600 hdi 2006
- Местоположение: София
Re: Въпрос за моноблок
Или пък ако е от тази гума, може да я обърнеш наобратно, обикновено също действа. (това с маргарина работи за кратко, но като пуснеш водата и после плуват едни гадостии
)

- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за моноблок
Някои моноблоци се отварят така...ако е с два бутона - с нещо надигаш подобния на сърп/полулуна/бутон и той излиза ,облия го издърпваш и вадиш и него.Ще видиш болт отдоло - вадиш го,вадиш цялото лъскаво нещо и махаш капака - оттам нататък гледаш и установяваш проблема.Може да се заменя арматурата на моноблока - продават се.
Re: Въпрос за моноблок
Такаааа за моноблок видима - опитай да отвиеш лъскавата гривна около бутона за пускане на водата, внимавай да не я спукаш!
След това внимателно вдигаш капака на моноблока, механизма вътре се състои от две независими части - една с която пускаш водата (бутона за пускане на водата е на нея) и друга с поплавък, през която се пълни. Най-вероятно проблема е във втората, обикновено остта на рамото се пълни с боклуци.
Както е отворен моноблока пусни водата, ако не спира да тече, гледай дали се вдига поплавъка догоре, пробвай да му помогнеш с ръка и трябва да спре. За да почистиш механизма за пълнене трябва да разглобиш рамото, което е закачено на една ос за едно капаче - откачаш поплавъка и след това рамото (с капачето) се освобождава като се завърти леко обратно на часовниковата стрелка - има една пъпка, вадиш рамото и гуменото уплътнение под него, миеш, раздвижваш и сглобяваш по обратния ред.
Успех!
П.С. Не се хвърляй да купуваш нов механизъм - около 70 лв в Практикер.
След това внимателно вдигаш капака на моноблока, механизма вътре се състои от две независими части - една с която пускаш водата (бутона за пускане на водата е на нея) и друга с поплавък, през която се пълни. Най-вероятно проблема е във втората, обикновено остта на рамото се пълни с боклуци.
Както е отворен моноблока пусни водата, ако не спира да тече, гледай дали се вдига поплавъка догоре, пробвай да му помогнеш с ръка и трябва да спре. За да почистиш механизма за пълнене трябва да разглобиш рамото, което е закачено на една ос за едно капаче - откачаш поплавъка и след това рамото (с капачето) се освобождава като се завърти леко обратно на часовниковата стрелка - има една пъпка, вадиш рамото и гуменото уплътнение под него, миеш, раздвижваш и сглобяваш по обратния ред.
Успех!
П.С. Не се хвърляй да купуваш нов механизъм - около 70 лв в Практикер.
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: Въпрос за моноблок
Благодаря за изчерпателните отговори! 

Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта