Amazon.DE - връщане на продукт с дефект ?

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Amazon.DE - връщане на продукт с дефект ?

Мнениеот tisho_tch » Пон 06 юли 2015 15:36


След половин година употреба се наложи да изпратя таблет на Amazon.de за подмяна заради дефект. До колкото разбрах от техни служители доставката в двете посоки е за тяхна сметка. Бяха ми изпратени етикети по имейл за да облепя с тях колета с дефектния таблет и да го изпратя, обаче в пощата ми казаха че тези етикети не отговарят на стандарта на "бг пост" и не може да се изпрати колет до Германия безплатно. Писах на Амазон и ми отговориха че до Германия доставката ще е за моя сметка и ми изпратиха нов адрес на който да пращам. Въпроса ми е някой дали се е сблъсквал с подобен проблем ?? Питам защото бях чувал че при гаранционен проблем разходите по доставката са за сметка на Амазон, но се оказва, че май не е точно така ?!




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13345
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Amazon.DE - връщане на продукт с дефект ?

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 09 юли 2015 7:22


Щом са ти изпратили етикет/товарителница,не смятам,че трябва да използваш БГ Пощи за връщане на пратката/повредения таблет.
Качи снимка да го видим.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Amazon.DE - връщане на продукт с дефект ?

Мнениеот radi_nrj » Съб 11 юли 2015 8:37


Ако си ги плучил с DHL или UPS е трябвало със същия превозвач да го върнеш.

Последна промяна от radi_nrj на Съб 25 юли 2015 18:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Amazon.DE - връщане на продукт с дефект ?

Мнениеот dj_tuhla » Съб 25 юли 2015 14:08


Ако си ползвал Гъбко за първоначалната доставка може и да не стане да ти поемат пътя от Бг.
Ако е било директно до Бг им го напомни. Иначе DHL етикет ти пращат и трябва да отидеш в централна поща, но не през главния вход, а отстрани - отлявата страна на сградата. Там обслужват по договор за връщане с DHL. Връщахме едно яко зимата, беше дошло през Гъбко, но бяха объркали модела (те виновни) и им казахме че в момента не сме в Германия и стана номера - дадоха етикет през DHL за безплатно връщане от България. Първоначално бяха пратили Германска версия на етикета но избучахме и се оправиха. .. Съвета ми е да им пишеш няколко пъти ако самите Амазон са продавача. Почти е сигурно, че всеки път ще попадаш на различен сътрудник и някой може да е в по-добро настроение от другия или без да се замисли да ти даде етикет. Поддържай версията, че не си в Германия в момента и в близките месеци, така че трябва да го върнеш от България:)

П.С. Виждам че ти си от Троян, със сигурност БГ Пощи имат договор за лесно връщане с DHL. Служителките предполагам са неграмотни, покажи им тази информация: http://www.bgpost.bg/?cid=231 За целта трябва да ти изпратят Амазон един линк към страница на DHL, където да си вкараш данните и адреса и трябва да имаш опция да избереш адрес на изпращача България. Ако нямаш тази опция, значи са ти генерирали Германската версия на етикета и трябва да им поискаш EU/България да е като адрес на изпращане.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта