Има ли колега работещ в MOST Computers

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Има ли колега работещ в MOST Computers

Мнениеот tyo » Съб 10 фев 2007 0:04


Има ли колега работещ в MOST Computers.
Имам големи проблеми с един лаптоп BENQ JOYBOOK A51E и ще съм благодарен на една консултация.




Потребителски аватар
biol
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот biol » Съб 10 фев 2007 9:55


кажи какав е проблема
ако е с сервиз има си закон и ако е до 1 месец от покупката замяна с нов
, за колко дни трябва де се ремонтира 30 дни ако не пак смяна
и това са минимални гаранциони условия гарантирани с закон не може гаранцията
да е по малка
с мост Е МНОГО ВАЖНО опесването на сервизния протокол
голяма фирма са но се циганят страшно
като става дума за краен клиент

НЕ ЗАБРАВЯИ ЧЕ ВЕЧЕ СМЕ ЕВРОПЕИЦИ
колкото и да не им се харесва на търговците
трябва да си търсите правата
http://www.ktzp.bg/index.php
минлата седмица в метро заради заблуждаваща реклама
ми дадоха 50% намаление
подведох се по цената и накрая на касата се оказа че не е намалено
нещата се оправиха като доде управителя


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Съб 10 фев 2007 13:53


biol написа:кажи какав е проблема...


Както писах, имам големи проблеми с един BENQ JOYBOOK A51E. Закупен е 31.12.2006 - ако знаех това за 30-те дни :cry:
Прави сини екрани и "събаря" XP-то. Тествах RAM-а с MemTest86 няма грешки. Според мен нещата клонят към смяна на дъно, но не изключено да е хард (2.5" SATA). Вече съм дигнал ръце.... :x
А толкова бях доволен от тази марка, даже съм "навивал" колеги да я ползват :oops:


Потребителски аватар
Jogo_1
Мнения: 845
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот Jogo_1 » Съб 10 фев 2007 15:47


Носи им го в сервиза, и си вземи протокола с който го приемат, преди пазарувах от тях и винаги всичко е било 6. 30 дена мисля че е срока да ти го задържат. Опиши си максимално добре повредата, защотото да не го излекуват от друго :)



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: hi4umir4uu и 39 госта