Безпомощен ли е клиентът?

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9303
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Безпомощен ли е клиентът?

Мнениеот group® » Пон 19 апр 2021 10:25


Здравейте,
Обръщам се към всеки, който мисли, че за измамата трябва да има последствия.
За тези, които не следят раздел Сервизи и случката в Дунев мотор спорт, ето цялата история - viewtopic.php?f=13&t=897&p=4810283#p4810283

Всеки знае как се спазват законите в нашата родина и как работят институциите, които съблюдават за това?!
Знаете и какво би ми коствало една такава битка?!
А единствената полза би била да си върна някой лев ...

Е аз мисля, че има нещо по-важно от това!
Истината да се чуе и хората да знаят!
Това е идеята на форумите и системите за оценяване.

Затова единственото, което считам за редно да направя е да дам шумно своя отзив/ревю. Да предупредя максимален брой хора за измамите, опасната некадърност и печалбарството.

Всеки препатил от този сервиз може да даде също своя отзив на тези места:
https://www.google.bg/search?q=%D0%B4%D ... 22ca25b1,1
и
https://www.facebook.com/dunevmotorsportr21/


Благодаря на всички за подкрепата!
Пожелавам ни естествения подбор да отсее този тип сервизи възможно най-бързо и да можем спокойно да си оставяме колите на професионалисти!
Вярвам, че ще се случи!




Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9303
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Безпомощен ли е клиентът?

Мнениеот group® » Пон 19 апр 2021 10:49


Ще събера и част от други отзиви за сервиза:

Некоректно отношение. Отидох за баланс на гумите. Казаха ми че гумите имат проблем и ще пробват да направят оптимизация и да я сложат по определн начин на джантата. Попитах ги колко ще струва и ми казаха 7лв на гума. Накрая ми дават сметка за 65лв. Оказава се, че труда за сваляне и качване на гумата е 7лв, оптимизацията е отделно 10лв на гума (само на едната са правили), миене на гуми 6лв. (гумите бяха чисти и според мен не са го правили, дори не им личеше да са мити). Отделно в сметката вместо по 7лв за труда ми го бяха хванали на 9лв, объркали са се....


Явно миенето на гуми е сериозна процедура

С две думи разликата в цената уговорена по телефона и цената на фактурата е с разлика 50%.
Оставих колата за замерване на дискове и изправяне на кривите. Цена на замерване на гума 10 лв. След час ми звъннаха и ме уведомиха, че имам 2 криви диска и изправянето им ще струва 40 лв. на диск, като общата сума става 120 лв и освен това щели да ми проверят гумите как са. Не коментирам дали цената е много или малко, за мен това беше напълно приемливо. След още 2 часа ми звъннаха, че колата е готова и дължа 176.30 лв. Както сами можете да се досетите, разликата в цената (почти 50%) е за баланс на гумите, за който дори не сме се консултирали относно цена и нужда (репликата по телефона беше "ще видим и гумите как са"). В сметката влиза и супер услугата - "МИЕНЕ НА ГУМА" - 2 лв. на гума :D.


Пълни аматьори работят в това сервизче!!! Цените са в небесата качеството е нулево. Дори един акумулатор не знаят как да закачат правилно. Не си губете времето и парите. 3 седмици ги чаках за ремонт който отнема 1 ден, накрая щях да се претрепя ... счупи кормилен накрайник, защото професионалистите решиха че трябва да го заварят и то не кой да е а бога г-н Дунев.


Не поемат отговорност към грешките, които правят. Спукаха радиатор парно на моята кола с машината им за почистване и им дадох 100 лв за това.


За съжаление, много разочарован!
Имах проблем с хидравличен маркуч / поне така ми казаха/, закарах им колата - оправиха я за 400лв. като смениха маркуча. След по-малко от година се появи теч, закарах отново колата и отговора беше, “нормално тези маркучи изкарват около шест месеца, трябва да го сменим пак”. Отидох в друг сервиз и за по-мало от минута с помощта на два ключа ми протегнаха връзката и теча изчезна!
Нагло и непрофесионално отношение...

Изключително съм разочарована от последното ми посещение при тях. Не дават коректна информация за цените, надписват си услугите. Няма да се върна при тях и не бих ги препоръчала.


Оставих си колата, за да закачат един маркуч на парното - взеха ми 45 лв за една скоба, не обезвъздушиха системата и ми прегря напълно ребилднатия мотор. Отдавна не бях срещал толкова скъпа и некадърна услуга. Ако не искате да Ви счупят колата, не ходете там ...


И забележете:

Тези са пълни мошеници. Те са първо некомпетентни, но по- жалкото е, че си мислят че разбират какво правят. Аз съм от Пловдив затова си бях запазил ден и час след предварителна уговорка по телефона за почистване на DPF на Ауди А4. В сайта им пишеше цена за тази услуга 120лв. Отидох въпросния ден както се бяхме разбрали, но те явно бяха забравили за моето идване и се изнервиха, че съм там и няма как да ме върнат все пак идвам специално за това от Пловдив. В крайна сметка ги чаках цял ден 8 часа за сваляне и почистване на филтъра със ужким машина, което се оказа пълна измама. Нямат никаква машина а използват една водоструйка. Както е да е след това трябвало да се надтрой софтуера за почистени филтър, трябвало да се пусне през системата някакъв браунов газ за 60 лв, трябвало да се сложи добавка за дизел 100лв и в крайна сметка от 120лв ми взеха 400лв. Но по лошото е че 2000км след това колата влезна в авариен режим и dpf не се регенерираше и само в porsche plovdiv ми го оправиха като ми качиха оригиналния софтуер и казаха че изобщо този филтър не се сваля за да се почиства. Пълен смях. Жалки. Пазарът ще ги фалира, за да не правят повече проблеми на други хора. На това се надявам!


Четейки отзивите, разбирам колко наивно тъп съм бил :icon_sad
Нови машини, най-доброто, брандинг, ала бала - накрая старата водоструйка :no


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2532
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Безпомощен ли е клиентът?

Мнениеот silent » Вто 20 апр 2021 20:10


Тези ги отсвирих преди 20г като бяха на долу на 4 ти километър....значи съм бил прав...но истината е че все по зле ще става....няма хора всеки тръгнал да пее свири инфлуенсва в краен случай да дреме пред фейсбук под някой климатик докато му мине работното време....така че всеки да се спасява сам....като цяло трагично е навсякъде...


gadnyara
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGC

Re: Безпомощен ли е клиентът?

Мнениеот gadnyara » Вто 20 апр 2021 22:24


Е, сега не са ли все още там?


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2532
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Безпомощен ли е клиентът?

Мнениеот silent » Сря 21 апр 2021 7:13


Не знам дали имат сервиз там... мислех че са се изнесли в студентски град


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7158
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Безпомощен ли е клиентът?

Мнениеот santo_trafficante » Сря 21 апр 2021 7:46


Нищо не става от тях :mhihi Продавам кола и клиента си запазил час за проверка там :mhihi Чудиха се какво да измислят да ме борят с цената, накрая извадиха едни слушалки качи се един в колата и на подемника и дават газ :mhihi Оня играч слуша скоростите...чичо доктор го играе :mhihi Ауууу....има шум с коростите :mhihi
Ауууу...лошо за нова кутия :icon_lol :icon_lol Говоря за ръчна кутия бензин на кола на 50000км докарана от Германия :mhihi :mhihi
Я ми свалете колата и да си ходя.... :mhihi Оказа се купувача работи там като майстор :mhihi :mhihi

Имах едно бмв х6 правено при тях, проблем с дпф :mhihi :mhihi Трагедия, ремонтирах същото отново като хората :mhihi На предичния просто са му взели парите и нищо не направили :icon_lol :icon_lol
Та за Дунев сервиз толкова :mhihi


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5288
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Безпомощен ли е клиентът?

Мнениеот niks76 » Сря 21 апр 2021 18:48


като частен клиент можеш да пишеш на КЗП ,макар че няма да има кой знае какъв ефект.другия вариянт е през съд ,но и там е относително отношението според по добрия адвокат.
най доброто може би да се направи реклама през медия (интервю) където да се поискат сертификати и лицензи на диагностични и ИНОВАТИВНИ апаратури........................ описани в сайта им
п.п навсякъде с подобни лъскави сайтове се набляга на дипломи,сертификати,договори с известни фирми което при дунев липсва


virus_2005
Мнения: 256
Регистриран на: Чет 04 яну 2007 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Безпомощен ли е клиентът?

Мнениеот virus_2005 » Чет 22 апр 2021 14:27


group®, щом си платил и си си тръгнал, а не си повдигнал въпроса в сервиза (дори в последствие), значи ти си поредния доволен клиент. В противен случай защо си платил ?!


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9303
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Безпомощен ли е клиентът?

Мнениеот group® » Чет 22 апр 2021 14:53


virus_2005 написа:...


Въпросът е добър и приемам критиката, че не съм изяснил как се развиват нещата във времето:
- към момента на взимане на колата беше ясно само, че датчика е счупен, защото бил 'стар и прегорял' (още го пазя и всеки може да види дали е така!). Аз го видях едва когато го сменях (тоест 2 дни след взимане на колата)
- дни след това стана прожлемът с рейката (при първите валежи след взимане на колата)
- при демонтаж на рейката се видяха повечето мизерии, които съм описал. Това лично Румен Дунев беше информиран. Имаше възможност да види снимки. Дори му предложих да иде в сервиза и лично се убеди!
Тогава беше и абсурдното предложение да рециклирал рейката - електрониката.
- месеци след това смених дпф и видях, че е рязан и изпуска от заварките

Това е груба схема на хронологията, която се развива в месеци, а не при взимане на колата.
Сервизът на Дунев е уведомен с мейл и по вайбър за всички щети! Реакция никаква!

П.с. трябваше да изясня това по рано, но се подведой, че доста хора следяха хронологията в други теми (за дпф-и и за моята кола).


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3450
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Безпомощен ли е клиентът?

Мнениеот Водния дух1 » Чет 22 апр 2021 18:04


Добре,де- от колко време се дъвчи тоя сервиз. А,пък някои колеги продължават да си дават колите там. Това ми прилича на мазохизъм...


Потребителски аватар
steich
Мнения: 60
Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
Двигател: DFCA
Местоположение: София
Контакти:

Re: Безпомощен ли е клиентът?

Мнениеот steich » Чет 22 апр 2021 19:54


Както и да е, станалото станало!

Няма ли вариант някак си от снимков материал и писмено становище от друг сервиз различен от официалния ... какво са установили след това ... на еди коя си дата ... 2-3-5 дни след като си излезнал от въпросния сервиз, по съдебен път да ги накараш да си платят ... и то не толкова за парите, а да се научат че такива мизерници не трябва да остават безнаказани ... и не само на думи да казват че дават гаранция. В случая как коментират въпроса с ГАРАНЦИЯТА ... рециклирането не е гаранция ?


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9303
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Безпомощен ли е клиентът?

Мнениеот group® » Чет 22 апр 2021 22:02


И да взема едни пари, защото евентуално ще види ония зор?!
Майната му!
Дотук гаранция е загубил повече, предвид достигнатите над 3000 души и техните познати!

Вместо за дело, бих дал пари за платена реклама на поста ми в темата за тях :twisted
Всеки уведомен е един спасен човек от измама. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 913
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Re: Безпомощен ли е клиентът?

Мнениеот smurf » Чет 10 юни 2021 21:07


Да, абсолютно е безпомощен! Особено при подобни "лъскави" и "рекламирани" сервизи, майстори и прочее...Масово се среща виждането, че в подобни сервизи има техника, квалифицирани кадри и е много по-добре от "кварталния майстор"...Така и би трябвало да бъде, но за съжаление, уви не е така...Друга тема е, че и клиента иска да бъде "лъган", да е хем в лъскаво място, хем евтино, че и с гаранция....Ама темата е дълга, и най-жалкото е, че така наречените професионалисти правят пари от незнанието на хората или от тяхното невнимание....
П.П. В България думата "доверие" не съществува, всеки трябва да е монтьор, адвокат, счетоводител, лекар и още и още, и да разбира от всичко....затова сме на този "хал"...........


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 18442
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 R-line 4m DFCA
Двигател: MK2 Golf RP+PG Jetta PB coupe
Местоположение: София
Контакти:

Re: Безпомощен ли е клиентът?

Мнениеот Vlad777 » Чет 10 юни 2021 22:00


steich написа:Няма ли вариант някак си от снимков материал и писмено становище от друг сервиз различен от официалния ... какво са установили след това ... на еди коя си дата ... 2-3-5 дни след като си излезнал от въпросния сервиз, по съдебен път да ги накараш да си платят
Как се доказва, че колата не е отишла с тези проблеми, преди да влезе във въпросния сервиз? Общо взето на нас ни е ясно, но по съдебен път се изискват доказателства. Колата не е нова, колегата не е първи собственик. Ако има обстоен преглед с протокол, че посочените компоненти са били здрави при постъпване в сервиза - да, но такъв едва ли има. Няма как да се докаже, че това е в резултат на намесата на точно този сервиз, а не на предишния, когато колата може да е била в чужбина при друг собственик.


Потребителски аватар
toraborat
Мнения: 860
Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София

Re: Безпомощен ли е клиентът?

Мнениеот toraborat » Пет 11 юни 2021 6:17


На всеки годишен преглед могат да щракат по 5 снимки на възлови компоненти, но трябва да станат по-дигитализирани нещата. Пак не е кой знае какво против измами.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 35 госта