Някой да има мнение за компресор ALUP

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Някой да има мнение за компресор ALUP

Мнениеот vladtod® » Пет 06 апр 2007 9:03


Долу горе такива са му параметрите, 5 кв, 8 атмосфери, винтов,микропроцесорно управление, 5 г гаранция .
Немско производство.

Последна промяна от vladtod® на Пет 06 апр 2007 10:44, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 апр 2007 9:08


АБАК не са немски и ако ти го продават за немски-значи те лъжат от самото начало!
АБАК и ЧЕКАТО са италиански компресори. можеш напълно да ми вярваш за това.
иначе марката е никак не лоша но много зависи от модела. ако е малък, бутален компресор-много често се ползват т.нар. спринцовки тоест тефлонови сегменти което е = на светкавично износване...
за компресорите и сметките покрай употребата им съм писал в една тема в НАПРАВИ СИ САМ един колега искаше съвет каква бутилка да си сложи за боядисване или нещо такова-разтърси се и ще попрочетеш.

сега прочетох че иде реч за винтова машина!
добри са определено! ако имаш питания-свиркай-точно с такива 4 годинки съм се занимавал. :wink:


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3966
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: Някой да има мнение за компресор ALUP

Мнениеот joro_kem » Пет 06 апр 2007 13:44


vladtod написа:Долу горе такива са му параметрите, 5 кв, 8 атмосфери, винтов,микропроцесорно управление, 5 г гаранция .
Немско производство.

не си споделил най-важното: какъв му е дебита и за какво ще ти трябва на теб. тва сичкото е важно, ако искаш безпристрастно мение по въпроса.

п.п. ааа, забравих да добавя, че е много важна и комплектацията, т.е. изсушител, рисийвър, филтри и пневмоподготвителни групи.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 06 апр 2007 13:56


Раздуйте малко за винтовите компресори :roll: - какво представляват, преимущества, недостатъци... :wink:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Някой да има мнение за компресор ALUP

Мнениеот vladtod® » Пет 06 апр 2007 14:08


joro_kem написа:
vladtod написа:Долу горе такива са му параметрите, 5 кв, 8 атмосфери, винтов,микропроцесорно управление, 5 г гаранция .
Немско производство.

не си споделил най-важното: какъв му е дебита и за какво ще ти трябва на теб. тва сичкото е важно, ако искаш безпристрастно мение по въпроса.

п.п. ааа, забравих да добавя, че е много важна и комплектацията, т.е. изсушител, рисийвър, филтри и пневмоподготвителни групи.

ресивера ще е 270 лт.ще се използва за циклон филтър/ако ти говори нещо/ аз по скоро искам мнение за самата марка като цяло иначе бих избрал ингерсол ронд ама баси цифрата.Същите параметри 12к а този е 8к.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пет 06 апр 2007 14:11


BuGmaN написа:Раздуйте малко за винтовите компресори :roll: - какво представляват, преимущества, недостатъци... :wink:

ей тука
http://www.alup-bg.com/ недостатъците са предимства, че са по тихи по мощни и имат възможност /поне това което прочетох/ да са инверторен тип,намаляват си оборотите при достигане на работно налягане,абе доста са:)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Някой да има мнение за компресор ALUP

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 апр 2007 17:20


vladtod написа: ингерсол рАнд

е те точно за тия бачках 4 годин деа... :lol:
верно е цифра ама е най доброто. двойката е напълно ремонтируема, електриката е супер изчистена и спретната и НАЙ вече-единствената фирма която дава данни на ИЗХОД! всичко дава на вход за да помпа параметри... :twisted:
а па за гарднър денвър-изобщо не мисли-евромаркет са пълни пендали! :evil:


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 07 апр 2007 11:25


BuGmaN написа:Раздуйте малко за винтовите компресори :roll: - какво представляват, преимущества, недостатъци... :wink:

Винтовият компресор колега, представлява корпус във формата на осмица (долу горе) в който има два винта с 3 до 5 "перки". В надлъжен разрез имат спираловидна форма като по време на работа перките се въртят зацепени една в друга - подобно на запчати колела! Основното предимство е, че дори при работещ двигател, има възможност и да не помпи въздух, изключително издръжливи машини, но труден, че да не кажа и невъзможен ремонт! Но със сигурност ако машината е нова ще си изкара многократно парите и ще мине доста време до първият проблем. Надявам се да съм бил полезен и ако нещо съм объркал да бъда извинен и поправен!
Колега vladtod , близо до Силистра преди около седмица намерих един чисто нов винтов компресор от военните, 8атм, 5.4куб.м./мин. Ако си заинтересован може да ти пратя снимки (ако не съм ги изтрил) и да те свържа с човека. Машината е чисто нова, но е от едно време още - иначе си е запечатана така както запечатват военните - с много грес и т.н. Кофтито е, че е комплектован със ЗИЛов ДВГ.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 07 апр 2007 12:04


trunner написа: труден, че да не кажа и невъзможен ремонт!


на добрите машини е просто труден. на еднодневките е невъзможен че двойката е капсулована и няма разглабяне...
иначе на I-R машините маслото се сменя на 8000 часа работа. :24=смятай колко дни нон стоп работа е това!
смятай х средно70км/ч тва са 560 000 км ако беше кола...mhihi mhihi
ако една машина се обслужва редовно и не се правят тънкажи-двойката спокойно издържа по 50-60 000 часа работа че и повече.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта