Долу горе такива са му параметрите, 5 кв, 8 атмосфери, винтов,микропроцесорно управление, 5 г гаранция .
Немско производство.
Някой да има мнение за компресор ALUP
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Някой да има мнение за компресор ALUP
Последна промяна от vladtod® на Пет 06 апр 2007 10:44, променено общо 1 път.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
АБАК не са немски и ако ти го продават за немски-значи те лъжат от самото начало!
АБАК и ЧЕКАТО са италиански компресори. можеш напълно да ми вярваш за това.
иначе марката е никак не лоша но много зависи от модела. ако е малък, бутален компресор-много често се ползват т.нар. спринцовки тоест тефлонови сегменти което е = на светкавично износване...
за компресорите и сметките покрай употребата им съм писал в една тема в НАПРАВИ СИ САМ един колега искаше съвет каква бутилка да си сложи за боядисване или нещо такова-разтърси се и ще попрочетеш.
сега прочетох че иде реч за винтова машина!
добри са определено! ако имаш питания-свиркай-точно с такива 4 годинки съм се занимавал.
АБАК и ЧЕКАТО са италиански компресори. можеш напълно да ми вярваш за това.
иначе марката е никак не лоша но много зависи от модела. ако е малък, бутален компресор-много често се ползват т.нар. спринцовки тоест тефлонови сегменти което е = на светкавично износване...
за компресорите и сметките покрай употребата им съм писал в една тема в НАПРАВИ СИ САМ един колега искаше съвет каква бутилка да си сложи за боядисване или нещо такова-разтърси се и ще попрочетеш.
сега прочетох че иде реч за винтова машина!
добри са определено! ако имаш питания-свиркай-точно с такива 4 годинки съм се занимавал.

- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3966
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Някой да има мнение за компресор ALUP
vladtod написа:Долу горе такива са му параметрите, 5 кв, 8 атмосфери, винтов,микропроцесорно управление, 5 г гаранция .
Немско производство.
не си споделил най-важното: какъв му е дебита и за какво ще ти трябва на теб. тва сичкото е важно, ако искаш безпристрастно мение по въпроса.
п.п. ааа, забравих да добавя, че е много важна и комплектацията, т.е. изсушител, рисийвър, филтри и пневмоподготвителни групи.
Re: Някой да има мнение за компресор ALUP
joro_kem написа:vladtod написа:Долу горе такива са му параметрите, 5 кв, 8 атмосфери, винтов,микропроцесорно управление, 5 г гаранция .
Немско производство.
не си споделил най-важното: какъв му е дебита и за какво ще ти трябва на теб. тва сичкото е важно, ако искаш безпристрастно мение по въпроса.
п.п. ааа, забравих да добавя, че е много важна и комплектацията, т.е. изсушител, рисийвър, филтри и пневмоподготвителни групи.
ресивера ще е 270 лт.ще се използва за циклон филтър/ако ти говори нещо/ аз по скоро искам мнение за самата марка като цяло иначе бих избрал ингерсол ронд ама баси цифрата.Същите параметри 12к а този е 8к.
BuGmaN написа:Раздуйте малко за винтовите компресори- какво представляват, преимущества, недостатъци...
ей тука
http://www.alup-bg.com/ недостатъците са предимства, че са по тихи по мощни и имат възможност /поне това което прочетох/ да са инверторен тип,намаляват си оборотите при достигане на работно налягане,абе доста са:)
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Някой да има мнение за компресор ALUP
vladtod написа: ингерсол рАнд
е те точно за тия бачках 4 годин деа...

верно е цифра ама е най доброто. двойката е напълно ремонтируема, електриката е супер изчистена и спретната и НАЙ вече-единствената фирма която дава данни на ИЗХОД! всичко дава на вход за да помпа параметри...

а па за гарднър денвър-изобщо не мисли-евромаркет са пълни пендали!

- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
BuGmaN написа:Раздуйте малко за винтовите компресори- какво представляват, преимущества, недостатъци...
Винтовият компресор колега, представлява корпус във формата на осмица (долу горе) в който има два винта с 3 до 5 "перки". В надлъжен разрез имат спираловидна форма като по време на работа перките се въртят зацепени една в друга - подобно на запчати колела! Основното предимство е, че дори при работещ двигател, има възможност и да не помпи въздух, изключително издръжливи машини, но труден, че да не кажа и невъзможен ремонт! Но със сигурност ако машината е нова ще си изкара многократно парите и ще мине доста време до първият проблем. Надявам се да съм бил полезен и ако нещо съм объркал да бъда извинен и поправен!
Колега vladtod , близо до Силистра преди около седмица намерих един чисто нов винтов компресор от военните, 8атм, 5.4куб.м./мин. Ако си заинтересован може да ти пратя снимки (ако не съм ги изтрил) и да те свържа с човека. Машината е чисто нова, но е от едно време още - иначе си е запечатана така както запечатват военните - с много грес и т.н. Кофтито е, че е комплектован със ЗИЛов ДВГ.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
trunner написа: труден, че да не кажа и невъзможен ремонт!
на добрите машини е просто труден. на еднодневките е невъзможен че двойката е капсулована и няма разглабяне...
иначе на I-R машините маслото се сменя на 8000 часа работа. :24=смятай колко дни нон стоп работа е това!
смятай х средно70км/ч тва са 560 000 км ако беше кола...


ако една машина се обслужва редовно и не се правят тънкажи-двойката спокойно издържа по 50-60 000 часа работа че и повече.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта