@ivo_555 Предполагам трябва да го прочета още няколко пъти, и аз сдавам багажа от недоспиване.
Няма нищо лично, просто на пръв поглед отразявам, че станаха много интерпретациите

Не става дума да сме на нечия страна, целта на тази тема е "колко сме грешни"! А това е факт!
@leavon стига интерпретации пак, видя се че има един син знак. няма указания кой къде, и вече се написа няколко пъти "вътре в кръговото са РАВНОПОСТАВЕНИ, не можеш да правиш завой надясно от средната лента, а за да се престроиш трябва да пропуснеш този отдясно". Недейте да пишете нови закони. Ялово е това дето търсите.
Под вола теле няма.
@abcd колега, заедно с още няколко подхождате обективно. Целта на темата я написах, в последствие се оказа че търпи развитие. Голяма част от водачите, с погрешни представи са подведени от липсата на регулация

Затова я има и онази табела за концентрация на ПТП-та

Колкото до свободните съчинения - няма нужда. Понеделник ще има развитие

@иво - извинявам се и сядам да осмисля какво си предал в поста.
Колкото до поста на иво дето писа, че в дясната лента има предимство само ако двата автомобила правят маневри ...дали да не провери пак ...задължително при престрояване в дясната лента се дава предимство на движещия се там .... 25 ал.1 - този който прави маневрата се съобразява с другите, т.е. трябва да изчака успоредния на него и да се престрои и да направи десен завой. да не говорим че и по начало е трябвало да бъде по-вдясно тъй като ще излезе от по-близък изход, но не ...джипа е с предимство - другите трябва да го пазят и да гадаят каква каскада ще извършва! Колега leavon, не само в Пловдив има кръгови, и може пък да съм ползвал такива и в други държави. Но там си има правила, табели и КУЛТУРНИ ВОДАЧИ! Шофира се ВНИМАТЕЛНО. Тук е филма. И заблудите. Илюзии.